konto usunięte

Temat: Upierdliwy telemarketer z Ery

Ech... co się stało ze szkoleniami w telemarketingu?
Ja zawsze byłem uczony i sam tak uczyłem, że jeśli usłyszysz od Klienta dwa/trzy razy: nie jestem zainteresowany, to po prostu zamykasz rozmowę.

Przed momentem miałem telefon z Ery.
Super zajebista oferta:

- Czy zdarza się Panu przekroczyć darmowe minuty?
- Tak
- Czy wie Pan ile Pan płaci za minutę po przekroczeniu darmowego pakietu?
- Nie
- 59 groszty, to dużo prawda?
- Tak
- Ja mam dla Pana pakiet 90 minut za 29 groszy
- Nie jestem zainteresowany
- Ale przecież to czysty zysk, ma Pan 90 minut w cenie 30 minut w standardzie
- Nie, dziękuję
- Ale sam Pan przyzna, że to ciekawa oferta?"
- Tak, ale nie jestem zainteresowany
- A dlaczego Pan nie jest zainteresowany?
- Bo nie interesuje mnie dopłacanie dodatkowych pieniędzy, jak przekraczam to mój problem.
- To ja mam dla Pana darmowy pakiet na miesiąc
- Ale ja nie jestem zainteresowany, dziękuję Pani za ofertę. Proszę już nie drążyć tematu bo się rozłączę.
- Ale proszę mi powiedzieć dlaczego nie interesuje Pana darmowy pakiet?"
....nie dałem rady - rozłączyłem się

Nie wiem jakie mają tam targety, ale przez najbliższe pół roku nie odbieram telefonu z Biura Obsługi...

konto usunięte

Temat: Upierdliwy telemarketer z Ery

Nie wiem jakie mają tam targety, ale przez najbliższe pół roku nie odbieram telefonu z Biura Obsługi...

to i tak cię podziwiam, że dajesz im jeszcze szansę :)

Era chyba ma w ogóle problem z badaniem potrzeb klienta oraz z ofertą jako taką... stąd wciskanie na siłę. ja jestem szczęśliwą posiadaczką htc,a pani wciskała mi jakiś czas temu samsunga avilę jako element "ekskluzywnej oferty przygotowanej specjalnie dla mnie"... szkoda, że nikt się mnie wcześniej nie spytał o zdanie na temat tego, co dla mnie jest ekskluzywne...

a walka z obiekcjami?
-przyzna pani, że to ciekawa oferta.
-nie.
-nie???
-nie.
-to Pani się zastanowi, a ja do Pani jeszcze zadzwonię.

acha. no to ja wcale nie odbieram telefonów od nich.

dla mnie ta sieć jest wyjątkowa, jeśli chodzi o kompetencje telemarketerów. nie ma badania potrzeb, nie ma próbnych zamknięć, nie ma odpowiedzi na obiekcje lub są to dyrdymały... ale może to tylko moje i przedmówcy doświadczenia ;)

konto usunięte

Temat: Upierdliwy telemarketer z Ery

Jako osoba mająca doświadczenie z tele (zarówno jako telemarketer, jak i później weryfikujący te rozmowy) zawsze rozmawiam i sprawdzam jaki jest warsztat. I naprawdę rzadko jestem zadowolony z tych rozmów...

Wiem, że Ci ludzie po drugiej stronie mają parcie na wynik i chcą coś zarobić. Ja im tą szansę daję, ale często się niestety zniechęcam...

Temat: Upierdliwy telemarketer z Ery

Aleksandra W.:
pani wciskała mi jakiś czas temu samsunga avilę jako element "ekskluzywnej oferty przygotowanej specjalnie dla mnie"...


Ciekawe na podstawie czego, stwierdziła, że taki telefon jest akurat Ci potrzebny ;-) ?Adam Kalik edytował(a) ten post dnia 16.05.11 o godzinie 18:38

konto usunięte

Temat: Upierdliwy telemarketer z Ery

Adam Kalik:
Aleksandra W.:
pani wciskała mi jakiś czas temu samsunga avilę jako element "ekskluzywnej oferty przygotowanej specjalnie dla mnie"...


Ciekawe na podstawie czego, stwierdziła, że taki telefon jest akurat Ci potrzebny ;-) ?

zapewne na podstawie tego, że ten akurat model kazali jej sprzedawać :)
Paweł B.

