Sylwester M. Full stack developer
Temat: Bot z baza wiedzy i Natural Language Processing
Witam,Udoskonalam obecnie mój produkt który ma za zadanie wspomagać helpdesk. Jest to Bot wspomagany baza danych która przechowuje pytania oraz odpowiedzi. Bot korzysta również z technologii Natural Language Processing ułatwiając korzystanie z oprogramowania umożliwiając wprowadzanie naturalnego języka niekoniecznie dokładnej zawartości bazy danych. Baza danych może być utworzona na podstawie istniejących już informacji. W przypadku gdy nie ma informacji w bazie odnośnie zadanego pytania, bot automatycznie stworzy wpis w bazie oraz poinformuje o tym pracownika helpdesk.
Bot ma za zadanie usprawnić pracę helpdesk poprzez udzielania odpowiedzi i pomoc w rozwiązywaniu problemów nie angażując przy tym pracowników.
Obecnie strona jest wykonana w języku angielskim jednak bot obsługuje również inne języki również polski.
Strona: http://www.supportchatbotsoftware.com
Zachęcamy do kontaktu, wkrótce planuje demonstrację produktu.