Katarzyna Herman

Katarzyna Herman Life Energy &
Consciousness Coach

Temat: Ogłoszenia - inne

Jak w temacie :)

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - inne

Witam Państwa,

Zapraszam na moją nową stronę internetową: http://mitka-tc.pl
Mam nadzieję,że zajdziecie Państwo coś interesującego dla siebie.

Pozdrawiam
Bartek Mitka
Maciej Pawlik

Maciej Pawlik Grupa SET sp. z o.o.
- Wiceprezes Zarządu
/ Dyrektor Oper...

Temat: Ogłoszenia - inne


Obrazek


Witam,

Jeżeli chcesz sprawdzić czy zawód Trenera Biznesu jest dla Ciebie lub porozmawiać na temat perspektyw pracy w tym zawodzie to zapraszam na bezpłatny warsztat "JAK ZAMIENIĆ PASJĘ W ZAWÓD?"

TERMIN: 07 kwietnia 2009, godz. 17.30-20.00
MIEJSCE: Warszawa /Metropolitan College/, Al. Niepodległości 177

Aby zarezerwować miejsce wyślij wiadomość bezpośrednio do mnie lub zapisz się: Strona główna spotkania

Decyduje kolejność zgłoszeń.

Pozdrawiam i zapraszam
MaciekMaciek Pawlik edytował(a) ten post dnia 05.04.09 o godzinie 00:11
Maciej Pawlik

Maciej Pawlik Grupa SET sp. z o.o.
- Wiceprezes Zarządu
/ Dyrektor Oper...

Temat: Ogłoszenia - inne


Obrazek


Witam,

Jeżeli chcesz sprawdzić czy zawód Trenera Biznesu jest dla Ciebie lub porozmawiać na temat perspektyw pracy w tym zawodzie to zapraszam na bezpłatne szkolenie "PERSPEKTYWY PRACY W ZAWODZIE TRENERA".

Szkolenie jest częścią Dni Otwartych Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET i jest przeznaczone dla wszystkich tych, którzy zastanawiają się, czy warto zainwestować czas i środki w rozwój kompetencji trenerskich.

TERMIN: 20 kwietnia 2009, godz. 17.30-20.00
MIEJSCE: Warszawa /Metropolitan College/, Al. Niepodległości 177

Aby zarezerwować miejsce wyślij wiadomość bezpośrednio do mnie lub zapisz się tutaj: Strona główna spotkania

Pozdrawiam i zapraszam
Maciek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - inne

Zapraszam na stronę http://lukasz-zegar.pl
Można tam poczytać o szkoleniach i projektach dzięki którym podnoszę wyniki sprzedaży u moich klientów.
Zapraszam również do współpracy.
Maria S.

Maria S. Civis totius
mundi...

Temat: Ogłoszenia - inne

Zapraszam do kolejnej Wyjątkowej grupy, gdzie swoboda i prawda wypowiedzi pełnią nadrzędną rolę: http://www.goldenline.pl/forum/a-propo
Pozdrawiam
MSW
Maciej Pawlik

Maciej Pawlik Grupa SET sp. z o.o.
- Wiceprezes Zarządu
/ Dyrektor Oper...

Temat: Ogłoszenia - inne


Obrazek

Witam,

Z okazji "urodzin" Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET dla nowych uczestników edycji Poznań - Lato 2009 przygotowaliśmy prezent - rabat 1000,73 PLN.

Co jeszcze warto wiedzieć?

- Piąta edycja Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET startuje 26.06.2009.
- Mamy świetny i sprawdzony program Szkoły zbudowany na metodzie efektywnego treningu - Modelu SET.
- 1000,73 PLN rabatu otrzyma każdy kto zdecyduje się na udział w
zajęciach do 17.06.2009.
- Opłaty za szkołę rozkładamy na dogodne raty 0%.
- Pierwsza rata dopiero pod koniec lipca 2009.
- Dodatkowo zapewniamy bezpłatny udział w programie wspierającym "SZYBKI START" na rynku szkoleniowym.

Zobacz opinie uczestników o Szkole Trenerów Biznesu Akademii SET®: Opinie uczestników

Zapoznaj się z programem, organizacją i warunkami uczestnictwa w Szkole Trenerów Biznesu: Akademia SET

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do kontaktu

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - inne

Witam serdecznie,

Pozostał ostatni tydzień PROMOCJI na szkolenie "POZNAĆ SIEBIE", które 29 sierpnia odbędzie się w Warszawie.
Jeżeli jesteś zainteresowana, zainteresowany, PROMOCYJNĄ
( wakacyjną ) CENĄ kliknij w ten link:
http://mitka-tc.pl/lang.pl/2/szkolenie/1

Pozdrawiam serdecznie
BM
Agnieszka T.

