konto usunięte
w w wymienionym przeze mnie urządzeniu wyłącza mi sie podczas biegu stoper - tak sam z siebie (bez żadnego sygnału etc). Sprawdziłem wszystkie ustawienia i tutaj jest ok.
czy ktoś spotkał sie z czymś takim może u siebie?
pozdr
B
konto usunięte
konto usunięte
konto usunięte
konto usunięte
konto usunięte
konto usunięte
Grzegorz K. TMMP
konto usunięte
Grzegorz K.:
Mi też zaczął pękać więc się podpisuję pod pytaniem !
Grzegorz K. TMMP
konto usunięte
Piotr
Ciuk
Engagement Manager -
sektor publiczny,
Fujitsu
Technology...
Magda
Sanchez
Trener Kulturystyki,
Trener Personalny,
Instruktor Fitnes...
Piotr
Ciuk
Engagement Manager -
sektor publiczny,
Fujitsu
Technology...
konto usunięte
Piotr Ciuk:
raczej nie bo to mam tak cały czas bez względu na trasę
jak jest czyściutkie niebo to jest szybciej
teraz przed wyjście wystawiam garmina na balkon i po 10 minutach zabieram ze złapanym sygnałem gps ;-)
Grzegorz K. TMMP
Grzegorz K. TMMP
Bartosz Mitka:
Grzegorz K.:
Mi też zaczął pękać więc się podpisuję pod pytaniem !
ja już wszystko "ogarnąłem" i sprawa wygląda tak: musisz zadzwonić na infolinie Garmina (00 800 441 24 54; http://www.garmin.com/pl/support/). gdzie podajesz im nr seryjny, który jest na spodzie koperty i oni wysyłają pasek wraz ze sprzętem do mocowania na podany adres. Mój Garmin jest jeszcze na gwarancji, ale nie wiem czy to powoduje ze nic nie płacę bo nie ja rozmawiałem z nimi. Niemnie jednak czekam teraz ok 2 tyg na pasek.
UWAGA: np PLAY nie ma umowy na dzwonienie na takie numery, stąd nie ja rozmawiałem. ciężko jest się tam także dodzwonić
pozdr
BM
konto usunięte
Grzegorz K. TMMP
Bartosz Mitka:
oby więcej takich "zdziwień" :)
konto usunięte
Następna dyskusja: