konto usunięte

Temat: Szkolenia z obsługi klienta ogłoszenia

Nie było tutaj takiego tematu, a wydaje mi się pożądany

konto usunięte

Temat: Szkolenia z obsługi klienta ogłoszenia

...Mariusz Pyc edytował(a) ten post dnia 11.10.12 o godzinie 23:00
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Szkolenia z obsługi klienta ogłoszenia


Obrazek


Jeśli zależy Ci na budowaniu długotrwałych relacji z Klientami, utrzymaniu sprzedaży po otrzymaniu reklamacji, budowie efektywnej polityki reklamacyjnej oraz zmianie postrzegania Klienta tak, aby uważał, że dana organizacja chce mu pomóc, a nie pozbyć się go zapraszam do udziału w szkoleniu "Reklamacje, czyli o tym jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów"
Program szkolenia pod linkiem:
kurs reklamacji
Termin szkolenia: 24-25 MAJ 2012
Miejsce szkolenia : Warszawa
Cena: 700 zł - cena zawiera uczestnictwo w dwudniowym szkoleniu (14 h), materiały poszkoleniowe (podręcznik), catering (przerwy kawowe, lunch)
Dla pierwszych 7 osób zniżka 10%
Zapisy i szczegółowe informacje: ewelina.zdzieszynska@wstronerozwoju.com, tel. 500 029 886
Strona www: http://www.wstronerozwoju.com
Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu:
 Zmniejszenie ilości wpływających reklamacji
 Wzrost satysfakcji Klientów z procesu rozwiązywania reklamacji
 Profesjonalna obsługa uwag zgłaszanych przez Klientów
 Wzrost wiedzy i umiejętności pracowników z zakresu przyjmowania i odpowiadania na uwagi KlientówEwelina Zdzieszyńska edytował(a) ten post dnia 24.04.12 o godzinie 17:42
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Szkolenia z obsługi klienta ogłoszenia

Szkolenia Call Center
Szkolenia Obsługa Klienta
Telefoniczna Obsługa Klienta Szkolenia


Uczestnicy:
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Klientami przez telefon.

Cele szkolenia:

•Przygotowanie pracowników do telefonicznej obsługi klienta
•Przećwiczenie umiejętności sprzyjających efektywnej komunikacji przez telefon
•Przekazanie wiedzy na temat technik i narzędzi wykorzystywanych podczas telefonicznej Obsługi Klienta

INFORMACJE :

ewelina.zdzieszynska@wstronerozwoju.com, tel. 500 029 886
Strona www: Szkolenia dla firmEwelina Zdzieszyńska edytował(a) ten post dnia 22.06.12 o godzinie 01:14
Karolina Nowicka

Karolina Nowicka specjalista ds.
rekrutacji, Grupa
Ergo Sp. z o.o.

Temat: Szkolenia z obsługi klienta ogłoszenia

Temat: PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA I ZASADY SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY
Ilość godzin: 8
Miejsce: ŁÓDŹ
Termin: do ustalenia, po 20.08


Program szkolenia:
- Postawy oczekiwane przez Klientów w procesie ich obsługi;
- Typy Klientów;
- Komunikacja niewerbalna – mowa ciała;
- Obszary i strefy dystansu;
- Formułowanie pytań zamkniętych i otwartych;
- Narzędzia skutecznego aktywnego słuchania;
- Komunikaty typu ,,TY” i ,,JA”;
- Rola zastrzeżeń w kontakcie z Klientem;
- Elementy sukcesu sprzedaży;
- Etapy rozmowy handlowej z Klientem;
- Przygotowanie osobiste i otwarcie rozmowy sprzedażowej;
- Ocena potrzeb Klienta;
- Skuteczna prezentacja firmy i produktu;
- Techniki zamykania transakcji;
- Przezwyciężanie zastrzeżeń Klienta;
- Kontakty posprzedażowe.

Cel szkolenia:
W wyniku zorganizowanego procesu szkolenia w module uczestnik kursu będzie potrafił:
- umiejętnie nawiązywać, utrzymywać i podtrzymywać po sprzedaży kontakt z Klientem;
- wykorzystać sygnały werbalne i pozawerbalne płynące od Klienta;
- świadomie kreować przyjazną postawę wobec Klienta;
- umiejętnie kierować rozmową z Klientem poprzez właściwe zadawanie pytań;
- odpowiadać na zastrzeżenia Klienta;
- radzić sobie w sytuacjach trudnych z Klientem;
- profesjonalnie przeprowadzić transakcje sprzedażową;
- poczuć się pewnie i komfortowo w podejściu do sprzedaży;
- pozyskiwać nowych Klientów i skutecznie podtrzymywać kontakty posprzedażowe z byłymi Klientami;
- prawidłowo pokonywać poszczególne etapy procesu sprzedaży;
- umiejętnie wywoływać u Klienta chęć zakupu;
- komunikować się z Klientem językiem korzyści;
- umiejętnie korzystać z kroków reakcji na zastrzeżenia i technik ich pokonywania.

Po zakończeniu warsztatów, każdy z uczestników otrzyma zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.

Po zorganizowaniu przez nas 15 osobowej grupy (z danego zakresu tematycznego) szkolenie odbędzie się w Łodzi w budynku Betinex przy ul. Gdańskiej 91/93w ustalonym wcześniej terminie (o którym poinformujemy Państwa z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem).

Warunkiem udziału w szkoleniu jest zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
A. w firmie, która jest zarejestrowana na terenie województwa łódzkiego,
B. i/lub zamieszkanie osoby zainteresowanej na terenie województwa łódzkiego.

Jedna osoba może wziąć udział tylko w jednym szkoleniu.
Zapisy są prowadzone na podstawie kolejności zgłoszeń.

Proponujemy Państwu do wyboru również inne bloki tematyczne:
- Kreowanie wizerunku firmy kluczem do sukcesu
- Ochrona danych osobowych
- Techniki windykacyjne
- Podatki i Rachunkowość w MŚP
- Księgi wieczyste i hipoteka
- Narzędzia informatyczne w zarządzaniu firmą

Jeżeli są Państwo zainteresowani naszymi szkoleniami prosimy o kontakt w celu zapisania się na nie oraz skonsultowania ich terminu odbywania się.

TERMIN SZKOLENIA PLANOWANY JEST WSTĘPNIE NA KOŃCA SIERPNIA

Z wyrazami szacunku,
Karolina Nowicka

tel.: 0 42 633 10 89
(w dniach: poniedziałek i środa w godzinach 11-16 oraz w piątki od 8 do 13)
e-mali: k.nowicka@spinacz.info.pl
http://spinacz.info.plKarolina Nowicka edytował(a) ten post dnia 01.08.12 o godzinie 13:53
Sylwester Kucmierowski

Sylwester Kucmierowski CEO at CCMS Customer
Care Management &
Solutions

Temat: Szkolenia z obsługi klienta ogłoszenia

Chetnie nawiaże wspołprace w tym zakresie.
profesjonalna to nie to samo co oczekiwana przez zarzadzajacych i bedąca w zgodzie z oczekiwaniami klientów. jestem otwarty na współprace..

Następna dyskusja:

Zasady obsługi Klienta




Wyślij zaproszenie do