konto usunięte
Temat: IV Edycja Projektu Siła Telemarketingu 29-30 września...
Celem IV edycji projektu „SIŁA TELEMARKETINGU” jest analiza wpływu aktualnych zmian gospodarczych na branżę contact center, zlokalizowanie kluczowych wyzwań stojących przez branżą oraz wymiana doświadczeń pomiędzy ekspertami i praktykami rynku. Projekt ma na celu monitorowanie najświeższych trendów związanych z telemarketingiem i dostarczenie najbardziej aktualnych informacji dotyczących rynku poprzez przeprowadzenie badań odbiorców i dostawców usług telemarketingowych.Dzięki wynikom uzyskanym w ramach poprzednich edycji projektu Organizatorzy zaprezentują najświeższe wyników badań oraz, w oparciu o dane uzyskane w ramach poprzednich edycji projektu, będę wskazywać na trendy i zmieniające się tendencje.
Projekt składa się z badań, raportu, konferencji w Warszawie, która będzie doskonałą okazją do dyskusji na najbardziej gorącymi tematami związanymi z telemarketingiem i contact center oraz warsztatów.
Adresaci projektu:
Projekt adresowany jest do kadry zarządzającej, decydentów średniego i wyższego szczebla działów Marketingu, Obsługi Klienta, Badań i Rozwoju oraz Sprzedaży, wykorzystujący w swoich działaniach telemarketing, z przedsiębiorstw mieszczących się na terenie całej Polski. Projekt kierowany jest również do kadry zarządzającej szeroko rozumianych firm telemarketingowych, które zainteresowane są świadczeniem usług na najwyższym poziomie, nadążaniem za aktualnymi trendami i potrzebami rynku oraz wykorzystywaniem najnowszej wiedzy i narzędzi. Liczymy, że aktualna edycja projektu zainteresuje liczne grono reprezentantów dostawców rozwiązań i usług dedykowanych dla branży.
Więcej informacji pod adresem
http://telemarketing.nf.pl/konferencja/