Tomek
P.
Ancla Consulting Sp.
z o.o.
Temat: Stalker A.D. 2026
STALKER A.D. 2026By jeszcze raz gorączką tęskną płonąć...
Zona. Zona jest jak narkotyk. Wszedłeś do Zony choć raz – i już nigdy jej nie porzucisz. Nawet gdy ją opuścisz, będzie tkwiła w Tobie niczym zadra – paląc żywym ogniem pożądania. Zona ożywia i niszczy zarazem. Nie pozwala odejść na dobre. Zapomnieć. Żyjesz Zoną i dla Zony. Jesteś Stalkerem.
Dwadzieścia lat po drugim wybuchu w elektrowni czernobylskiej, władze Republiki Ukraińskiej postanowiły ostatecznie rozwiązać „kwestię Zony”. W związku z tym zmobilizowano jednostki wojska, którym wyznaczono zadanie usunięcia wszystkich nieuprawnionych do przebywania na terenie zamkniętym.
Jednocześnie z wydanym rozkazem, kanałami nieformalnymi, popłynęło ostrzeżenie dla przebywających na terenie Zony Stalkerów. Nie da się bowiem ukryć faktu, że spora grupa Naczielstwa czerpała spore zyski z handlu artefaktami, znajdowanymi na terenie Zony. Nie wszystkim zależało więc na ukróceniu procederu, jaki do tej pory kwitł na terenie okalającym elektrownię atomową Jantar.
Zasady gry
Amunicja:
Stalkerzy
- każdy ze Stalkerów otrzymuje początkowo 100 kulek
- amunicję dodatkową można dostać u Barmana w zamian za "kamienie anomalii"
- kurs wymiany wygląda następująco:
* kamień żółty: najpospoliciej występujący z kamieni (25 kulek)
* kamień niebieski: rzadziej spotykany od żółtego (50 kulek)
* kamień czerwony: tzw. krwawnik Zony (leczenie przyspieszone o 50%)
* kamień czarny: rzadki kamień (75 kulek)
* kamień złoty: najrzadziej spotykany kamień na terenie Zony
(natychmiastowy respawn)
* kamień zielony: bardzo rzadko spotykany kamień (100 kulek)
Wojsko
- gracze odgrywający rolę Żołnierzy otrzymują na starcie 100 kulek
- za każdego wyeliminowanego Stalkera Żołnierz nagradzany jest przez Naczielstwo 50 kulkami
Zasady trafienia:
- każdego gracza obowiązują standardowe zasady trafienia
- na polu gry znaleźć się może nieśmiertelny Stalker – Kirdański, którego nie obowiązują zasady trafienia
- Stalkerzy mogą eliminować się wzajemnie oraz polować jeden na drugiego
- dwóch lub więcej Stalkerów może ogłosić gracza z grupy Stalkerów renegatem; Stalker-renegat jest ścigany przez wszystkich pozostałych Stalkerów; ogłoszenie Stalkera renegatem może mieć miejsce po stwierdzeniu wyeliminowania przez rzeczonego Stalkera trzech lub więcej braci Stalkerów; ogłoszenie danego Stalkera renegatem musi zostać oficjalnie przekazane Barmanowi
- Stalker może przyjmować zadania od Barmana; cena za wykonanie
zadania jest każdorazowo negocjowana pomiędzy Stalkerem a Barmanem
- gracze z drużyny Żołnierzy nie mogą eliminować się nawzajem; jedynym odstępstwem od tej reguły jest ogłoszenie, jednogłośne, przez pozostały Żołnierzy jednego z nich zdrajcą
Zasady współistnienia:
- standardowy respawn trwa 10 minut; czas ten może być skrócony przez dostarczenie odpowiedniego "kamienia anomalii" do Barmana
- respawn dla wszystkich graczy (Stalkerów i Żołnierzy) nie posiadających amunicji trwa 15 minut; po tym czasie gracz otrzymuje startowe 100 kulek
- trafieni Stalkerzy pozostawiają w miejscu, w którym doszło do ich wyeliminowania, wszystkie posiadane przy sobie "kamienie anomalii"
- ażeby nie dopuścić do utraty znalezionych na polu „kamieni anomalii”, Stalkerzy mogą zakładać kryjówki, w których mają możliwość składowania znalezionych „kamieni anomalii”; składowane w kryjówkach „kamienie anomalii” mogą zostać wykorzystane przez swego właściciela w dowolnym momencie gry, również w momencie, kiedy Stalker został wyeliminowany i jest zmuszony udać się do respawna; kryjówki mogą zostać splądrowane przez innych Stalkerów
- Żołnierze nie mogą wykorzystywać w jakikolwiek sposób „kamieni anomalii”, obawiając się ich negatywnego wpływu (tu należy zauważyć, ów negatywny wpływ „kamienia anomalii” na Żołnierza w głównej mierze polega na tym, iż każdy Żołnierz, przyłapany na choćby posiadaniu kamienia, jest natychmiast, z rozkazu Naczielstwa, rozstrzeliwany)
- jeśli w punkcie respawnu znajduje się więcej niż 75% Żołnierzy, następuje ich natychmiastowe odrodzenie
- awans Żołnierza następuje po wyeliminowaniu przynajmniej dziesięciu Stalkerów; Żołnierz, który otrzymał rangę „Stalker-Killer” musi zostać trafiony dwukrotnie, żeby być uznanym za wyeliminowanego
Tomek P. edytował(a) ten post dnia 17.07.09 o godzinie 21:22