Paweł B. Inteligentne,
bezprzewodowe
systemy WMS dla ERP

Temat: Upierdliwy telemarketer z Ery

Tomasz,

Zawsze możesz iść w trop znanego wątku pt:
"Ale proszę Pana, ja nie mam telefonu" :) Pamiętaj, to nie jest rozmowa telefoniczna, to jest przekaz myśli ! Ty nic nie płacisz za rozmowy:)
Dariusz Marchewka

Dariusz Marchewka Koneser pysznej kawy
telemarketer, Firma
informatyczna, h...

Temat: Upierdliwy telemarketer z Ery

Aleksandra W.:
Nie wiem jakie mają tam targety, ale przez najbliższe pół roku nie odbieram telefonu z Biura Obsługi...

to i tak cię podziwiam, że dajesz im jeszcze szansę :)

Era chyba ma w ogóle problem z badaniem potrzeb klienta oraz z ofertą jako taką... stąd wciskanie na siłę. ja jestem szczęśliwą posiadaczką htc,a pani wciskała mi jakiś czas temu samsunga avilę jako element "ekskluzywnej oferty przygotowanej specjalnie dla mnie"... szkoda, że nikt się mnie wcześniej nie spytał o zdanie na temat tego, co dla mnie jest ekskluzywne...

a walka z obiekcjami?
-przyzna pani, że to ciekawa oferta.
-nie.
-nie???
-nie.
-to Pani się zastanowi, a ja do Pani jeszcze zadzwonię.

acha. no to ja wcale nie odbieram telefonów od nich.

dla mnie ta sieć jest wyjątkowa, jeśli chodzi o kompetencje telemarketerów. nie ma badania potrzeb, nie ma próbnych zamknięć, nie ma odpowiedzi na obiekcje lub są to dyrdymały... ale może to tylko moje i przedmówcy doświadczenia ;)


Moje są podobne z małą różnicą.
Teraz mam komórkę w play, byłem abonentem plusa kiiiilka lat kożystam również z usług upc mój tato ere miał i to jest tak:
Ktoś tu pisze, że sprawdza warsztat telemarketerów podczas rozmowy, ja też tak robię w sumie zawsze.
Muszę przyznać, że konsultanci z upc wypadają najlepiej.
1.niemają gotowych skryptów rozmów, nie idą ostro od a do z w scenariuszu rozmów.
2.Niesą nachalni spokojnie słuchają klienta i nie prowadzą monologu a dialog z klientem.
3.nie mylą cech z kożyściami a produkt potrafią dopasować do potrzeb klienta, ponieważ etap badania potrzeb niejest pomijany.
4.jedyni telemarketerzy, którzy są chętni słuchania uwag, sugestji ze strony innego telemarketera w tym przypadku mnie.

Jak chodzi o reszte operatorów, z których miałem okazje kożystać niema co sie rozpisywać.
Tam nigdy, nikt nikogo nie słucha, prowadzą monolog a potem pytają właśnie czy jest pan zainteresowany.
na 100 procent telefonów z tych operatorów domnie 100 procent to gadanie skryptu od a do z i monologi.
Jaka jest tego przyczyna?
1.brak szkoleń
2.zbyt duże cele sprzedażowie i presja
3.kompletny brak odpowiedniej rekrutacji.

Trzeba pamiętać jeszcze, że telemarketing to często praca na teraz a teraz najlepjej niech trwa 1 2 miesiące a potem będzie lepsza praca.
Skoro tak jest, że w telesprzedaży często pracują ludzie, którzy nie wiążą przyszłości z tym zawodem niema co sie dziwić.
Jeśli coś robimy tylko dla pieniędzy albo jak to sie mówi z braku laku, to nie przykładamy dotego wielkiej wagi.
Dariusz Boniukiewicz

Dariusz Boniukiewicz Section One - Grupa
KAIZEN

Temat: Upierdliwy telemarketer z Ery

Brak kompetencji wynika często z praku profesjonalnych szkoleń a tych nie opłaca się robić, bo jest za duża rotacja. Dodatkowo teraz częściej dzwonią telemarketerzy z CC podnajętych przez operatorów, niż od samych operatorów. To też zaniża poziom, bo firma dziś sprzedaje telefony a jutro przysłowiową marchewkę...

Następna dyskusja:

Uwaga Konkurs! TELEMARKETE...




Wyślij zaproszenie do