konto usunięte

Temat: Rynek upominków reklamowych: Optymistyczna wizja...

Rynek upominków reklamowych zaczyna się podnosić z kryzysu, jaki miał miejsce w 2009 roku. Z przeprowadzonych, w pierwszym kwartale tego roku badań przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych, wynika iż 71% dostawców z branży artykułów promocyjnych i niespełna połowa dostawców zrzeszonych w PIAP prognozuje wzrost sprzedaży.


Ciąg dalszy: http://reklama.pl/artykuly/10

Temat: Rynek upominków reklamowych: Optymistyczna wizja...

Coś w tym jest - coraz fajniejsze i bardziej alternatywne są upominki :) potłuczona, szklana ozdoba choinkowa, albo dziwne kudłate coś w pudełku, zwaliło mnie z nóg małe i prostokątne w zielone szlaczki - pieczątka na rozruch firmy z amb. net od wspólnika - przydatne upominki z dużej okazji też są genialne



Wyślij zaproszenie do