Marta
Z.
Kierownik ds
projektów
marketingowych i
convention bureau
konto usunięte
Temat: Czy hotelarz potrzebuje wizerunkowca
uwazam ze w dzisiejszych czasach bez reputacji nie pojedziesz...co z tego ze masz extra wnętrza jak chodzi plota że serwis obraża gości......np
Marta
Z.
Kierownik ds
projektów
marketingowych i
convention bureau
Temat: Czy hotelarz potrzebuje wizerunkowca
Jasne ale bardziej mnie interesuje czy bylibyście wstanie zlecić badanie hotelowego wizerunku i w oparciu wyniki stworzoną kampanie promocyjną?konto usunięte
Temat: Czy hotelarz potrzebuje wizerunkowca
hmmm...nie jestem hotelarzem:) ale ...fajnie byłoby wiedzieć jak nasz hotel jest postrzegany i jak zintesyfikować przez to nasz przekaz do grupy...która jest utożsamiana z nami badź którą chcemy aby była
konto usunięte
Temat: Czy hotelarz potrzebuje wizerunkowca
Powiem tak...Hotele prywatne z reguły mają ograniczane możliwości finansowe. Właściciele zdecydowanie inaczej wolą rozdysponować dostępne środki finansowe ;-) Z reguły nie inwestują w kampanie marketingowe preferując raczej formę reklamy poprzez różnego rodzaju portale turystyczne, z którymi posiadają podpisane umowy. Jest to wersja oszczędna, ale sama w sobie dająca odpowiednie efekty.
Hotele sieciowe to już raczej obiekty oparte na kampanii i wizerunku budowanym przez "sieć" do której dany hotel przynależy. Same tylko z reguły na zasadach umów franczyzy otrzymują profity w postaci marki, promocji i kampanii reklamowych tworzonych i realizowanych własnie przez "sieć".
pozdrawiam
Marta
Z.
Kierownik ds
projektów
marketingowych i
convention bureau
Temat: Czy hotelarz potrzebuje wizerunkowca
Bartosz Dzieża:
Powiem tak...
Hotele prywatne z reguły mają ograniczane możliwości finansowe. Właściciele zdecydowanie inaczej wolą rozdysponować dostępne środki finansowe ;-) Z reguły nie inwestują w kampanie marketingowe preferując raczej formę reklamy poprzez różnego rodzaju portale turystyczne, z którymi posiadają podpisane umowy. Jest to wersja oszczędna, ale sama w sobie dająca odpowiednie efekty.
Hotele sieciowe to już raczej obiekty oparte na kampanii i wizerunku budowanym przez "sieć" do której dany hotel przynależy. Same tylko z reguły na zasadach umów franczyzy otrzymują profity w postaci marki, promocji i kampanii reklamowych tworzonych i realizowanych własnie przez "sieć".
pozdrawiam
No właśnie czy naprawde dająca efekty ... Tak sie zastanawiam czy to nie jest krótkowzroczne - jasne badania kosztują , SIW, całe CI też ale na tej bazie można zbudować skuteczne kampanie a to sie zawsze opłaca - chyba zastanawiam się jaki jest procent tych hotelarzy, którzy myślą tak jak ty
konto usunięte
Temat: Czy hotelarz potrzebuje wizerunkowca
ja raczej nie postrzegam tego w ten sposób bo sam wiem ile można by zmienić za pomocą określonych działań i narzędzi marketingu ;-)niestety to co opisałem powyżej to nic innego jak szara rzeczywistość... Pisałem na podobny temat pracę licencjacką i wiem, że świat hoteli w pewnych aspektach kieruje się raczej z góry dostarczonymi regułami - choć często już przestarzałymi... ale cóż poradzić ??
A wracając do twojego pomysłu to gdzie Twoim zdaniem powinno się prowadzić taką kampanię hotelu ?? Jak wiesz turyści zagraniczni przylatują z wielu krajów świata, nie wspominając już o ich regionach... To naprawdę nie lada wyzwanie...
Czy masz na myśli kampanię o zasięgu narodowym czy też międzynarodowym ?? Bo to też precyzuje szeroko postrzegane zagadnienie nad którym tak dumamy... ;-)Bartosz Dzieża edytował(a) ten post dnia 28.07.08 o godzinie 16:02
Marta
Z.
