konto usunięte
Temat: Golf bez Woodsa. Czy warto było szaleć tak, Tiger...?
13 kochanek i uzależnienie od seksu i prostytutek Tigera Woodsa? Dziennikarze odkrywają kolejne nagrania i zeznania kobiet, z którymi sypiał. Czy imperium najlepszego golfisty na świecie to wytrzyma. Sponsorzy już zareagowali i zdejmują reklamy z jego udziałem. Pierwszy zrobił to Gillette. Zobaczymy co powiedzą Pepsi, Tag Heuer, Electronic Arts, Accenture, AT&T, Gatorade, z którymi Woods ma podpisane umowy. Nike narazie stoi za swoim ulubieńcem i nie rezygnuje, tak bynajmniej podaje rzecznik prasowa firmy.Woods przeprasza na swojej stronie www a cały świat patrzy i czeka, co będzie dalej. Fani nie zostawiają jednak na nim suchej nitki. A medialnie? Takiej popularności każdy biznesmen i firma mogłaby tylko pozazdrościć - CNN, Yahoo, AOL, TIME.com... Tyle że nie w takim kontekscie.
Ciekawe jeszcze tylko, co na to piękna lecz zdradzona żona Woodsa, szwedzka modelka Elin Nordegren, której - jeśli dojdzie do rozwodu - Tiger będzie musiał przekazać 300 mln dolarów. "Go on. Be a tiger". Nie, dziękuję.
A co Wy na to? Skomentuj
http://biznesnafali.pl/index.php?option=com_content&vi...Jarosław W. edytował(a) ten post dnia 13.12.09 o godzinie 02:46