Łukasz Szymańczyk

Łukasz Szymańczyk Contracts Specialist
II, PPD

Temat: PLAN MARKETINGOWY DLA PRODUKTU LECZNICZEGO (BADANIA I...

Badania i analizy marketingowe w branży farmaceutycznej.
Plan marketingowy dla produktu leczniczego.

Zajęcia prowadzone w ramach Akademii Product Managera.

DOŁĄCZ DO NAJLEPSZYCH:

Obrazek


W maju dowiesz się:

- Jak prowadzić badania i analizy marketingowe w branży farmaceutycznej,
- Jak znależć cenne źródła informacji dla sektora farmaceutycznego,
- Jak przebiegają etapy badań marketingowych,
- Jak wykorzystać techniki badań jakościowych i ilościowych,
- Jakie są różnice pomiędzy badaniami samodzielnymi a badaniami zleconymi,
- Jakie firmy oferują bazy i ich porównanie.
- Jakie są najważniejsze elementy Planu Marketingowego,
- Jak analizować sytuacje biznesowe,
- Jak zdefiniować i rozpoznać założenia i zagrożenia (ryzyka),
- Czym jest cel i strategia marketingowa,
- Jak wygląda procedowanie Planu Marketingowego (modele, dobra praktyka),
- Czym są plany rozwojowe (testy i NPD),
- Jak wdrażać Plan Marketingowy (doświadczenia, sukcesy i porażki).

Termin 8 – 9 V 2010

Koszt 1500 (1250 w pakiecie),- PLN (obejmuje udział w szkoleniu, materiały, przerwy kawowe lunch i napoje).

Miejsce OINPHARMA Sp. z o.o.
ul. Prosta 69, Warszawa

ZAJĘCIA POPROWADZI:

Obrazek

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU AMBITNYCH PRODUCT MANAGERÓW / PRZEDSTAWICIELI MEDYCZNYCH i wszystkich zainteresowanych pracą w branży farmaceutycznej.

Zgłoszenia:

szkolenia@oinpharma.pl
tel. (022) 578 00 05, 022 578 00 11
fax. (022) 632 25 82

LINK - DLA ZAINTERESOWANYCH AKADEMIĄ:
http://www.oinpharma.pl/index/0/pl/0/0//17/447