![Justyna M.](https://static.goldenline.pl/user_hidden_basic.jpg)
Justyna M. Trener warsztatowy
Temat: Zdobądź klienta przez telefon - zostały 2 wolne miejsca
Telemarketing jest jedną z najtrudniejszych metod pozyskiwania klientów. A to dlatego, że masz do dyspozycji dwa narzędzia: głos i słowa. Zapewne dobrze znasz sytuację, kiedy dziennie wykonujesz sto biznesowych telefonów celem zdobycia kolejnych opłacalnych kontaktów. Na sto osób osiemdziesiąt już na wstępie nie jest zainteresowanych współpracą. Pozostaje dwadzieścia kontaktów, z których najczęściej finalizujesz dwa lub trzy a czasem żadnego.Na warsztacie poznasz metody skutecznej komunikacji telefonicznej, a co za tym idzie zwiększy się prawdopodobieństwo pozyskania przez Ciebie większego grona klientów. Przełoży się to również na długoterminową współpracę.
Zajęcia zaprojektowane są w oparciu o gry i zabawy szkoleniowe.
KORZYŚCI
Podczas warsztatu nauczysz się, jak wzbudzić zaufanie podczas pierwszego kontaktu telefonicznego. Dowiesz się, jak właściwie formułować zdania, starannie dobierać słowa, dokonywać selekcji najważniejszych informacji, które chciałbyś przekazać w krótkim czasie. Szkolenie pomoże Ci nabrać większej pewności siebie w kontaktach biznesowych.
W PROGRAMIE
* Specyfika kontaktów przez telefon
* Narzędzia skutecznej komunikacji i zdobywania informacji
* Niezbędne umiejętności do skutecznej obsługi klienta
* Radzenie sobie z krytyką
* Typy komunikacyjne klientów
A przy okazji
* Wymienisz się doświadczenaimi i wiedzą z pozostałymi członkami grupy
* Zdobędziesz wiedzę, którą możesz wykorzystać natychmiast
* Otrzymasz dyplom ukończenia szkolenia
GDZIE, KIEDY, ILE?
Łódź 26 kwietnia 2010, godz. 17.30-21
Inwestycja 100 zł