konto usunięte

Temat: Współpraca z call center - sprzedaż usług sieci Orange

Witam,

Prowadzę biuro partnerskie sieci Orange. Moim zadaniem jest pozyskiwanie nowych klientów i sprzedaż usług szczególnie nowych aktywacji jak i proces przeniesienia klientów biznesowych z innych sieci do sieci Orange.

Interesuję mnie zlecenie wykonania telemarketingu polegającego na umówieniu spotkań z klientami którzy będą zainteresowani zakupem nowych aktywacji czy też zmiany operatora.

Jak wygląda rozliczenie się z wykonanego telemarketingu? Czy to może być prowizja za podpisaną umowę czy po prostu jest to opłata za obdzwonienie danej bazy w zależności od ilości rekordów?

Proszę o informację na priv ;)


Pozdrawiam!

konto usunięte

Temat: Współpraca z call center - sprzedaż usług sieci Orange

Jedyna uczciwa forma płatności to płacenie za omówione spotkanie które zakończy sie sukcesem
Mikołaj Popławski

Mikołaj Popławski Head of External
Distribution
Channels & Business
Develop...

Temat: Współpraca z call center - sprzedaż usług sieci Orange

Witam,
Emilu - z twojego punktu widzenia, bo z pewnością jest to opinia jednostronna. Gdyby każde umówione spotkanie miało kończyć się podpisaniem umowy to czynnik handlowca byłby zbędny i by ograniczyć jego koszta winno się wysłać kuriera z umową do podpisu.

Call center nie może brac odpowiedzialności za skutecznośc i umiejętności przedstawiciela.

Uczciwy model to rozliczenie za spotkanie które się odbyło poparte nagraniem telefonicznym, w którym słychać WYRAŹNIE iż potencjalny Klient jest zainteresowany spotkaniem.Mikołaj Popławski edytował(a) ten post dnia 19.04.10 o godzinie 10:32

konto usunięte

Temat: Współpraca z call center - sprzedaż usług sieci Orange

oczywiście sie z tym zgadzam, logiczne jest to ze gdyby call center załatwiał wszytko lepiej wysylac kuriera.
Lecz chodzi o to ze jeśli telemarketer nie umówi klienta dobrze to tylko dobry handlowiec może uratować umowę a większość umawianych kontaktów przez telemarketerów jest tego typu ze klient wie ze ktoś u niego będzie w sprawie takiej i tak a poza tym nic więcej nie wieEmil Walczyk edytował(a) ten post dnia 05.05.10 o godzinie 14:10
Karolina O.

Karolina O. Experienced
Airfreight
Operations Manager

Temat: Współpraca z call center - sprzedaż usług sieci Orange

Paweł Safiański:
Jak wygląda rozliczenie się z wykonanego telemarketingu? Czy to może być prowizja za podpisaną umowę czy po prostu jest to opłata za obdzwonienie danej bazy w zależności od ilości rekordów?

prowizja za podpisaną umowę - ciekawa wizja - tym bardziej że umowę ma ktoś inny dopiąć a zajęciem telemarketera jest tylko umówienie spotkania.
chyba nie do końca Pan to przemyślał albo chce Pan kogoś wydymać jeżeli chodzi o wynagrodzenie za pracę.
proponuje by Pan usiadł do telefonu i sam na początek podzwonił.
sprawdzi Pan swoją efektywność.
Paweł Leon Niklas

Paweł Leon Niklas "Death Before
Dishonor"

Temat: Współpraca z call center - sprzedaż usług sieci Orange

Karolina K.:
Paweł Safiański:
Jak wygląda rozliczenie się z wykonanego telemarketingu? Czy to może być prowizja za podpisaną umowę czy po prostu jest to opłata za obdzwonienie danej bazy w zależności od ilości rekordów?

prowizja za podpisaną umowę - ciekawa wizja - tym bardziej że umowę ma ktoś inny dopiąć a zajęciem telemarketera jest tylko umówienie spotkania.
chyba nie do końca Pan to przemyślał albo chce Pan kogoś wydymać jeżeli chodzi o wynagrodzenie za pracę.
proponuje by Pan usiadł do telefonu i sam na początek podzwonił.
sprawdzi Pan swoją efektywność.

I przy okazji przekona się Pan w praktyce jak taka praca przebiega...Najfajniej zapomnieć o "kosztach własnych" i wynagrodzeniu konsultanta i mieć ubezpieczony "tyłek" w postaci takiej umowy.Noł fakin łej, jak mawiali starożytni telemarketerzy;>
Otylia Szulc

Otylia Szulc Specjalista ds.
rekrutacji/ Zasoby
Ludzkie, Doradca ds.
K...

Temat: Współpraca z call center - sprzedaż usług sieci Orange

Prowadzę biuro partnerskie sieci Orange. Moim zadaniem jest pozyskiwanie nowych klientów i sprzedaż usług szczególnie nowych aktywacji jak i proces przeniesienia klientów biznesowych z innych sieci do sieci Orange.

Witam

Piszesz, że już współpracujesz z Orange. Czy mogę otrzymać jakie są warunki współpracy (wielkość salonu i miasto ile musi mieć mieszkańców i czy wyposażenie salonu jest po stronie Orange czy płacimy za niektóre produkty. Oczywiście nie ma biznesu bez własnych pieniędzy:). Czy brane są też pod uwagę nasze doświadczenie zawodowe?. Zadaje trochę pytań ale pomoże to rozwiać moje wątpliwości czy warto. Myślę o otwarciu albo Call Center albo Salon Orange. Widzę, że jak wszędzie jest parcie na nowych klientów i od tego jest tylko zysk czy również są duże prowizje od sprzedaży stałym klientom?
Planuję otworzyć Call Center także możemy nawiązać współpracę, obecnie staram się o dotacje. Mam duże doświadczenie w sprzedaży telefoniczne i bezpośredniej.

Pozdrawiam

Następna dyskusja:

szukam call center - sprzed...




Wyślij zaproszenie do