Magdalena W.

Magdalena W. Zapraszam:
www.szkolenia-semper
.pl

Temat: Telemarketing - czyli jak skutecznie zbudować i utrzymać...


Obrazek


Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER zaprasza na:

Cykl szkoleń zamkniętych - Telemarketing - czyli jak skutecznie zbudować i utrzymać rynek klientów używając telefonu.

Działania telemarketingowe to jedna z najefektywniejszych metod dotarcia do potencjalnych Klientów. To również możliwość usprawnienia poziomu ich obsługi. Rozmowa telefoniczna tylko wtedy jest skuteczna, gdy jej scenariusz jest jasno określony, a jej przebieg opiera się o odpowiednie standardy. Mamy świadomość, jak ważne jest wypracowanie odpowiednich reguł kontaktu i właściwe szkolenie konsultantów. Nasi trenerzy ustawicznie podnoszą własne kwalifikacje, dysponują odpowiednim doświadczeniem oraz korzystają z odpowiednich rozwiązań , pozwalających na szybszą i efektywniejszą pracę. Wiemy, jak skutecznie docierać z ofertą do ważnych dla Państwa grup celowych i jak efektywnie budować przekaz.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:
Zapoznanie uczestników ze specyfiką i nowoczesnymi technikami telemarketingu. Kształcenie umiejętności sprzedaży przez telefon. Savoir vivre rozmowy telefonicznej. W toku warsztatów uczestnicy będą mieli szansę wypracować słowa, zwroty i zdania kluczowe pasujące specyficznie do branży, w której działają. Otrzymają indywidualną informację zwrotną jak pracować nad dostrajaniem się do klientów i co w najbliższym czasie poprawić aby rozmowy telefoniczne były skuteczne.

DLACZEGO SZKOLENIE JEST DOSTĘPNE TYLKO W FORMIE ZAMKNIĘTEJ?
Szkolenia zamknięte (In company) charakteryzują się tym, że są przygotowywane na zamówienie konkretnej firmy, grupy, czy działu. Często ich program opiera się na programie szkolenia otwartego, jednak ich przebieg nigdy nie wygląda tak samo. Szkolenie zamknięte będzie w swoich ćwiczeniach wykorzystywało przykłady pochodzące z codziennej pracy uczestników szkolenia (zebrane wcześniej w trakcie rozmów z uczestnikami), dlatego też uzyskane w ramach szkolenia
rozwiązania będzie można bezpośrednio przenieść do pracy, zdecydowanie łatwiej i szybciej, niż w przypadku szkolenia otwartego.
Ponadto mamy możliwość:
-przeprowadzenia audytu potrzeb szkoleniowych w Państwa firmie
-w zależności od potrzeb i wymagań możemy wykorzystać te metody treningu, które dają największe efekty i są najbardziej odpowiednie dla danej grupy
-mamy możliwość przeprowadzenia szkolenia w siedzibie Państwa firmy
-dopasujemy program szkolenia do ram czasowych określonych przez Państwa
-wykorzystamy skuteczne i sprawdzone programy szkoleniowe

SZKOLENIE SZCZEGÓLNIE POLECANE DLA:
Osób używających telefonu do aktywnego poszukiwania potencjalnych klientów niezależnie od branży. Celem może być zarówno sprzedaż, umawianie spotkań, badanie potrzeb lub weryfikacja danych i opinii albo zgoda na wysłanie oferty. Szkolenie jest przeznaczone zarówno dla osób chcących pracować w telemarketingu jak i szerokiej grupy pracowników chcących doskonalić swoje umiejętności w tym zakresie.

METODY WYKORZYSTYWANE PODCZAS SZKOLENIA:
Szkolenie prowadzone jest nowoczesnymi metodami angażującymi wszystkich uczestników. Zajęcia prowadzone będą w trybie wykładowo-warsztatowym w oparciu o aktywne techniki pracy z grupą. Uczestnicy otrzymają materiały dydaktyczno-szkoleniowe pozwalające na dalsze doskonalenie umiejętności.

TRENER/WYKŁADOWCA:
Szkolenie poprowadzi doświadczony trener, konsultant i coach - posiadający wypracowany warsztat, poparty 9 letnią praktyką zawodową w pracy trenerskiej. W sposób szczególny specjalizuje się w: szkoleniach z zakresu techniki błyskawicznych negocjacji (przede wszystkim sprzedaży), szkolenia dla personelu call center i działów telefonicznej sprzedaży i obsługi klienta.

INFORMACJE DODATKOWE:
-przedstawiony program szkolenia może zostać zmodyfikowany na Państwa życzenie lub poszerzony o interesujące Państwa elementy
-szkolenie może odbyć się w wybranym przez Państwa terminie- również w weekendy
-liczba godzin: 16 - do uzgodnienia
-koszt szkolenia zamkniętego- ustalany indywidualnie - w zależności od modyfikacji programu szkolenia oraz ilości uczestników

W celu uzyskania dodatkowych informacji, czy też uzgodnienia szczegółów, pozostaję do Państwa dyspozycji i proszę o kontakt.

Z poważaniem
Magdalena Kesaria-Wolniewicz
magda@firma-semper.pl
tel: 517 222 232
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji Semper
http://firma-semper.pl
info@firma-semper.plMagdalena K. edytował(a) ten post dnia 12.02.10 o godzinie 00:30