Temat: Oferty, ogłoszenia, reklamy, linki - TUTAJ
INSPIRUJEMY ROZWÓJ BRANŻY UPOMINKÓW REKLAMOWYCH
Zapraszam do udziału w szkoleniu dedykowanym branży upominków reklamowych.
PSYCHOLOGICZNE I SOCJOLOGICZNE UWARUNKOWANIA SPRZEDAŻY GADŻETÓW REKLAMOWYCH
W trakcie dwudniowego, aktywizującego warsztatu uczestnicy mają możliwość zapoznania się z praktycznymi narzędziami stanowiącymi wsparcie dla efektywnej pracy z produktem reklamowym
GDZIE I KIEDY?
Poznań 11-12 styczeń 2010
Warszawa 15-16 luty 2010
ADRESACI SZKOLENIA
* - producenci, importerzy, dystrybutorzy i pośrednicy w branży upominków reklamowych
* - przedstawiciele handlowi, konsultanci firm branży upominków reklamowych
* - specjaliści ds. marketingu odpowiedzialni za zakup gadgetów reklamowych
* - pracownicy działów marketingu
* - osoby zajmujące się tworzeniem strategii promocyjnych
CELE SZKOLENIA
Uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę z zakresu socjologicznych i psychologicznych uwarunkowań towarzyszących sprzedaży gadżetów reklamowych oraz rozwiną kompetencje w zakresie świadomego stosowania metod umożliwiających efektywne wykorzystanie gadżetu reklamowego jako narzędzia marketingu bezpośredniego.
Szkolenie ma na celu doskonalenie umiejętności w zakresie:
* - praktycznego wykorzystania strategii pracy z gadżetem reklamowym w procesie ofertowania klientów różnych branż
* - adekwatnego wpisywania gadżetu reklamowego w strategię i cele Klienta
* - wykorzystania gadżetu jako narzędzia komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
* - prowadzenia rozmów w Klientem w oparciu o technikę FocusOn
* - świadomego wykorzystania okołosprzedażowych uwarunkowań socjologicznych i psychologicznych do zwiększenia efektywności sprzedaży gadżetów
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA
Moduł I Kategoria gadżetu reklamowego
1.1. Gadżet a upominek reklamowy
1.2. Funkcje gadżetu reklamowego. Miejsce w strategii promocji firmy
1.3. Długość życia gadżetu reklamowego
1.4. Gadżet reklamowy jako medium znaku graficznego (logo) oraz nośnik wartości marki
1.5. Transmisja wizerunku przedmiotu jako czynnik decydujący o skuteczności gadżetu
Moduł II Gadżet reklamowy w kontekście społecznym
2.1. Gadżet reklamowy w procesie komunikacji
2.2. Gadżet reklamowy jako interakcja firma- konsument
2.3. Zastosowanie gadżetów reklamowych jako narzędzia kształtowania relacji wewnątrzkorporacyjnych i zewnętrznych
2.4. Kreowanie okazji jako narzędzie wsparcia sprzedaży gadżetów reklamowych
Moduł III Gadżet reklamowy w kontekście psychologicznym
3.1. Psychologiczne aspekty obdarowywania
3.2. Model obdarowywania gadżetem reklamowym
3.3. Wykorzystanie reguły wzajemności w budowaniu relacji biznesowych
3.4. Mechanizm mentalnej rachunkowości w kształtowaniu subiektywnej wartości przedmiotu
Moduł IV Relacja gadżet- odbiorca
4.1. Specyfika sprzedaży gadżetu reklamowego - "konsument odroczony"
4.2. Gadżet reklamowy a segmentacja psychologiczna konsumenta
4.3. Gadżet reklamowy a segmentacja stylu życia
4.4. Kryteria doboru gadżetu do grup docelowych
Moduł V Strategie pracy z gadżetem reklamowym
5.1. Techniki wspierające kreatywne ofertowanie Klientów
5.2. Ofertowanie kontekstowe
5.3. Triada potrzeba-użyteczność-sytuacyjność- technika FocusON w pracy z gadżetem reklamowym
Moduł VI Podsumowanie
FORMA SZKOLENIA
Szkolenie ma formę warsztatową i odbywa się w grupach max. 12 osobowych, co sprzyja zaangażowaniu się uczestników w treści szkolenia. W trakcie warsztatów wykorzystane zostaną:
- interaktywne mini-wykłady
- dyskusje grupowe, brainstorming
- ćwiczenia praktyczne, indywidualne i grupowe
- case studies i case shows
CZAS TRWANIA SZKOLENIA
2 dni szkoleniowe (16 godzin)
KOSZT UDZIAŁU W SZKOLENIU
Koszt szkolenia wynosi 1380 zł. Faktura VAT. Stawka VAT: zwolniony.
Cena zawiera: dwudniowe szkolenie, komplet materiałów szkoleniowych i wspierających, imienny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu, indywidualne e-mailowe i telefoniczne konsultacje poszkoleniowe z trenerem ( w ciągu 3 tygodni od ukończenia szkolenia), lunche, przerwy kawowe. Cena nie zawiera kosztów transportu i noclegu.
[b] więcej informacji na
http://inspiris.plKatarzyna Zych edytował(a) ten post dnia 04.01.10 o godzinie 23:20