Rafał P.

Rafał P. human resources,
controlling
personalny, analizy

Temat: Szukam trenera do przeprowadzenia szkolenia.

Witam

Poszukuję osoby/zespołu do poprowadzenia praktycznego szkolenia z obsługi klienta dla dwóch naszych zespołów. Jeden zespół to osoby sprzedające bilety w kasach turystom z całego świata, grupom zorganizowanym, udzielają krótkich informacji. Druga grupa to zespół osób zajmujących się w głównej mierze realizacją telefonicznej obsługi klienta, udzielanie informacji, dokonywanie i potwierdzanie rezerwacji itp. Chcielibyśmy tym osobom zorganizować jedno wspólne szkolenie oparte w dużej mierze na ćwiczeniu praktycznych zagadnień ze obszaru obsługi klienta.

Szukamy osób chcących poprowadzić takie szkolenie w ostatnim tygodniu czerwca, zależy nam na „praktykach”; szczegółowe informacje można uzyskać kontaktując się z nami telefonicznie lub drogą email.
Tomasz Kuśnierz; kuśnierz@kopalnia.pl; 693 357 480
Rafał Potaczek; rafal.potaczek@kopalnia.pl; 12 278 7122

Mile widziane namiary na firmy i osoby, które takie szkolenie mogą przeprowadzić i są sprawdzeni :)

Pozdrawiam
Rafał Potaczek

konto usunięte

Temat: Szukam trenera do przeprowadzenia szkolenia.

Witam serdecznie

Poszukuję trenera posługującego się językiem francuskim.

Odbiorcą szkolenia jest grupa osób z międzynarodowej korporacji.
Szkolenie odbędzie się w języku francuskim.

Zakres szkolenia
- obsługa klienta ze szczególnym naciskiem na sformułowania językowe używane w procesie obsługi

Zainteresowanych aktywnych trenerów zachęcam do kontaktu:
magdalena.szyszka@inventi.pl

Magdalena Szyszka
Sylwester Kucmierowski

Sylwester Kucmierowski CEO at CCMS Customer
Care Management &
Solutions

Temat: Szukam trenera do przeprowadzenia szkolenia.

Tak jak myslałem, nowoczesne podejscie do obsługi klienta, najczesciej mylone jest ze spokojem i ustępliwoscią. A tak nie jest. Szkolenia customercare'owe są potrzebne ze wzgledu na koniecznosc zglebiania wiedzy w zakresie: relacji w biznesie, zamiany w korzysc, pojawiajacych sie perturbacji w obsłudze, skracania dystansu pomiedzy klientem a reprezentantem sprzedajacego, zaciesniania dystansu miedzy stronami i utrwalania pozytywnych doznań ..

Dobry trener w tym zakresie mile widziany

sylwester.kucmierowski@euro.com.pl

Następna dyskusja:

rekrutacja i selekcja - szk...




Wyślij zaproszenie do