Dawid W. W2 Solutions
Temat: Automatyzacja hotelu - samoobsługowa recepcja
Witam,Jako, że jestem nowym uczestnikiem tej grupy na samym początku chciałbym się ze wszystkim serdecznie przywitać.
Odnosząc się do tematu posta, prosiłbym nie odbierać tej treści jako formy reklamy z mojej strony. Ze względu na to, że jesteśmy polską firmą, która stworzyła prototyp takiego urządzenia bardzo jesteśmy ciekawi jak podchodzą do tego typu rozwiązań specjaliści zarządzający hotelami. Czy widzą w tym przyszłość oraz sens stosowania takich urządzeń w swoich obiektach. Naszym głównym założeniem było umożliwienie wykonania samodzielnego procesu zameldowania (odebrania elektronicznego klucza do pokoju) oraz wymeldowania (łącznie z procesem płatności za pomocą karty płatniczej), co oczywiście docelowo ma skutkować redukcją kosztów oraz zmniejszać czas oczekiwania otrzymania klucza od pokoju. Sądząc po ilości tego typu urządzeń (zakup biletów, samodzielne odprawy na lotniskach) wszystko idzie w kierunku samoobsługi, więc chętnie dowiemy się, co myślą o tym specjaliści z branży hotelowej. Zapraszam do dyskusji i wyrażania opinii na ten temat