Dawid Martynowski Ambitny Manager
Sylwester
Kucmierowski
CEO at CCMS Customer
Care Management &
Solutions
Temat: Czas to pieniądz
Ponizsze szkolenie zahacza o jeden z najtrudniejszych obszarów customer care. Z mojego doswiadczenia moge powiedziec , ze skutek pożadany osiaga sie po powtórnym, w pełni swiadomym przejsciu szkolenia jak to proponowane ponizej.Z racji ilosci poruszanych zagadnień polecam wariant 4-rodniowy a nie 2-dniowy, albo szkolenie 2+2.
Zawsze poprzedzone rozmowami z szefostwem firmy..
Podobne tematy
-
Śmigłowce » Czas na SAFARI... po Polsku ;) -
-
Studenci Bydgoszcz » Jak mija czas ? -
-
Prawo pracy i ubezpieczeń... » Zadaniowy czas pracy a przerwa?? -
-
A niech to ! » Czas reakcji -
-
Prawo pracy i ubezpieczeń... » wypowiedzenie umowy na czas okreslony - krotszy niz 6... -
-
GL - Po godzinach » mój czas -
-
WEB 2.0 » Krulisa czas zacząć :) -
-
Szkolenia24h » Dobry czas na promowanie szkoleń. -
-
Joomla! » Joomla! 1.5.7 czas na aktualizacje panie i panowie -
-
Prawo pracy i ubezpieczeń... » umowa na czas nieokreślony?? -
Następna dyskusja: