Mateusz
Z.
Profitroom - Simply
More Bookings
Temat: Ciekawa Konferencja w najblizszy piatek
Witajcie,Sales & Marketing ON LINE 2008
Kto sie wybiera ?
Więcej informacji w linku poniżej:
http://www.hotelprofit.pl/obrazki/artykuly/File/SalesM...
Kontaktując sie z Tomaszem Janczakiem i powołujac na członkostwo w grupie pewnie uda sie wynegocjować jakiś ciekawy rabacik.
I do zobaczenia w piątek w Warszawie ;-)
Program konferencji
10.15 - 11.00 Najwięksi mają głos - opinie liderów platform rezerwacyjnych w Polsce
Ciągle zmieniający się rynek pośredników w sprzedaży usług hotelarskich skłania do dyskusji na temat dalszych kierunków rozwoju. Rosnące oczekiwania, zarówno ze strony gości, jak i hoteli, przy jednoczesnym nacisku na obniżanie prowizji wymagają tworzenia nowych modeli biznesowych .
→ Gdzie w tej dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości jest miejsce dla twojego Hotelu?
→ Czy światowi potentaci zawojują polski rynek?
→ Czy lokalni gracze są w stanie lepiej dopasować swoją ofertę do lokalnych potrzeb?
Do dyskusji na ten temat zaprosiliśmy przedstawicieli:
• Netmedia
• Expedia
• Stay Poland
• Booking.com
• HRS
11.00 - 11.05 To jest Twoje 5 minut- prezentacja Sponsora
11.05 - 11.45 Zwiedzający czy kupujący- nowa rola hotelowego www
Prawdopodobnie nie ma już Hotelu, który nie posiadałby własnej strony internetowej. Jednak w większości przypadków są one traktowane tylko jak ekspozycje sklepów, podczas, gdy jest to idealne miejsce do zawierania transakcji sprzedaży.
→ W jaki sposób przekształcić zwiedzających w kupujących, nie inwestując we własne systemy sprzedaży on-line?
→ Jak ocenić wartość poszczególnych rozwiązań?
→ Czy wybrać model „udziału w zyskach” czy może jednorazową inwestycję na zakup licencji?
M.in. te zagadnienia poruszą w swojej dyskusji zaproszeni reprezentanci:
• Synerway
• ProfitRoom
11.50 - 12.05 Przerwa
12.10 - 12.45 Revenue Manager- co właściwie należy do jego obowiązków...?
W języku polskim trudno jest znaleźć dokładny odpowiednik nazwy tego stanowiska, które od kilku lat coraz częściej pojawia się w strukturach personalnych hoteli, także w Polsce. Z reguły określamy tym mianem kogoś, kto odpowiada za sprzedaż oferty Hotelu w Internecie, włączając w to również współpracę z platformami rezerwacyjnymi, tworzenie ofert specjalnych, pakietów, etc. Z doświadczenia możemy stwierdzić, że w naszym kraju takie stanowisko pojawia się w dużych hotelach sieciowych.
→ Czy Revenue Manager ma racje bytu tylko w cztero- i pięcio- gwiazdkowcach?
→ Być może takie stanowisko jest opłacalne również w mniejszych hotelach?
→ Jak sprawdzić, czy Wasz hotel stać na Revenue Managera?
O obowiązkach Revenue Managera i stawianych przed nimi wyzwaniach opowie gość specjalny - Kate Varini
12.45 - 13.30 Internet PR- działania z Przyszłością
Ciągła, systematyczna praca z mediami jest podstawą sukcesu działań PR. Nie należy ich wykorzystywać tylko w przypadku ważnych wydarzeń w życiu hotelu.
→ W jaki sposób przygotować strategię Public Relations?
→ Czy korzystać z usług firm zewnętrznych, a może zatrudnić własnego specjalistę ds. PR?
→ Jakie narzędzia można wykorzystywać w hotelowym e-PR?
Więcej na ten temat opowiedzą przedstawiciele firm działających w branży, oraz osoby, które w hotelach odpowiadają za kontakty z mediami.
13.30 - 14.00 Przerwa na obiad
14.00 - 14.45 Warsztaty
Web 2.0 - Travel 2.0 - blogi hotelowe, monitorowanie mediów społecznych, itd.Mateusz Z. edytował(a) ten post dnia 02.11.08 o godzinie 20:31