Magdalena W.

Magdalena W. Zapraszam:
www.szkolenia-semper
.pl

Temat: Konferencja: Organizacja imprez z udziałem zawodów konnych


Obrazek


Ogólnopolska Konferencja: Organizacja imprez z udziałem
zawodów konnych


Szanowni Państwo,
w imieniu Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER miło mi
poinformować Państwa, że w dniach 06-07.02.2010r.
odbędzie się dwudniowa ogólnopolska konferencja:

Organizacja imprez z udziałem zawodów konnych

Miejsce konferencji: Hotel Rezydencja Myśliwska-Stadnina Koni
Białogóra

Główne zagadnienia:

1.Charakterystyka imprez konnych.
2.Struktura organizacyjna sportu jeździeckiego w Polsce.
3.Poziomy imprez jeździeckich.
4.Marketing zawodów konnych w pytaniach i odpowiedziach.
5.Wymogi organizacyjne stawiane zawodom jeździeckim.
6.Biznesplan i budżet imprezy-zajęcia warsztatowe.
7.Omówienie różnych przykładów organizowanych imprez.
8.Sposoby obiektywnej oceny odbioru imprezy.

Forma konferencji: Seminarium prowadzone metodami wykładowymi z
elementami warszatowymi-praktycznymi. Zajęcia odbywają się w godz
11.00 – 19.00 pierwszego dnia(sobota) i 9.00 – 15.00 drugiego
dnia(niedziela).

Grupa docelowa: Konferencja przeznaczona jest dla:
-organizatorów imprez regionalnych z udziałem sportów konnych
-osób które chcą tego typu imprezy organizować w przyszłości
-hodowców koni,
-miłośników koni i sportów konnych
-członków zarządu, działaczy klubów, związków, organizacji
sportowych
-działaczy samorządowych odpowiedzialnych za organizację imprez w
danym regionie
-specjalistów zainteresowanych popularyzacją sportów konnych
-przedstawicieli firm/instytucji zajmujących się marketingiem
sportowym
-oraz wszystkich osób zainteresowanych zagadnieniami związanymi z
organizacją imprez z udziałem sportów konnych

Prelegenci:

Jan Posłuszny

od 2006 roku przewodniczący Komitetu Organizacyjnego i prezes
Stowarzyszenia HIPPOS, organizującego corocznie odbywające się w
Poznaniu Eliminacje Pucharu Świata w Skokach przez Przeszkody CSI-W
, - sędzia komisarz Międzynarodowe Federacji Jeździeckiej (FEI)
we wszystkich dyscyplinach jeździeckich , pełniący funkcje na
zawodach rangi Mistrzostw Świta, Mistrzostw Europy i zawodach
międzynarodowych odbywających się w kraju i poza granicami
-członek Komitetu Organizacyjnego Mistrzostw Świata w Powożeniu
– Poznań 1995.

Jarosław Semrau

Założyciel Sportwise Group, jeden z najdłużej działających
ekspertów marketingu sportowego w Polsce. Doświadczenie w
marketingu sportowym zdobywał zagranicą pracując dla LTA (The
Lawn Tennis Association) oraz IMG w Londynie. Był
współzałożycielem Sport & Business Foundation oraz prezesem
Fundacji Darka Michalczewskiego w latach 2006-2008. Od lipca 2007
roku prowadzi Sportwise Group. Odpowiadał za opracowanie wstępnej
strategii promocji Miasta Stołecznego Warszawy w Kontekście
Mistrzostw Europy EURO 2012 oraz strategii sprzedaży naming rights
dla Łódź Arena. Koordynował także sprzedaż programu UEFA EURO
2008™ Corporate Hospitality jako wyłączny partner IMG w Polsce.
Prowadził liczne szkolenia, wykłady i prezentacje m.in. podczas
Dni Marketingu Sportowego, projektu PRR Sportowcy na Rynku Pracy
oraz Wielkopolskiego Forum Klubów Sportowych. Specjalizuje się
zagadnieniach promocji miast i regionów oraz budowaniu marek.
Realizuje projekty konsultingowe w obszarze sportu i fitnessu.

Szczegółowy program konferencji:
1. Charakterystyka imprez konnych.
2. Struktura organizacyjna sportu jeżdzieckiego w Polsce
a. Polski Związek Jeździecki
b. Wojewódzkie Związki Jeździeckie
c. kluby i stowarzyszenia
3. Poziomy imprez jeździeckich
a. zawody amatorskie
b. zawody ogólnopolskie
c. zawody mistrzowskie
d. zawody międzynarodowe
4. Marketing zawodów konnych w pytaniach i odpowiedziach
a. określenie produktu, USP (Unikalna Propozycja Sprzedaży) i
grupy docelowej (co mamy do zaoferowania, jak określić kim są
odbiorcy i czego oczekują)
b. wybór narzędzi promocji (jak tanio i skutecznie dotrzeć do
odbiorców)
c. strategia cenowa i promocja sprzedaży
d. sponsoring czy partnerstwo
e. niekonwencjonalne formy promocji
5. Wymogi organizacyjne stawiane zawodom jeździeckim.
a. teren
b. widownia
c. infrastruktura (stajnie, przeszkody, zaplecze)
6. Biznes plan i budżet imprezy - zajęcia warsztatowe.
a. struktura przychodów ( w tym środki komercyjne, publiczne i
sprzedaż)
b. koszty imprezy
c. biznes plan dla działalności związanej z organizacją zawodów
konnych –przykłady i rozwiązania (szanse, zagrożenia,
potencjał rynkowy, konkurencja)
7. Omówienie różnych przykładów organizowanych imprez. Czynniki
decydujące o sukcesie imprezy (poziom, ranga, termin, miejsce)
a.imprezy mistrzowskie ( przykłady: Mechelen, Londyn , Lipsk,
Donieck itp.)
b. imprezy ogólnopolskie (przykłady: Poznań , Leszno, Gogolewo
itp.),
c. imprezy regionalne ( przykłady Sieraków, Posadowo itp.),
8.Sposoby obiektywnej oceny odbioru imprezy.
a. ankiety i ich przygotowanie
b.metoda CSI

Koszt uczestnictwa: 790zł brutto- cena zawiera uczestnictwo w
konferencji, materiały dydaktyczne, pełne wyżywienie oraz nocleg
w pokoju 2 lub 3osobowym (dopłata za pokój 2-osobowy do dyspozycji
1 osoby 59zł). Dodatkowo istnieje możliwość skorzystania z
różnych form jazdy konnej na jednej z największych ujeżdżalni w
kraju.

Zgłoszenia: Aby zgłosić chęć uczestnictwa w konferencji
wystarczy wypełnić formularz znajdujący się na naszej stronie
internetowej:firma-semper.pl/formularz.php
Na podstawie przesłanych informacji skontaktujemy się z Państwem
aby dokończyć proces rezerwacji miejsc. Ostateczny termin
przyjmowania zgłoszeń upływa 20.01.2010r.

Serdecznie zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w tym
niepowtarzalnym wydarzeniu.

Zespół Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Magda Kesaria-Wolniewicz
magda@firma-semper.pl
517 222 232
gg 5168708

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
info@firma-semper.pl
firma-semper.pl
NIP 7772616176
REGON 301265926