Agnieszka T. Today I saw music in
the sky...

Temat: Ogłoszenia - inne

.Agnieszka T. edytował(a) ten post dnia 31.05.10 o godzinie 14:54

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - inne

WITAM,
ZAPRASZAM DO ZAPOZNANIA SIĘ Z NASZYM KALENDARZEM SZKOLEŃ OTWARTYCH NA WRZESIEŃ

SZCZEGÓŁOWE OPISY SZKOLEŃ ZNAJDUJĄ SIĘ W ZAKŁADKACH Z ICH OPISAMI

ZARZĄDZANIE CZASEM I ORGANIZACJA: 14 WRZEŚNIA

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ : 30 WRZEŚNIA

WINDYKACJA TECHNIKI PROWADZENIA ROZMÓW Z DŁUŻNIKIEM W KONTAKCIE BEZPOŚREDNIM: 15 WRZEŚNIA

KOSZT: 599 PLN, kolejna osoba z tej samej firmy 499 PLN

PROWADZENIE PREZENTACJI I WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH 23-24 WRZEŚNIA

(SZKOLENIE DWUDNIOWE KOSZT 1199PLN I 999 PLN DLA KOLEJNEJ OSOBY Z FIRMY)

MIEJSCE: WARSZAWA

KONTAKT: e-mail: spietrzyk@trenerbiznesu.com.pl,

Tel. 0 600-400-113

trenerbiznesu.com.pl
Małgorzata Sanecka

Małgorzata Sanecka Trener, psycholog

Temat: Ogłoszenia - inne

Szanowni Państwo,

Zapraszamy na Trening Asertywności - "Ty i Twoje prawo do wyrażania siebie", które odbędzie się w Krakowie w dniach: 10-11.10.2009.


Obrazek


Zapraszamy również na szkolenie "Komunikacja bez słów - Sukces Mowy Ciała", które odbędzie się w Krakowie w dniach: 15-16.10.2009.


Obrazek


Szczegóły na stronie:
http://imaestra.pl/news.php?news=5

Pozdrawiam serdecznie,
Małgorzata Fic

konto usunięte

Marcin M.

Marcin M. Coach Wizjoner Lider
Społecznik Innowator

Temat: Ogłoszenia - inne

Projekt T, Wrocław - krótko mówiąc: młodzi trenerzy dla młodych trenerów, a wszystko za darmo

Organizuję projekt, podobny do SzkolaTrenerow.wordpress.com, gdzie obecnie realizuję już drugą z czterech edycji, jakie miały miejsce - wspominam o nim tylko by ktoś nie pomyślał, że jestem osobą "znikąd" :).
Projekt, który właśnie opisuję, będzie jednak czymś innym, bo nie jest skierowany do działaczy społecznych i w zamierzeniu nie będzie tu dostarczania merytoryki z zewnątrz.

DLA KOGO: Głównie w zamierzeniu dla młodych trenerów, czyli osób które stosunkowo niedawno zaczęły swoją przygodę z trenerką lub dopiero mają zamiar ją zacząć. Zamiar jest taki, że uczestnicy muszą posiadać albo doświadczenie trenerskie albo wiedzę teoretyczną z zakresu uczenia innych lub też obydwa wymienione. Osoby bez powyższych kierujemy i zapraszamy do V-tej edycji Szkoły Trenerów, która to rozpocznie się w marcu 2010 i także jest projektem nieodpłatnym - SzkolaTrenerow.wordpress.com

GDZIE: Wrocław, dokładniej Politechnika Wrocławska
Osoby z innych miast zainteresowane takich projektem, odsyłam na koniec tego ogłoszenia.

