Mateusz Z.

Mateusz Z. Profitroom - Simply
More Bookings

Temat: Ciekawa Konferencja w najblizszy piatek

Witajcie,

Sales & Marketing ON LINE 2008

Kto sie wybiera ?

Więcej informacji w linku poniżej:

http://www.hotelprofit.pl/obrazki/artykuly/File/SalesM...

Kontaktując sie z Tomaszem Janczakiem i powołujac na członkostwo w grupie pewnie uda sie wynegocjować jakiś ciekawy rabacik.

I do zobaczenia w piątek w Warszawie ;-)

Program konferencji

10.15 - 11.00 Najwięksi mają głos - opinie liderów platform rezerwacyjnych w Polsce

Ciągle zmieniający się rynek pośredników w sprzedaży usług hotelarskich skłania do dyskusji na temat dalszych kierunków rozwoju. Rosnące oczekiwania, zarówno ze strony gości, jak i hoteli, przy jednoczesnym nacisku na obniżanie prowizji wymagają tworzenia nowych modeli biznesowych .

→ Gdzie w tej dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości jest miejsce dla twojego Hotelu?

→ Czy światowi potentaci zawojują polski rynek?

→ Czy lokalni gracze są w stanie lepiej dopasować swoją ofertę do lokalnych potrzeb?



Do dyskusji na ten temat zaprosiliśmy przedstawicieli:

• Netmedia

• Expedia

• Stay Poland

• Booking.com

• HRS





11.00 - 11.05 To jest Twoje 5 minut- prezentacja Sponsora

11.05 - 11.45 Zwiedzający czy kupujący- nowa rola hotelowego www



Prawdopodobnie nie ma już Hotelu, który nie posiadałby własnej strony internetowej. Jednak w większości przypadków są one traktowane tylko jak ekspozycje sklepów, podczas, gdy jest to idealne miejsce do zawierania transakcji sprzedaży.

→ W jaki sposób przekształcić zwiedzających w kupujących, nie inwestując we własne systemy sprzedaży on-line?

→ Jak ocenić wartość poszczególnych rozwiązań?

→ Czy wybrać model „udziału w zyskach” czy może jednorazową inwestycję na zakup licencji?



M.in. te zagadnienia poruszą w swojej dyskusji zaproszeni reprezentanci:

• Synerway

• ProfitRoom





11.50 - 12.05 Przerwa



12.10 - 12.45 Revenue Manager- co właściwie należy do jego obowiązków...?



W języku polskim trudno jest znaleźć dokładny odpowiednik nazwy tego stanowiska, które od kilku lat coraz częściej pojawia się w strukturach personalnych hoteli, także w Polsce. Z reguły określamy tym mianem kogoś, kto odpowiada za sprzedaż oferty Hotelu w Internecie, włączając w to również współpracę z platformami rezerwacyjnymi, tworzenie ofert specjalnych, pakietów, etc. Z doświadczenia możemy stwierdzić, że w naszym kraju takie stanowisko pojawia się w dużych hotelach sieciowych.

→ Czy Revenue Manager ma racje bytu tylko w cztero- i pięcio- gwiazdkowcach?

→ Być może takie stanowisko jest opłacalne również w mniejszych hotelach?

→ Jak sprawdzić, czy Wasz hotel stać na Revenue Managera?



O obowiązkach Revenue Managera i stawianych przed nimi wyzwaniach opowie gość specjalny - Kate Varini



12.45 - 13.30 Internet PR- działania z Przyszłością



Ciągła, systematyczna praca z mediami jest podstawą sukcesu działań PR. Nie należy ich wykorzystywać tylko w przypadku ważnych wydarzeń w życiu hotelu.

→ W jaki sposób przygotować strategię Public Relations?

→ Czy korzystać z usług firm zewnętrznych, a może zatrudnić własnego specjalistę ds. PR?

→ Jakie narzędzia można wykorzystywać w hotelowym e-PR?



Więcej na ten temat opowiedzą przedstawiciele firm działających w branży, oraz osoby, które w hotelach odpowiadają za kontakty z mediami.



13.30 - 14.00 Przerwa na obiad



14.00 - 14.45 Warsztaty



Web 2.0 - Travel 2.0 - blogi hotelowe, monitorowanie mediów społecznych, itd.Mateusz Z. edytował(a) ten post dnia 02.11.08 o godzinie 20:31