Temat: Reklama w grach - case study
Case Study, jak sama definicja wskazuje jest to opisanie konkretnego przypadku pozwalający wyciągnąć konkretne wnioski.
W przypadku naszej kampanii mówimy o konkretnych celach promocyjnych turnieju KODE5 oraz serwisu GameCorner.pl.
Co do zakresu oferowanych gier, uzależnione jest to od globalnych kontraktów, nie emitujemy bowiem reklam w grach,w których nie mamy podpisanych umów o świadczenie takich usług.
Myślę, że zestaw jaki proponujemy jest dość szeroki, są to m.in.:
BF 2142, Counter Strike 1.6, Trackmania Nations, Test Drive Unlimited, Race WTCC, Race 07, Guitar Hero III, Tiger Woods 08, NBA Live 08, NHL 08, Project Gotham Racing 4, Hellgate London, Pro Evo Soccer 2008, 25 to Life, Crackdown, Def Jam: Icon, Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter 2, Mercenaries 2: World in Flame, Rainbow Six: Vegas, Splinter Cell: Double Agent, SWAT 4, True Crime: New York City, Anarchy Online, APB, Enemy territiry: Quake Wars, Entropia Universe, Huxley, MX vs. ATV Untamed, Need for Speed: Carbon, Need for Speed: Pro Street wyścigi, SEGA Rally Revolution, TOCA Race Driver 3, TrackMania United, NBA 2K7, Sensible World of Soccer, Tony Hawk's American Wasteland, Tony Hawk's Proving Ground, Pro Cycling Manager 2006, Roller Coaster Tycoon 3, Roller Coaster Tycoon 3 Wild, Supple: The Game.
Co do wyświetlania reklam na serwerach,jest to uzależnione od użytkowników a nie tylko i wyłącznie od serwerów. To IP użytkownika, gracza informuje AdServer jakie reklamy ma wyświetlać, a w naszym wypadku są to reklamy skierowane do użytkowników z Polski. Pracujemy jeszcze nad systemem wyświetlania reklam w konkretnych miejscowościach, ale prosze dać nam chwilę czasu na tą dodatkową opcję.
Mam nadzieję, że udało mi się w pełni odpowiedzieć na Pana pytania.
JJ