Wojciech M. GPC
Temat: Zareklamuj się w niesamowity sposób - Tramwaj w ogniu -...
W imieniu agencji City Break oraz firmy Media Projekt zwracamy siędo państwa z propozycją współpracy/sponsoringu cyklicznych
imprez:
TRAMWAJ W OGNIU / VINYLS ON FIRE
Pragniemy zainteresować Państwa możliwością skutecznej ,
nieszablonowej i atrakcyjnej promocjiWaszej Firmy podczas cyklu
imprez "Tramwaj w ogniu" / „Vinyls on fire", odbywających się w
Najmodniejszym Mieście Świata 2007 - Krakowie.
Dajemy Państwu niepowtarzalną okazję do wzmocnienia wizerunku i
świadomości marki wśród tych osób, którzy teraz są, a
niedługo będą jeszcze bardziej wartościową grupą docelową
Państwa kampanii marketingowych. Poprzez udział w naszej imprezie,
pragniemy pomóc Państwu w wykreowaniu wizerunku marki nowoczesnej
i zorientowanej na młodych i dynamicznych ludzi, grupą docelową
dla naszych imprez są ciekawi świata młodzi ludzie w wieku 18-35,
aktywni zawodowo, zarówno turyści jak i mieszkańcy Krakowa.
Chcemy by udział w naszych imprezach stał się dla nich swego
rodzaju "modą".
Wizja.
„Tramwaj w ogniu” to bez wątpienia najbardziej szalony
pomysł na imprezę jaki pojawił się w ostatnich latach nie tylko
w naszym mieście. W swym założeniu jest on nakierowany na
wszystkich tych, którzy chcą się bawić w sposób dotąd
niespotykany - przez dwie godziny uczestniczyć w before-party na
pokładzie zabytkowego tramwaju, kursującego wokół pierwszej
obwodnicy Krakowa, by potem przenieść się na „właściwą”
jej część do jednego z najmodniejszych klubów w centrum
miasta-klubu Midgard ( http://klubmidgard.pl ) i tam pozostać
do rana.
Pierwsza impreza juz 8 czerwca!!! - Zagosci na niej znany z
gorących brazylijskich rytmów DJ Ed Szynszyl (
http://www.edszynszyl.pl/ )
Klub "Midgard" to bez wątpienia jeden z najmodniejszych klubów w
Krakowie. Oto jak opisuje go popularny serwis clubzone.pl:
"Midgard klub mieści się na ulicy Szpitalnej 38 naprzeciwko teatru
J. Słowackiego. Piwniczny klimat wnętrza buduje dobra klubowa
muzyka oraz gra świateł, która tworzy bardzo swoisty i nastrojowy
półmrok. Klub Midgard jest najmłodszym miejscem na klubowej mapie
Krakowa. Całość klubu utrzymana jest w aurze przeplatających
się mitycznych i nowoczesnych elementów,dzięki którym klub
wyróżnia się spośród innych.
We wnętrzu czekają na klubowiczów 4 przestronne sale a w nich
ponad 250 miejsc siedzących, oprócz tego 2 bary oraz naprawdę
duży dancefloor. Grafik klubu obejmuje imprezy klubowe,na których
dominuje muzyka house we wszystkich jej odmianach. Goszczą tu
zarówno dj-e z Polski jak i z zagranicy. Przyjazną atmosferę
zapewnia selekcja gości oraz profesjonalna ochrona."
Jesteśmy przekonani, że sam fakt udziału w tym szalonym
wydarzeniu jest na tyle ciekawy, że odbije się ono głośnym echem
w niejednym miejscu w Krakowie i poza nim. Planujemy szeroką
promocję: szereg spotów radiowych, reklamę w popularnych
czasopismach, jak i promocje "face to face" - nakierowaną w dużej
mierze na turystów, tak licznie przecież odwiedzających Kraków.
Dla nich możliwość podziwiania uroków starego miasta,
jednoczesnego imprezowania i docelowo „clubbingu” będzie z
pewnośćią nie lada atrakcją.
Współpracujemy ze specjalistami w wybranych dziedzinach, co
gwarantuje nam profesjonalną obsługę imprezy. Nasze zadanie to
stworzenie nowej jakości niespotykanej do tej pory na krakowskim
rynku, jednocześnie ma to być elitarna impreza, ponieważ mamy
już dosyć wydarzeń bez charakteru. Stawiamy na ludzi chcących
się bawić i otwartych na nowe kierunki w muzyce. Nie trzeba
przecież wspominać, iż w Krakowie (a w przydatku tramwaju
jesteśmy najpewniej prekursorami na całą Polskę), brak do tej
pory podobnych imprez, więc możemy liczyć na olbrzymie
zainteresowanie.
Co proponujemy?
1. Reklama na zewnątrz tramwaju.
Reklama na zewnątrz tramwaju jest niezwykle skutecznym środkiem
promocji Państwa firmy. Kampanie reklamowe proponowane przez MPK
są jednak kosztowne, zazwyczaj długofalowe, i nie opłacaja się w
przypadku małych i średnich firm. Proponujemy Państwu
umieszczenie dostraczonej reklamy na zewnatrz tramwaju (folia na
okna). Medialność "Tramwaju w ogniu" - wypełnionego
imprezującymi młodymi ludzmi pojazdu, kursującego wokół Starego
Miasta w piątkowy wieczór gwarantuje olbrzymią oglądalność
Państwa reklamy.
2. Reklama w mediach patronujących imprezę.
-Zapewniamy umieszczenie informacji na temat Państwa firmy we
wszystkich mediach w których nagłaśniana będzie impreza.
3. Poligrafia.
-Zapewniamy umieszczenie informacji na temat Państwa firmy na
wszytskich materiałach poligraficznych (600 plakatów A2, 6000
ulotek, 100 zaproszen VIP)
4. Internet
-Reklama w internecie - zarówno na domowej stronie imprez "Vinyls
on Fire", jak i na bannerach reklamujących imprezę wyświetlanych
na stronach współpracujących
5. Reklama w klubie podczas trwania imprezy.
Proponujemy Państwu umieszczenie banerów reklamowych, standów,
materiałow promocyjnych etc. w samym klubie (szczegóły do
uzgodnienia).
Czego oczekujemy?
W zamian za ww. elementy promocji liczymy na wsparcie finansowe
i/lub barterowe.
Proponujemy indywidualne warunki umowy - możliwość negocjacji i
stałej współpracy (umowa jednorazowa, lub na cały cykl).
Nasza oferta jest otwartą propozycją i czekamy na wszelkie uwagi,
aby osiągnąć satysfakcjonujący obie strony konsensus, w tym celu
prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Tego typu impreza to nowa jakość na rynku imprez nie tylko w
Krakowie, ale w całej Polsce.
Mając na uwadze zakres Państwa działalności, pragniemy zwrócić
uwagę na możliwość skorzystania z innych naszych usług i
dalszej ewentualnej współpracy.
Nasza oferta jest szeroka i na pewno spotka się z państwa
zainteresowaniem.
Kontakt:
Bartosz Plewa
Agencja City Break
Tel.: 502-252-965
e-mail: bartek@gramyfair.pl
Wojciech Mucha
Media Projekt
Tel : 503-328-079
e-mail: wojciech.mucha@miasto.info