Wiktoria
K.
specjalista ds.
szkoleń
Temat: Szkolenie Warszawa (30-31 stycznia 2012r.) Telemarketing-...
Telemarketing- sprzedaż produktów i usług przez telefon - czyli jak skutecznie zwiększyć zyski i zdobyć nowych klientów.WARSZAWA 30-31 stycznia 2012r.
Serdecznie zachęcamy do udziału w 2-dniowych warsztatach praktycznych w zakresie telemarketingu i obsługi klienta przez telefon. Szkolenie realizowane jest w formie interaktywnej w kameralnej grupie pozwalającej na indywidualne podejście wykładowcy do Uczestników zajęć.
Cel szkolenia:
•Poszerzenie wiedzy uczestników na temat istoty telefonicznego kontaktu z klientem.
•Gruntowne przygotowanie uczestników do prowadzenia skutecznych rozmów telefonicznych.
•Wypracowanie modelu rozmowy ze szczególnie wymagającym klientem.
•Analiza odpowiednich narzędzi pomagających w uzyskaniu lepszych rezultatów w zakresie telemarketingu i aktywnej sprzedaży produktów i usług przez telefon.
•Wypracowanie umiejętności uczestników pozwalających na świadome prowadzenie rozmów z klientami i uzyskiwanie jak najlepszych efektów podczas telefonicznego kontaktu z klientem.
Szczegółowy program szkolenia oraz pozostałe informacje dostępne są na naszej stronie internetowej: SZCZEGÓŁY
Kontakt:
wiktoria.kasprzak@szkolenia-semper.pl
61/ 8 102 194
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
http://www.szkolenia-semper.pl