KOSZTY: 0 zł*

*Każdy uczestnik pokrywa koszty swojego udziału w szkoleniach (np. drukowane materiały szkoleniowe, zrzutka na wykorzystywane materiały biurowe) oraz koszty własnego udziału w wyjazdach szkoleniowo-integracyjnych (przejazd, nocleg, wyżywienie) a także zbiorowo uczestnicy pokrywają ewentualne koszty udziału w wyjazdach szkoleniowo-integracyjnych tych organizatorów, którzy z powodu organizowania nie będą w stanie merytorycznie korzystać z wyjazdu

CEL: Stworzenie platformy do wymiany informacji pomiędzy młodymi trenerami, co będzie istotnie wpływać na zwiększanie kompetencji trenerskich

KORZYŚCI:
o Darmowa platforma do zwiększania swoich kompetencji
o Brak zawyżonych barier, koniecznych by prowadzić szkolenia
o Profesjonalne ewaluacje własnych szkoleń
o Dostęp do grup, na których można się ćwiczyć, np. w nowych tematach szkoleń
o Wymiana materiałów szkoleniowych i pomysłów na realizację szkoleń
o M.in. dzięki powyższym dwóm, zwiększenie własnego wachlarza oferowanych szkoleń
o Kop motywacyjny do pracy nad sobą
o Poszerzenie własnej sieci kontaktów i być może współpraca komercyjna, mająca źródło w Projekcie T

ORGANIZATORY: Marcin Maserak i Ewa Załupska
Stowarzyszenie Centrum Edukacji CEL
Akademickie Koło Naukowe Zarządzania "Unstoppable" przy Wydziale Informatyki i Zarządzania na Politechnice Wrocławskiej

CO I JAK: Osoby, które się zgłoszą zostaną podzielone na zespoły, m.in. ze względu na rodzaj posiadanych kompetencji i dyspozycyjność czasową. Wstępnie zespoły będą liczyły 4-5 osób.
Zespoły trenerskie będą miały za zadanie wspólnie przygotowywać szkolenia na płaszczyźnie merytorycznej. Wybrani członkowie zespołów następnie mieliby przeprowadzać szkolenia solo lub w parach.

Dla kogo te szkolenia?

o Dla siebie nawzajem, czyli np. ustalamy datę 16 listopada i Zespół B ma za zadanie przygotować 4-godzinny warsztat na temat "Emisja głosu w zawodzie trenera".
o Dla członków organizacji studenckich i pozarządowych.
o Dla studentów.
o Ewentualnie innych uzgodnionych grup.

Uczestnicy szkoleń oczywiście nic nie płacą za udział w szkoleniach. Uczestników w części organizują Organizatorzy, ale pozostaje tu też duże pole do inicjatywy oddolnej uczestników Projektu T. Organizatorzy organizują sale szkoleniowe, znowu za darmo.

Dla ustalenia pewnego sztywnego szkieletu projektu, szkolenia prowadzone przez trenerów dla trenerów, miałyby się odbywać regularnie raz lub dwa razy w tygodniu. Będą one oczywiście ewaluowane profesjonalnie, bo przez innych trenerów (uczestników Projektu T) a nie jak to ma miejsce przy szkoleniach dla nie-trenerów - osoby, które mają ogólne pojęcie o szkoleniu innych.

Tak samo regularnie miałyby się spotykać zespoły trenerskie, ale to już we własnym zakresie. By wymieniać materiały, wiedzę i doświadczenie, z zakresu przygotowywanego szkolenia. Wspólnie wymyślać zakres treści szkolenia (content), obmyślać i dopasowywać ćwiczenia do tematyki i grup, tworzyć konspekty. Po przeprowadzeniu szkolenia, udzielać feedbacku osobiście, korygować konspekty.

Na ustalonych zasadach także zespoły wymieniałyby między sobą wiedzę i materiały szkoleniowe.

To czy zdecydujemy się na zastosowanie rekrutacji do projektu, jest kwestią otwartą i zależy m.in. od ilości zgłoszeń. Jeśli zgłoszeń będzie wiele to zastosujemy jedno z dwóch lub oba narzędzia rekrutacyjne: aplikacja, rozmowa kwalifikacyjna.

KIEDY: Projekt ma zacząć się od początku listopada 2009, a ile potrwa to już zależeć będzie od uczestników. Wstępnie pierwszy etap miałby się skończyć w styczniu 2010. Projekt w zamierzeniu ma być długoterminowym, ale prawdopodobnie będzie podzielony na kilkumiesięczne etapy.

ZGŁOSZENIA: Osoby zainteresowane udziałem w projekcie, prosimy o przesłanie informacji do Ewy Załupskiej na portalu goldenline.pl, do 24 października 2009 włącznie, w treści proszę napisać, że chodzi o projekt T.

