Maciej
B.
Ekspert Customer
Contact Center |
Klientomaniak
Temat: I spotkanie Klubu Mistrzów Komunikacji [Poznań]
Praktyka czyni mistrza!Pomysł powstania „Klubu mistrzów komunikacji” zrodził podczas szkoleń, gdzie zobaczyliśmy, że ludziom potrzebne jest miejsce, gdzie poprzez zabawę będą mogli zdobywać umiejętności budujące kreatywność, gdzie poprzez różnorodne projekty będziemy odpowiednio budować nasze umiejętności i rozwijać naszą wiedzę w praktyczny sposób, jednocześnie otrzymując przekaz zwrotny.
„Klub mistrzów komunikacji” nie ogranicza się jedynie do branży call center, dedykujemy go wszystkim, dla których tajniki komunikacji interpersonalnej są nie tylko pracą, ale i pasją i wciąż chcą rozwijać się w tym kierunku.
W każdy trzeci poniedziałek miesiące spotykamy się by zgłębiać tajniki komunikacji. Czekamy na Was z pomysłowymi zagadkami, grami słownymi, fabularnymi, planszowymi i karcianymi, dzięki którym nauczycie się zadawać trafne pytania, sztuki autoprezentacji, opanujecie strategię komunikacji- aktywne słuchanie i rozumienie przekazu.
Zdobywanie umiejętności komunikacyjnych nie musi być nudne, dlatego zapraszamy do gry wszystkich, którzy zainteresowani są dobrą zabawą połączoną z konkretnym celem i nauką. Każdy może podnieść swoje umiejętności poprzez dołączenie do „Klubu mistrzów komunikacji”.
Pierwsze spotkanie już 17. stycznia 2011 roku o 18:00! Czekamy na Ciebie w Poznaniu w Centrum szkoleniowym Akademii Telemarketingu przy ulicy Gwiaździstej 37. Uczestnictwo w „Klubie mistrzów komunikacji” jest bezpłatne.
Zapraszamy do gry!