konto usunięte

Temat: Oferta dla najlepszych firm

Oferta tylko dla najlepszych firm - własne kije golfowe. Puttery, żelaza, i drivery z własnym logo, w firmowych barwach to doskonały element działań brandingowych, z czego korzystają już największe firmy na Zachodzie - Hugo Boss czy Formuła 1.

Własne, firmowe zestawy kijów to wiele korzyści:
- bardzo duże walory marketingowe - tylko poważne firmy mogą spobie pozwolić na posiadanie własnych kijów golfowych
- prestiżowy marketing bezpośredni
- potwierdzenie dużego zaangażowania w golfa
- doskonałe uzupełnienie firmowych turniejów golfa
- doskonały prezent dla najważniejszych i najlepszych klientów, partnerów biznesowych, pracowników
- nieustający marketing na polu podczas rundy golfa
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Oferta dla najlepszych firm

Paweł L.:Oferta tylko dla najlepszych firm - własne kije golfowe. Puttery, żelaza, i drivery z własnym logo, w firmowych barwach to doskonały element działań brandingowych, z czego korzystają już największe firmy na Zachodzie - Hugo Boss czy Formuła 1.

Wydaje mi się że lekko umyka drobna a istotna różnica dlaczego tam to prestiż a u nas jeszcze niewiadoma. Otóż ogromną rolę w upowszechnianiu Tam odgrywa telewizja z transmisjami, czego u nas kompletnie brak. Osobna kwestia to dostepność i zawężony krąg graczy. Z brandingowego punktu widzenia widzę mały zysk, mniejszy od kosztu nadruku tych logo na kijach czy wprowadzenia barw firmowych np. na torby.

konto usunięte

Temat: Oferta dla najlepszych firm

Witam
Tam-czyli na Zachodzie (ale również na dalekim Wschodzie:) golf jest obecny od bardzo dawna i masz całkowitą rację że transmisje telewizyjne są bardzo ważne. Jak zawsze - zanim Kubica nie zaczął odnosic sukcesy, Formuła 1 była mało ważnym newsem sportowym. Potem tak jak małyszomania była kubicomania. Tam jest cały czas tigeromania - a sport jako sport jest bardzo popularny.
Krąg graczy nie jest zawężony-na tym etapie rozwoju golfa w Polsce jest on odpowiedni. W chwili obecnej można mówić o 2 sprawach - popularyzacji golfa "dla każdego" oraz wykorzystania golfa dla własnych celów marktingowych/brandingowych firmy. Tutaj mówimy o tym drugim aspekcie.
Przedstawiona propozycja nie dotyczy stworzenia własnej marki kijów, ani kijów dla każdego. To propozycja limitowanych serii ukierunkowanych na osiągnięcie konkretnego celu brandingowego i sprawdza się to bardzo dobrze.
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Oferta dla najlepszych firm

Zapewne masz rację bo siedzisz w temacie głębiej niż ja. Mam jednak wrażenie, że temat otrzyma skrzydła gdy nasza tv zacznie bardziej się golfem interesować a reklamodawcy zobaczą nowe możliwości na tym polu.

Temat: Oferta dla najlepszych firm

Odbiegajac nieco od tematu, zastanawiam sie, dlaczego przy tylu polach w Polsce, w okolicach Warszawy jest tylko jedno z naprawde drakonskimi cenami. Ja sam jezdze raz na jakis czas do Naterek, bo FWG&CC jest po prostu zbyt elitarny. Ciezko popularyzowac golf jesli trzeba poswiecic 3 godziny na dojazd na pole...

konto usunięte

Temat: Oferta dla najlepszych firm

Witam
Problematyka cen i kosztów gry w golfa w Polsce jest bardzo ciekawa. Ostatnio dyskutowałem o tym ze znajomymi ze Szwecji gdzie udało się osiągnąć ogromną popularność golfa. Masz rację Andrzeju że ważna rola to relacje telewizyjne, dzisiaj jak nie mówią o tym w TV to nie się nie istnieje. Średni koszt gry w golfa to 200 złoty za rundę, która trwa ok 4 godzin. Patrząc na to z punktu widzenia czasu - tenisz kosztuje nawet ok 40 zł za godzinę czyli niemal tyle samo, podobnie kręgle. Czyli cenowo jest to w miarę porównywalne. Sprzęt też można nabyć za rozsądne pieniądze - używay komplet za ok 1000 zł. Jednak patrząc na zarobki polaków mamy chyba odpowiedź, czemu mimo wszysko golf jest drogi. Tak jak benzyna:)
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Oferta dla najlepszych firm

A ja mam wrażenie ze postawiono na elitarność a nie masowość. Buduje się wielkie pola i pięknie, ale brak jakichkolwiek terenów do małego treningu, ot tak, zeby zacząć, nauczyć się, popykać, poćwiczyć.

Następna dyskusja:

oferta dla tych, ktorzy chc...




Wyślij zaproszenie do