INNE MIASTA: Osoby zainteresowane stworzeniem podobnego projektu w innych miastach, zapraszam do kontaktu ze mną. Czyli nie osoby, które chciałyby w innym mieście brać udział w takim projekcie, ale osoby, które w innym mieście chcą zorganizować taki projekt. Osoby z innych miast chcące brać udział w edycji wrocławskiej, zapraszamy do zgłoszeń. Przekażę dokładniejsze know-how i będziemy współpracować, tworzyć być może z czasem, ogólnopolską sieć podobnych projektów.

Niniejsza publikacja nie stanowi oferty w rozumieniu prawa handlowego. Niniejsza publikacja może być kopiowana i rozpowszechniania w niezmienionej formie jedynie w celach promocji przedsięwzięcia Projektu T.

Copyright, wszelkie prawa zastrzeżone Marcin Maserak, 2009

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - inne

Witam,

Dzisiaj jest OSTATNI DZIEŃ PROMOCJI, na szkolenie "MOTYWACJA JEDNO MA IMIĘ".
Więcej informacji znajdziesz tutaj: http://mitka-tc.pl/lang.pl/2/szkolenie/6

Gorąco zapraszam.
Bartek Mitka
Agnieszka W.

Agnieszka W. Trenerka
Konsultantka Coach

Temat: Ogłoszenia - inne

Zapraszam na szkolenie pt. Skuteczne Zarządzanie Projektami PRINCE2 , na które są jeszcze wolne miejsca

Termin: Gdańsk 18-20.11.09, Kraków 25-27.11.09

Firma: InProgress

Cena: 1370 zł dla osób z Goldenline 10% zniżki

Program szkolenia: Program szkolenia

Pozdrawiam,
Agnieszka Wrona
Joanna C.

Joanna C. coach, trener,
freelancer, (w
zmianach...)

Temat: Ogłoszenia - inne

Szanowni Państwo

Funkcjonowanie w dzisiejszych realiach biznesowych wcale nie jest prostym wyzwaniem. Może przez to daje więcej satysfakcji i jeszcze bardziej nastawia na kreatywność i współdziałanie. Zmagamy się z kryzysem, coraz większymi wymaganiami urzędników administracji państwowej, coraz trudniejszymi wyzwaniami ze strony naszych Parterów biznesowych i Klientów, a zarazem z samymi sobą i naszym własnym zapotrzebowaniem
i pomysłowością.

Szczerze wierząc w efekt synergii oraz odpowiadając na sygnały zainteresowania
z Państwa strony pragniemy zaproponować wzięcie udziału w Konferencji B2B, która odbędzie się 26-27 listopada 2009 w Świdnicy. Patronat honorowy nad Konferencją objął sam Pan Prezydent Miasta Świdnica: Wojciech Murdzek.

Będzie to wspaniała okazja, by wspólnie zastanowić się nad możliwościami oraz zagrożeniami, które pojawiają się w obecnych realiach biznesowych. Da to również okazję do bliższego poznania się z lokalnymi współpracownikami z innych organizacji, wymianę opinii, poglądów i kto wie, co jeszcze... Może otworzy nowe możliwości biznesowe dla Państwa firm.

Poniżej prezentujemy Państwu ramowy program Konferencji oraz List Pana Prezydenta jako zachętę oraz obraz tego co czeka Nas przez te dwa dni



PLAN KONFERENCJI

26.11.2009

10:00
– Otwarcie Konferencji

10:15 – 10:55 – Powitanie Uczestników i Prelegentów przez Pana Prezydenta Miast Świdnica – Wojciecha Murdzka 11:00 – Prelekcja I

Temat: Szkolenia i rozwój pracowników w służbie biznesu.
Prelegent: Piotr Ławicz


W dzisiejszych czasach szkolenia są jednym z istotnych elementów życia każdej firmy i organizacji. Oczekują ich pracownicy. Po to, aby dowiedzieć się czegoś nowego, podnieść swoje umiejętności, polepszyć – poprzez prestiżowy dyplom – swoją pozycję na rynku pracy. Chcą ich firmy – aby zwiększyć skuteczność biznesową. Możliwości szkolenia i rozwijania pracowników jest bardzo dużo: wiele modeli umiejętności
i kompetencji, różnorodne metody dydaktyczne... Jak rozpoznać te najbardziej właściwe, jak wybrać odpowiedniego dostawcę szkoleń ? I wreszcie najważniejsze: jak powiązać procesy rozwojowo-szkoleniowe z efektywnością firmy ? Aby nie był to tylko koszt dla pracodawcy, ale też źródło zysków.

