Rafał B.

Rafał B. Dyrektor ds
E-commerce Satoria
Group SA

Temat: Business Intelligence - czym dla Was jest i jakich...

Witam

Ostatnio temat staje się coraz bardziej na "topie" widmo zbliżającego się kryzysu w kraju, stwarza też mozliwości zastosowania nowych rozwiązań w tym zakresie, przetwarzanie, analiza i jakość danych którymi dysponujemy wymaga "inteligentnych rozwiązań" których potrzebujemy jak nigdy dotąd

dzisiaj opublikowano ciekawy artykuł - pozwalajacy łatwo wciągnąć się w tą tematykę ...nawet nie będąc mocno nią zainteresowanym

http://www.hotelinteractive.com/article.aspx?articleid...



pozdrawiam
Rafał Burski
Marta Hancock

Marta Hancock Revenue Manager

Temat: Business Intelligence - czym dla Was jest i jakich...

Dobrze to ująłeś Rafał - "widmo"
pozdr
marta

konto usunięte

Temat: Business Intelligence - czym dla Was jest i jakich...

Jakoś mając pełen hotel non stop nie widzę tego widma kryzysu, a wręcz przeciwnie. Może tylko 'jakość' gościa się obniżyła, jego nazwijmy to 'wylewność' w pewnych kwestiach... :-)

konto usunięte

Temat: Business Intelligence - czym dla Was jest i jakich...

My mając tu konferencję klimatyczną możemy powiedzież ze kryzys już nas dopadł:))))
Rafał B.

Rafał B. Dyrektor ds
E-commerce Satoria
Group SA

Temat: Business Intelligence - czym dla Was jest i jakich...

Eh...

Nie żartujcie :) taki poważny temat zarzuciłem.
Liczę na dyskusję w sprawie stosowanego oprogramowania i technologii

wylewność gości -ciekawe sformułowanie ale wiemy o co chodzi
może taki temat powinien paść na konferencji klimatologicznej :), miałby wzięcie

pozdrowienia
RB

konto usunięte

Temat: Business Intelligence - czym dla Was jest i jakich...

W sumie nic odkrywczego nie napisali w tym artykule. W każdym biznesie chodzi oto aby mieć 'permanent guest' i tylko kwestią pozostaje jak to osiągnąć a odpowiedzią zawsze bedą dwa czynniki: dobry serwis i dobra cena oraz ewentualny stosunek jednego do drugiego. Jeśli jest akceptowalna cena przy jednoczesnym wysokim standardzie usług czy serwisu to ten gość zawsze się znajdzie i nie potrzeba do tego jakiś wielkich badań - tzw. 'poczta pantoflowa' robi swoje. Słynna zasada: 'jeden zadowolony klient powie 3 osobom, jeden niezadowolny powie 20-tu... itd.



Wyślij zaproszenie do