konto usunięte
Temat: MYSTERY SHOPPING w oddziałach banku - może Macie jakieś...
Moi Drodzy KochaniNastępny temat dotyczy realizacji audytu "tajemniczego klienta" w jedym z banków, który ma siedzibę w Warszawie - otrzymałem zlecenie realizacji audytu sprawdzającego w systemie "tajemniczego klieneta" w jednym z prestiżowych banków w Warszawie.
Audyt ma dotyczyć customer banking services - osób bezpośredniej obsługi klienta w banku i telephone customer VIP services - osób telefonicznej obsługi kluczowych klientów banku. Gdyż jest wiele skarg.
Może już realizowaliście takie zadanie?
Jakie są Wasze doświadczenia i opinie?
Czy po realizacji takiego audytu bank może zwolnić słabych pracowników?
Czy przeprowadzenie takiego audytu może być podstawą do zwolnienia osób z banku?
Czy sprawdzanie w ten sposób ludzi jest zgodne z etyką trenerską?
ZAPRASZAM DO DYSKUSJI !Dariusz Szul edytował(a) ten post dnia 22.03.09 o godzinie 08:25