Kierownik ds
projektów
marketingowych i
convention bureau
Temat: Czy hotelarz potrzebuje wizerunkowca
są różne hotele i różni klienci, więc i różne kampanie oczywiście hotel *** w szklarskiej porębie potrzebuje innej niż ***** we Wrocławiu, ja myślę o dotarciu do *** i ****, zbadać wizerunek zdiagnozować kłopoty za proponować kampanie - oczywiście wiąże się to z niższymi kosztami takich badań, dostosowanymi do możliwości hoteluDorota Krzyk-Kidybińska pasjonat hotelarstwa
Temat: Czy hotelarz potrzebuje wizerunkowca
Witam:)wtrące małe 3 grosze;)
Jeżeli faktycznie mówimy tu o niesieciowych hotelach, [o sieciowych już napisał Bartosz] to większośc z nich jest w rękach prywatnych. Niestety [dla mnie] miałam już z takimi prywaciarzami-hotelarzami do czynienia i powiem jedno: najpierw musisz miec pomysł jak ICH przekonać, bo oni mają swoje wizje na wydanie swoich pieniędzy i często nie mają ZIELONEGO pojęcia o marketingu i PRze.
Jako marketingowiec i PRowiec,wiem,że takie badania i promocja są potrzebne, jako członek hotelarskiej braci, wiem,ze w praktyce pieniążki w 90% pójdą na co innego:)
konto usunięte
Temat: Czy hotelarz potrzebuje wizerunkowca
Zdecydowanie popieram Dorotkę ;-)Prywatni właściciele uważają, że to kadra powinny wystarczająco dbać o wizerunek i markę hotelu, a finanse, które można by było przeznaczyć na reklamę spożytkować zupełnie inaczej...
Jeśli chodzi o sieciowe hotele to powinienem był dodać również, iż posiadają one wiele programów lojalnościowych, które same w sobie przyciągają sporą liczbę klientów oferując wiele dodatkowych atrybutów....
Poza w/w programami każdy hotel sieciowy ma koordynatora/managera ds. korporacji, który także reprezentuje firmę na rynku krajowych pozyskując klientów z różnych branż przemysłu (business travel).
Miejmy jednak nadzieję, że kiedyś to się zmieni, a zmieni bo przynajmniej w Krakowie konkurencja rośnie w zastraszającym tempie, a turystów ostatnio nie przybywa w takim tempie jak jeszcze rok czy dwa lata temu...Bartosz Dzieża edytował(a) ten post dnia 29.07.08 o godzinie 09:25
Marta
Z.
Kierownik ds
projektów
marketingowych i
convention bureau
Temat: Czy hotelarz potrzebuje wizerunkowca
Hmm czym innym jest dbanie o wizerunek a czym innym zbudowanie silnej marki. Dzięki wielkie za sugestie - spróbuje przekonać hotelarzy - zobaczymy, jak to się potoczy :)konto usunięte
Temat: Czy hotelarz potrzebuje wizerunkowca
W takim układzie trzymam kciuki mocno za sukces ;-)Miejmy również nadzieję, że podzielisz się informacjami jak potoczyły się rozmowy i czy są jakiekolwiek ich efekty...
pozdrawiam
bartek
Marta
Z.
Kierownik ds
projektów
marketingowych i
convention bureau
Temat: Czy hotelarz potrzebuje wizerunkowca
Jasne, że się podzielę - teraz pracuję nad swoim wielkim marzeniem czyli doktoratem ;) który pozwoli mi zrekonstruować atrakcyjność turystyczną miejscaPodobne tematy
-
Hotel & Hotelarze » Okres wakacji - urlop czy poszukiwanie nowych... -
-
Hotel & Hotelarze » Czy mogę zdobyć jakikolwiek kontrakt z NFZ -
-
Hotel & Hotelarze » Młody hotelarz (Pomoc) -
-
Hotel & Hotelarze » Napiwko kelnerskie - wspólny słoik czy rozliczanie... -
-
Hotel & Hotelarze » Czy inwestujecie w słowa brandowe AdWords? -
-
Hotel & Hotelarze » Żarcik czy... nowe standardy? -
-
Hotel & Hotelarze » Czy Beskid Śląski jest atrakcyjny dla Specjalistów w... -
-
Hotel & Hotelarze » Czy rejestrować markę hotelu w Google AdWords? -
-
Hotel & Hotelarze » Czy to serio takie pozytywne? -
-
Hotel & Hotelarze » Czy jest sprawdzony sposób na "eliminację gości na... -
Następna dyskusja: