Agnieszka G.

Agnieszka G. Assistant Vice
President, Global
Financial Controller
at ...

Temat: Dwa w jednym - doradźcie proszę

Witajcie,

mam do Was dwa pytanka,

1) prowadzę sklep dla dzieci. Ostatnio wprowadziłam sporo zmian i chciałabym poznać Waszą opinię na temat jego wyglądu, grafiki, czytelności oraz czy jest przyjazny dla oka i ogólnego wrażenia.
Bardzo mi zależy na Waszym zdaniu, stąd ten post tutaj.

Jeśli chcielibyście pomóc mi wypowiadając się na jego temat podaję adres: http://BabyStyle.pl


Z góry bardzo Wam dziekuję za wszelkie uwagi i sugestie. Jeśli coś Wam brakuje, jakiejś funkcji proszę dajcie znać.


Czekam na oceny :)

i 2)
czy możecie mi napisac coś o firmie Ataxo ? Przekonują mnie na kampanię marketingową. Chciałabym poznać Wasze zdanie czy warto z nimi inwestować w rozwój sklepu czy może powinnam zgłośić się do innej firmy, osoby... ?
Szczerze mówiąc, to w przypadku optymalizacji sklepu, pozycjonowania i rzeczy się z tym wiążących nie jestem zbyt obyta.

Pomóżcie Kochani.

Pozdrawiam,
Agnieszka Gabrysiak
http://BabyStyle.pl

Temat: Dwa w jednym - doradźcie proszę

Strona zbyt uderza czerwienią - ja bym zastąpił kolor czerwony może pomarańczowym, albo chociaż zmienił czerwony tekst w informacji o świętach, bo czerwień ma przyciągać wzrok (doskonale nadaje się na znak UWAGA!, ale jeśli jej jest za dużo, to ludzkie oko zaczyna wariować i traktować przekaz jako natrętny.
Osobiście nie znam tej firmy adwordsowej, ponieważ nigdy nie zlecaliśmy kampanii nikomu :), ale certyfikaty adwords qualified company wskazują, że pracują tam osoby, które mają o tym pojęcie, choć egzamin, żeby dostać taki papierek na firmę trzeba spooro kapuchy wydać na kampanie adwords + zdać egzamin (który raczej trudny nie jest z tego co słyszałem). Moja firma takiego nie ma jeszcze :>, a nawet sam takiego nie mam - a wystarczy 1000 dolców na kampanie wydać w ciągu 90 dni :). Nie pytaj ile firma musi wydać na adwords, hehe
Takie firmy z doświadczenia wiem, że nie są tanie, chociaż to co robią wymaga jedynie pewnej wiedzy, w odróżnieniu od firm pozycjonujących, które też powinny mieć dobre zaplecze. Jeśli firma jest dobra to powinna dać Ci dobry ROI (zwrot z inwestycji) więc nie powinnaś stracić na reklamie w adwords, ale wiele zależy od strony. Oni powinni stworzyć kampanię na przynajmniej kilkadziesiąt fraz i śledzić na bieżąco analizy, bo miałem taki przypadek, że firma z certyfikatem adwords zaproponowała firmie znajomej taką usługę - przywaliła cenę 3000 zł za 3 słowa kluczowe niezbyt dobrze sprecyzowane. Wyszło średnio 1,20 za kliknięcie, czyli 2x drożej by się dało. Oferta była dla firmy prowadzącej szkolenia a tam może być bardzo duży zysk w porównaniu do kosztów reklamy (jedno wejście za 60 groszy może Ci dać klienta przynoszącego 2tys zł, co jest niemożliwe w przypadku branży takiej jak księgarnia) (oby się nikt tutaj nie przyczepił do tego "niemożliwe" :)) Jeśli firma przedstawi Ci propozycję na zasadzie kilka fraz - jakaś cena za kliknięcie i koniec to powiedz jej bye bye dobrze radzę :)
Powinni bardziej pójść w kierunku reklamy produktów z Twojego sklepu, które są droższe. Wiele by opowiadać, ale zobaczysz w praniu jakie dochody będą Ci przynosić. Jeśli są dobrzy to nie możesz na tym stracić (przy założeniu, że Twoja strona jest ok).
Pozdrawiam gorąco i życzę wesołych świąt :)

Temat: Dwa w jednym - doradźcie proszę

Andrzej Jakubczyk:
ale certyfikaty adwords qualified company wskazują, że pracują tam osoby, które mają o tym pojęcie, choć egzamin, żeby dostać taki papierek na firmę trzeba spooro kapuchy wydać na kampanie adwords + zdać egzamin (który raczej trudny nie jest z tego co słyszałem). Moja firma takiego nie ma jeszcze :>, a nawet sam takiego nie mam - a wystarczy 1000 dolców na kampanie wydać w ciągu 90 dni :). Nie pytaj ile firma musi wydać na adwords, hehe
Google Qualified Company - 100tys USD w ciągu 90 dni, oczywiście kwotę trzeba utrzymywać (tak samo jak w przypadku Individual, z różnicą, gdzie jest 1tys USD).

Tak więc na polskim rynku nie ma zbyt dużo takich firm.

Takie firmy z doświadczenia wiem, że nie są tanie, chociaż to co robią wymaga jedynie pewnej wiedzy, w odróżnieniu od firm pozycjonujących, które też powinny mieć dobre zaplecze.
Dosyć kontrowersyjne stwierdzenie muszę przyznać :)

Piszesz o 0,60zł, a konwersja na jakim poziomie?
Obstawiam, że taka księgarnia może mieć kilka razy większa konwersję, niż firma twojej znajomej.

A samo rozliczenie za kampanię może być w formie prowizji albo zależne od czasu pracy - dokładnie wiesz ile wydajesz. Więc nie ma co uogólniać na jednym przykładzie.

Temat: Dwa w jednym - doradźcie proszę

Google Qualified Company - 100tys USD w ciągu 90 dni, oczywiście kwotę trzeba utrzymywać (tak samo jak w przypadku Individual, z różnicą, gdzie jest 1tys USD).

Tak więc na polskim rynku nie ma zbyt dużo takich firm.

No i wydało się

Piszesz o 0,60zł, a konwersja na jakim poziomie?
Obstawiam, że taka księgarnia może mieć kilka razy większa konwersję, niż firma twojej znajomej.

Zdziwisz się, bo przyznam CI rację :> Księgarnia łatwo może mieć lepszą konwersję, bo tamta to dość specyficzna branża i mało ma klientów, choć ponoć z poziomem polskiego czytelnictwa też nie jest najlepiej :)

A samo rozliczenie za kampanię może być w formie prowizji albo zależne od czasu pracy - dokładnie wiesz ile wydajesz. Więc nie ma co uogólniać na jednym przykładzie.

Tak poważnie to jakakolwiek firma od SEM bierze za określony czas pracy?
Jeśli chodzi o prowizję, to z tego co zauważyłem to prowizja polega na zainkasowaniu np 30% kwoty przeznaczonej na adwords, czyli (nie wiem czy powinienem pisać) 2x więcej niż ja na chwile obecną biorę, ala jakbym miał ten certyfikat pewnie bym zmienił cennik na stronie na bardziej korzystny dla mnie.

Temat: Dwa w jednym - doradźcie proszę

No i wydało się
Co się wydało? :)
Ci więksi gracze w adwords mają od tego swoich pracowników i nie muszą przepuszczać kasy przez agencje.



Wyślij zaproszenie do