Magdalena W.

Magdalena W. Zapraszam:
www.szkolenia-semper
.pl

Temat: Szkolenie: SEKRETY TELEMARKETINGU 24-25.04 Warszawa


Obrazek


Szanowni Państwo,
w imieniu Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER miło mi poinformować Państwa, że w dniach 24. i 25 kwietnia 2010r. w Warszawie odbędzie się szkolenie:

SEKRETY TELEMARKETINGU
- czyli jak skutecznie zwiększyć zyski i zdobyć nowych klientów.


Działania telemarketingowe to jedna z najefektywniejszych metod dotarcia do potencjalnych Klientów. To również możliwość usprawnienia poziomu ich obsługi. Rozmowa telefoniczna tylko wtedy jest skuteczna, gdy jej scenariusz jest jasno określony, a jej przebieg opiera się o odpowiednie standardy. Mamy świadomość, jak ważne jest wypracowanie odpowiednich reguł kontaktu i właściwe szkolenie konsultantów. Nasi trenerzy ustawicznie podnoszą własne
kwalifikacje, dysponują odpowiednim doświadczeniem oraz korzystają z odpowiednich rozwiązań , pozwalających na szybszą i efektywniejszą pracę. Wiemy, jak skutecznie docierać z ofertą do ważnych dla Państwa grup celowych i jak efektywnie budować przekaz.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:
Zapoznanie uczestników ze specyfiką i nowoczesnymi technikami telemarketingu. Kształcenie umiejętności sprzedaży przez telefon. Savoir vivre rozmowy telefonicznej. W toku warsztatów uczestnicy będą mieli szansę wypracować słowa, zwroty i zdania kluczowe, które są najskuteczniejsze podczas rozmowy. Otrzymają indywidualną informację zwrotną jak pracować nad dostrajaniem się do klientów i co w najbliższym czasie poprawić aby rozmowy telefoniczne dawały oczekiwane rezultaty.

SZKOLENIE SZCZEGÓLNIE POLECANE DLA:
Osób używających telefonu do aktywnego poszukiwania potencjalnych klientów niezależnie od branży. Celem może być zarówno sprzedaż, umawianie spotkań, badanie potrzeb lub weryfikacja danych i opinii albo zgoda na wysłanie oferty. Szkolenie jest przeznaczone zarówno dla osób chcących pracować w telemarketingu jak i szerokiej grupy pracowników chcących doskonalić swoje umiejętności w tym zakresie.

METODY WYKORZYSTYWANE PODCZAS SZKOLENIA:
Szkolenie prowadzone jest nowoczesnymi metodami angażującymi wszystkich uczestników. Zajęcia prowadzone będą w trybie wykładowo-warsztatowym w oparciu o aktywne techniki pracy z grupą. Uczestnicy otrzymają materiały dydaktyczno-szkoleniowe pozwalające na dalsze doskonalenie umiejętności.

TRENER/WYKŁADOWCA:
Szkolenie poprowadzi doświadczony trener, konsultant i coach - posiadający wypracowany warsztat, poparty kilkuletnią praktyką zawodową w pracy trenerskiej. W sposób szczególny specjalizuje się w: szkoleniach z zakresu techniki błyskawicznych negocjacji (przede wszystkim sprzedaży), szkolenia dla personelu call center i działów telefonicznej sprzedaży i obsługi klienta.

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA:

1.Powitanie- rozpoczęcie szkolenia.
a. Autoprezentacja uczestników szkolenia.
b. Wymiana doświadczeń w zakresie telefonicznej sprzedaży/obsługi klienta.

2.Telemarketing - czy wszyscy wiemy co to znaczy?
a. Geneza telemarketingu.
b. Skuteczność komunikacji telefonicznej.

3. Jak działa telemarketing?
a. Galeria - praca w grupie
b. Dyskusja analizująca galerię.

4. Osoba telemarketera
a. Telermarketer to zawód.
b. Wypracowanie złotych zasad telemarketingu - zajęcia warsztatowe.
c. Telefon jako szczególne narzędzie komunikacji.
d. Ja w roli telemarketera.
e. Jak mówic zeby ludzie nas słuchali?
-głos
- pauzy w rozmowie telefonicznej.
f. Umiejętność słuchania rozmówcy.

5. Dobra organizacja pracy telemarketera.
a. Sposoby zapisywania informacji o klientach.
b. Umiejętne korzystanie z terminarza i pamięć o kolejnych kontaktach z klientami.

6. Klient - rozmówca unikalny
a. Sondowanie klienta i budowanie relacji długofalowych.
b. Techniki nawiązywania relacji i ocieplania kontaktu.
c. Wpływ temperamentu i osobowości na kontakt przez telefon.
d. Techniki wywierania wpływu w rozmowie telefonicznej.

7. Etapy skutecznej rozmowy
a. Przygotowanie do rozmowy.
b. Jakich pretekstów użyć by skutecznie zacząć rozmowę?
c. Jak ocieplić zimny kontakt i kiedy wykonać następny krok?
d. Język korzyści- rozmowa o produkcie.
e. Podsumowanie ustaleń.

8. Podsumowanie-efektywność działań telemarketingowych.

MIEJSCE SZKOLENIA:
REST HOTEL
ul. Poznańska 33
05-850 Mory, k. Warszawy

KOSZT UCZESTNICTWA:
1099zł brutto- cena zawiera uczestnictwo w szkoleniu, materiały dydaktyczne, dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia oraz serwisy kawowe i obiadowe.

ZGŁOSZENIA:
Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu wystarczy wypełnić formularz znajdujący się na naszej stronie internetowej: http://www.firma-semper.pl/formularz.php
Na podstawie przesłanych informacji skontaktujemy się z Państwem aby dokończyć proces rezerwacji miejsc.
Ostateczny termin przyjmowania zgłoszeń upływa 10.04.2010r.
Ze względu na duże zainteresowanie decyduje kolejność zgłoszeń.
Ograniczona liczba miejsc ze względu na warsztatowy charakter zajęć.

Serdecznie zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w tym niepowtarzalnym wydarzeniu.

Zespół Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Magdalena Kesaria-Wolniewicz
magda@firma-semper.pl
517 222 232
gg 5168708

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
info@firma-semper.pl
http://www.firma-semper.pl
NIP 7772616176
REGON 301265926Magdalena K. edytował(a) ten post dnia 15.02.10 o godzinie 23:57