12:00 – 12:15 – Przerwa kawowa

12-15- 13:20 – Prelekcja II

Temat: Jak motywować lepiej w różnych warunkach gospodarczych?
Prelegent: Anna Krzyż


W okresie niesprzyjających warunków gospodarczych firmy dokonują cięć wydatków, m.in. tych, przeznaczonych na wynagrodzenia i rozwój pracowników.
W takiej sytuacji menedżerowie przeważnie nie dysponują wachlarzem podstawowych narzędzi motywacyjnych, jak podwyżki, bonusy czy też możliwość sfinansowania szkolenia i często - w ich opinii – nagle nie mają „czym” motywować swoich zespołów.
Jednakże wahania koniunktury są typowym, powtarzalnym zjawiskiem ekonomicznym, dlatego warto przyjąć to za status quo i lepiej się na te zmiany przygotować. Między innymi po tym właśnie poznamy prawdziwego lidera
i nieprzeciętnego menedżera, że umiejętnie wykorzystuje różnorodne narzędzia motywacyjne w zależności od okoliczności.
Co zatem może zrobić? Jakie ma możliwości?

13:20- 13:35 – Przerwa kawowa

13:50 16:00 Prelekcja III
Temat: Siła Przekonań a efektywność działań zawodowych kadry kierowniczej i pracowników – skuteczność coachingu jako narzędzia podnoszącego skuteczność.
Prelegent: Joanna Czarnecka


Wyniki badań jak i wskaźniki efektywności pracy jasno wskazują
iż przekonania tkwiące w osobie mają duży wpływ na jej skuteczność działania. Wewnętrzny obraz własnych zadań, motywacji i przekonań o sobie – samym tkwiący
u pracownika jest jednym z fundamentalnych składników efektywnego i zadowalającego działania. Zmiana przekonań ciągnie za sobą w efekcie ziemne postaw jak i skuteczności czy też wzrost umiejętności i samodzielności tak działania,
czy myślenia. Jednym z narzędzi wzmacniających Pracownika, jak i rozwijających go
na wielu poziomach jest coaching – zyskujący coraz większe zainteresowanie w Polsce
i na świecie.
Czym jest owy coaching i co daje zmiana przekonań wedle praktyki stosowania?
Jak wpływa proces coachingu na jednostkę nim objętą, na system – grupę, jak i na firmę jako społeczność?

16:30 – …. - Koncert muzyczny i mini bankiet dla Uczestników Konferencji

27.11.2009

10:00- Rozpoczęcie drugiego dnia Konferencji

10:30- 11:30 Prelekcja I
Temat: Kształtowanie kultury organizacyjnej oraz standardów etycznych
w firmie

Prelegent: Wojciech Męciński


Każda firma operująca na rynku ubrana jest w pewien kontekst sytuacyjny. Definiują ją relacje z otoczeniem, ludzie pracujący w jej strukturach, sytuacja gospodarcza, czy społeczna. Organizacja jako specyficzny podmiot społeczny posiada również swoje reguły i zasady działania, strukturę i cel istnienia. Jednym z ważkich elementów definiujących firmę to właśnie jej kultura wewnętrzna, czyli kultura organizacji. Im bardziej dojrzała, świadoma, przemyślana i spójna, tym organizacja działa sprawniej zarówno wewnętrznie, jak i zewnętrznie. Budując kulturę organizacyjną zwiększamy konkurencyjność naszego przedsięwzięcia biznesowego równocześnie dbając o to, by osiąganie celów przychodziło nam łatwiej i przyjemniej.

11:30- 11:45 - Przerwa kawowa

11:45-12:45 - Prelekcja II

Temat: Wizerunek Firmowy w internecie
Prelegent: Beata Seifert


Internet stał się potężnym medium w wielu kwestiach. Szukamy w nim kontrahentów i pracowników a potencjalni pracownicy i kontrahenci szukają informacji o nas. Najczęściej nie poprzestają jedynie na przejrzeniu strony WWW, która jest istotnym ale nie jedynym źródłem danych. Zazwyczaj nie zdajemy sobie sprawy, że nasz adres email czy domena mówią o nas więcej niż obszerna treść zakładki "o firmie". Idąc za współczesnym hasłem "czego nie ma w google to nie istnieje" i jednocześnie pamiętając, że to co dostanie się do Internetu często zostanie w nim na zawsze, warto przyjrzeć się z bliska jak inni nas widzą.

