Justyna M.

Justyna M. Trener warsztatowy

Temat: Zdobądź klienta przez telefon - zostały 2 wolne miejsca

Telemarketing jest jedną z najtrudniejszych metod pozyskiwania klientów. A to dlatego, że masz do dyspozycji dwa narzędzia: głos i słowa. Zapewne dobrze znasz sytuację, kiedy dziennie wykonujesz sto biznesowych telefonów celem zdobycia kolejnych opłacalnych kontaktów. Na sto osób osiemdziesiąt już na wstępie nie jest zainteresowanych współpracą. Pozostaje dwadzieścia kontaktów, z których najczęściej finalizujesz dwa lub trzy a czasem żadnego.

Na warsztacie poznasz metody skutecznej komunikacji telefonicznej, a co za tym idzie zwiększy się prawdopodobieństwo pozyskania przez Ciebie większego grona klientów. Przełoży się to również na długoterminową współpracę.


Zajęcia zaprojektowane są w oparciu o gry i zabawy szkoleniowe.
KORZYŚCI

Podczas warsztatu nauczysz się, jak wzbudzić zaufanie podczas pierwszego kontaktu telefonicznego. Dowiesz się, jak właściwie formułować zdania, starannie dobierać słowa, dokonywać selekcji najważniejszych informacji, które chciałbyś przekazać w krótkim czasie. Szkolenie pomoże Ci nabrać większej pewności siebie w kontaktach biznesowych.

W PROGRAMIE

* Specyfika kontaktów przez telefon
* Narzędzia skutecznej komunikacji i zdobywania informacji
* Niezbędne umiejętności do skutecznej obsługi klienta
* Radzenie sobie z krytyką
* Typy komunikacyjne klientów

A przy okazji

* Wymienisz się doświadczenaimi i wiedzą z pozostałymi członkami grupy
* Zdobędziesz wiedzę, którą możesz wykorzystać natychmiast
* Otrzymasz dyplom ukończenia szkolenia


GDZIE, KIEDY, ILE?

Łódź 26 kwietnia 2010, godz. 17.30-21

Inwestycja 100 zł