Temat: Prośba o opinie na temat serwisu w zakresie użyteczności...
Hej:)
Ja to widzę tak:
- zasadniczo wyróżnia się dwa rodzaje użytkowników, Ci którzy lubią wyszukiwać i Ci co raczej wolą przeglądać, dla tych drugich może to być odstraszające jak zobaczy że po wybraniu kategorii musi zastosować zaawansowane wyszukiwanie, zanim coś zobaczy.
- też bym to podzielił na proste wyszukiwanie, jako stały element każdej strony serwisu, plus link zaawansowane(jakiś ajax czy cóś), po co użytkownik ma za każdym razem klikać szukaj w nawigacji
- jak wybiorę to zaawansowane wyszukiwanie to przydałbym się dostęp do zmiany tych kryteriów na wynikach, a takiego nie zauważyłem
- jeśli wybiorę kategorię samochody ciężarowe i użytkowe a potem np. autobusy to ajax się tu nie spisuje nie widzę że się pojawiły kryteria, ma się wrażenie, że nic się nie zmieniło
- zastanawiam czemu te rysunki samochodzików znikają na stronach z wynikami, akurat to dobrze przyciąga i wydawało się na pierwszy rzut oka być nawigacją, a potem miałem wrażenie że ktoś wziął "kierownicę"
- w nawigacji jakiś home by się mimo wszystko przydał, ale się nie czepiam i wyrzuciłbym kontakt z nawigacji, po co dublować coś co jest na w prawym górnym rogu, zresztą to nie strona firmy...
To tak mi się nasunęło, a informacyjnie to spoko, od razu widać o co chodzi i co tu można zrobić - pełna identyfikacja strony.