12:45-13:00 – Przerwa kawowa

13:00 -14:00 Prelekcja III

Temat: Taktyki prowadzące do skutecznych wygranych w trudniejszych ekonomicznie czasach.
Prelegent: Andrzej Polonis


O sukcesie rynkowym zwłaszcza w czasach niepewności zaczyna decydować umiejętność wprowadzenia zmian. Najpoważniejszym wyzwaniem dla wszystkich instytucji jest zarządzanie procesem zmiany i dopasowania do potrzeb rynku i klienta
a także przyzwyczajenie pracowników do ciągłej zmiany. Najnowsze wyniki badań
i doświadczeń biznesowych dowodzą iż zwinność i odporność powinny być cechami komplementarnymi każdego przedsiębiorstwa.
Podczas prelekcji poznają Państwo kilkanaście konkretnych rozwiązań ,
które mogą w dzisiejszych okolicznościach ekonomiczno- biznesowych prowadzić
do efektywnych rozwiązań i skutecznych działań.

14:00-14:15 – przerwa kawowa

14:15- 15:40– Prelekcja IV

Temat: Synergia wśród pracowników, jako sposób podnoszenia efektywności pracy. Skuteczna rekrutacja
Prelegent: Piotr Szymkowiak


Prelekcja poprowadzona zostanie w formie warsztatowo – treningowej – jako specjalna część konferencji.

Warsztat wyłoni wraz z Państwem odpowiedzi na takie pytania jak:
Jak budować efektywne i współdziałające zespoły?
Jak podnosić efektywność i zaangażowanie w ludziach?
Jak dobierać ludzi do działań i kadrę do zespołu by były one skutecznymi?
Na co zwracać uwagę podczas rekrutacji i delegowaniu zadań?
Jakich narzędzi warto użyć i na co zwrócić uwagę podczas budowania zespołu czy doboru pracowników?

Informacje na prive lub konferencja@ers-szkolenia.pl
Agnieszka T.

Agnieszka T. Today I saw music in
the sky...

Temat: Ogłoszenia - inne

Poszukuję firmy specjalizującej się w pozyskiwaniu środków unijnych na cele szkoleniowe.
Firmy zainteresowane podjęciem takowej współpracy,
proszę o kontakt poprzez e-mail

agnieszka.topolewska@grupa6.pl lub tel. 785 004 393

Pozdrawiam
Agnieszka Topolewska

http://www.grupa6.pl

Temat: Ogłoszenia - inne

W imieniu Szczecińskiego Centrum Psychoedukacji i Terapii "Teraz Ty"
zapraszam Państwo do współpracy.
Psychologów, pedagogów, lekarzy, trenerów rozwoju osobistego, dietetyków i wszystkich tych, którzy mają innowacyjne pomysły w temacie rozwoju i promocji rozwoju osobistego.
Proszę o kontakt telefoniczny 508 029 087 lub e-mail krausevioletta@aol.de
Serdecznie pozdrawiam
Violetta Krause
Maciej Piotrowski

Maciej Piotrowski Kierownik Działu
Logityski

Temat: Ogłoszenia - inne

Witam serdecznie,

W związku z tym, że chciałbym się rozwijać w kierunku prowadzenia szkoleń, poszukuję firmy trenerskiej/szkoleniowej (najlepiej z województwa Kujawsko-Pomorskiego), która chciałaby przyjąć pod swoje skrzydła moją osobę, oczywiście na początku jako obserwatora/pomocnika. Największą zapłatą w tym przypadku byłoby dla mnie zdobywanie know-how. To co mogę zaproponować ze swojej strony to maksymalne zaangażowanie w wolnym czasie, doświadczenie w handlu, oraz na stanowisku menedżerskim. Jestem osobą bardzo otwartą, uwielbiającą nowe wyzwania i kreatywną. Prowadziłem kilka szkoleń dla nowych pracowników (grupa ok 20 osób) z podstawowych technik sprzedaży, standardów obsługi klienta, budowanie pozywnego wizerunku we współpracy z kontrahentami i wiem, że to jest rzecz, którą chciałbym w przyszłości robić i w której będę mógł się realizować w 100%. (program szkolenia, które prowadziłem mogę wysłać przez pw). Z góry dziękuję za wszystkie PW :)

Pozdrawiam serdecznie :)
Maciej Piotrowski

konto usunięte

Następna dyskusja:

Inne ciekawe warsztaty i sz...




Wyślij zaproszenie do