konto usunięte
Temat: obsługa call-center w home.pl
z każdym pytaniem w home.pl mam dialogi takie jak poniżej, brak odpowiedzi TAK/NIE, młócka nie zniesienia. moja ostatnia rozmowa:Łączę z serwerem...
Konsultant wkrótce się z Tobą połączy. Jesteś 1 w kolejce. Twój czas oczekiwania w przybliżeniu wynosi 1 min. Dziękujemy.
Konsultant:
Witaj maciek, w czym mogę pomóc?
maciek:
Witam, czy macie elektroniczne faktury abym nie dostawał poczty tradycyjnej za zamówione usługi?
Konsultant:
Elektroniczne obrazy faktur sa rowniez dostepne, sa one rownolegle przesylane wraz fakturami poczta tradycyjna.
maciek:
pytam o elektroniczne faktury, a nie o obrazy, to różnica :)
Konsultant:
Faktury sa dostepne z poziomu Panelu Administracyjnego pod adresem home.pl/manager
maciek:
czy macie elektroniczne?
maciek:
faktury
maciek:
nie obraz
Konsultant:
Faktury w formie elektronicznej znajduja sie w Panelu Administracyjnym pod adresem o ktorym wspomnialem, dodatkowo sa one przesylane droga mailowa.
maciek:
wie pan na czym polega różnica pomiędzy fakturą elektroniczną a elektronicznym obrazem faktury tradycyjnej?
Konsultant:
Rozumiem, jednak terminologia ta jest stosowana zamiennie, jezeli maja Panstwo na mysli przykladowo elektorniczne faktury jak np. w firmie Orange to nie oferujemy faktur w takiej postaci.
maciek:
a czy mogę zrezygnować z wysyłania papierów do mojej skrzynki?
maciek:
tradycyjnej pocztowej?
Konsultant:
Na chwile obecna nie ma mozliwosci rezygnacji z faktur przesylanych tradycyjna poczta.
maciek:
okMaciej O. edytował(a) ten post dnia 04.11.09 o godzinie 14:33