konto usunięte

witam,
w w wymienionym przeze mnie urządzeniu wyłącza mi sie podczas biegu stoper - tak sam z siebie (bez żadnego sygnału etc). Sprawdziłem wszystkie ustawienia i tutaj jest ok.
czy ktoś spotkał sie z czymś takim może u siebie?

pozdr
B

konto usunięte

może w ustawieniach włączona autopauza? Mi stopuje jak traci zasięg pod wiaduktami zwykle na chwilę.

konto usunięte

zgłoś na garmin.pl lub garmin.com

konto usunięte

A jak go zakładasz? pod rękaw bluzy, czy na? Bo jeśli pod to możliwe, że przypadkiem sam zatrzymujesz.

Inna możliwość to autopauza, czyli. np. jak biegniesz za blisko budynku i on straci sygnał to zatrzymuje. Ja zapomniałem wyłączyć autopauzy na półmaratonie i mi się zatrzymywał pod mostami i potem w tunelu na dłużej ;)

pozdrowienia,

konto usunięte

Olu rzeczywiście mam włączoną autopauzę, ale na 100% to nie w tym tkwi problem, choćby z tego powodu, że autopauza zawsze poprzedzona jest dźwiękiem, którego nie ma szans żebym nie usłyszał, a nawet jeśli, to jeszcze na ekranie pojawia sie komunikat - plus oczywiście autopauza włącza się kiedy zatrzymujemy się, a mnie stoper "nawala" w czasie biegu.

Marcin, teraz mam go na gołej ręce ( biegam w krótkim rękawku)i nie ma sznas abym sam go nacisnął.
co do autopazy to jw.

inna ciekawa sytuacja jest taka, ze np dzisiaj w czasie biegu było wszystko ok, a wczoraj ponownie stoper "nawalał".

chyba rzeczywiście pozostaje zgłosić do Garmin'a tak jak pisze Ryszard.

Niemniej dziękuje wszystkim za rady! :)
B

konto usunięte

Witam,
nie chcąc zakładać nowego wątku, mam pytanie ad ww pulsometru.
Musze wymienić w nim pasek, czy ktoś może polecić gdzie (najlepiej w Warszawie) to zrobić? Ktoś juz moze wymieniał pasek ?

pozdr
Mi też zaczął pękać więc się podpisuję pod pytaniem !

konto usunięte

Grzegorz K.:
Mi też zaczął pękać więc się podpisuję pod pytaniem !

ja już wszystko "ogarnąłem" i sprawa wygląda tak: musisz zadzwonić na infolinie Garmina (00 800 441 24 54; http://www.garmin.com/pl/support/). gdzie podajesz im nr seryjny, który jest na spodzie koperty i oni wysyłają pasek wraz ze sprzętem do mocowania na podany adres. Mój Garmin jest jeszcze na gwarancji, ale nie wiem czy to powoduje ze nic nie płacę bo nie ja rozmawiałem z nimi. Niemnie jednak czekam teraz ok 2 tyg na pasek.

UWAGA: np PLAY nie ma umowy na dzwonienie na takie numery, stąd nie ja rozmawiałem. ciężko jest się tam także dodzwonić

pozdr
BM
to musze puszuka moje gwarancji i zobaczyc czy tez tak moge zrobic.

Dzieki za pomoc.

konto usunięte

dodam jeszcze, ze również bardzo fajnie działa pomoc techniczna poprzez maila. Jedyny minusik, to że trzeba czekać na 1 odpowiedź pare dni, ale potem jest juz regularny kontakt.
Także to jest , obok telefonu, także opcja

pozdr
Piotr Ciuk

Piotr Ciuk Engagement Manager -
sektor publiczny,
Fujitsu
Technology...

ja również mam pozotywne doświadczenie we współpracy z supportem Garmina.
Kontaktowałem się z nimi w 3 sprawach i zawsze następnego dnia miałem odpowiedź.
Ostatnio 305 coś długo łapie mi sygnał GPS - nawet do 10-15 minut. Macie z tym podobny problem ?
Magda Sanchez

Magda Sanchez Trener Kulturystyki,
Trener Personalny,
Instruktor Fitnes...

A nie zmieniałeś przypadkiem ostatnio trasy? Może natrafiasz co i rusz na linie wysokiego napięcia?
Inna rzecz to jest coraz chłodniej, a żeby prawidłowo działał (i w ogóle zadziałał sprzęt) musi być przewodzenie, a co się z tym wiąże, być może pulsometr reaguje z opóźnieniem, ponieważ zaczynasz się pocić również chwilę później niż zwykle?
Ja mam taki sam problem czasem z moją Sigmą Sport.
Piotr Ciuk

Piotr Ciuk Engagement Manager -
sektor publiczny,
Fujitsu
Technology...

raczej nie bo to mam tak cały czas bez względu na trasę
jak jest czyściutkie niebo to jest szybciej
teraz przed wyjście wystawiam garmina na balkon i po 10 minutach zabieram ze złapanym sygnałem gps ;-)

konto usunięte

Piotr Ciuk:
raczej nie bo to mam tak cały czas bez względu na trasę
jak jest czyściutkie niebo to jest szybciej
teraz przed wyjście wystawiam garmina na balkon i po 10 minutach zabieram ze złapanym sygnałem gps ;-)

trochę długo Piotrze. U mnie to trwa znacznie krócej (góra 2 min) a i tak wydawało mi się zawsze, że długo.

PS. pasek doszedł po 9 dniach od zgłoszenia
no to ja tez dzisiaj wyslalem zgloszenie o pasku - zobaczymy jak dlugo im zajmie zanim sie uwina :)
Bartosz Mitka:
Grzegorz K.:
Mi też zaczął pękać więc się podpisuję pod pytaniem !

ja już wszystko "ogarnąłem" i sprawa wygląda tak: musisz zadzwonić na infolinie Garmina (00 800 441 24 54; http://www.garmin.com/pl/support/). gdzie podajesz im nr seryjny, który jest na spodzie koperty i oni wysyłają pasek wraz ze sprzętem do mocowania na podany adres. Mój Garmin jest jeszcze na gwarancji, ale nie wiem czy to powoduje ze nic nie płacę bo nie ja rozmawiałem z nimi. Niemnie jednak czekam teraz ok 2 tyg na pasek.

UWAGA: np PLAY nie ma umowy na dzwonienie na takie numery, stąd nie ja rozmawiałem. ciężko jest się tam także dodzwonić

pozdr
BM


A ja sie zdziwilem bo napisalem do nich i juz po dwoch dniach mam info ze pasek jest w drodze !!!

Wiec czekam...

konto usunięte

oby więcej takich "zdziwień" :)
Dotarł pasek w tym tygodniu - cuda się zdarzają !!1

:))
Bartosz Mitka:
oby więcej takich "zdziwień" :)

konto usunięte

Następna dyskusja:

Wygraj Garmin Forerunner 305


Wyślij zaproszenie do