Temat: Kampania nowego GG
Reasumując - ja bojkotuję ten komunikator i całą spółkę, która traktuje użytkowników swojego komunikatora jak zło konieczne - najlepiej niech Ci Afrykańczycy, którzy kupili w niej udziału zabiorą GG na swój kontynent a stąd niech zniknie. Niewiele osób będzie płakać. :-)
I nawet logo nie trzeba by zmieniać :)
PS Jeszcze dodam coś od siebie po zerknięciu na stronkę. Akcja moim zdaniem wypali przeciwko GG, bo zaczęli od dupy strony: najpierw zrobili produkt (bo jestem pewien, że w momencie opublikowania stronki był gotowy w 95%), a potem wymyślili stronkę na której zbierają opinie na temat tego, co wyimaginowany "nowy" komunikator ma robić.
Robiąc to odwrotnie, i nie incognito ale w pełnym blasku chwały, osiągnęliby imho następujące korzyści:
1. zbudowanie wizerunku firmy, która słucha swoich użytkowników
2. oddanie sterów nad rozwojem produktu ludziom, którzy używają tego produktu na co dzień
3. możliwość zrobienia komunikatora, który zamknąłby raz na zawsze usta większości malkontentów
I nic by nie ryzykowali, bo i tak ostatnie słowo należałoby do nich. Chociaż z drugiej strony im bardziej by "poszli na całość", tym efekt byłby mocniejszy.
Poza tym user-driven desing jest modny więc i fajny case by z tego wyszedł, którego można by potem pokazywać na branżowych spędach/przed inwestorami/w prasie/na blogu.
Generalnie podtrzymuję swoją opinię - jeśli kogoś nie stać na pełny spontan, niech sobie daruje virale.
Łukasz Felsztukier edytował(a) ten post dnia 02.02.09 o godzinie 15:36