Maciej Korczak

Maciej Korczak Koordynator Projektu

Temat: System Call Center - jaki polecacie?

Witam wszystkich

Jak system do obsługi kampanii wychodzących i przychodzących polecacie? Możecie też podać szczegóne cechy tych systemów które wyróżniają je od pozostałych.

Pozdrawiam
Michał Szybalski

Michał Szybalski Architekt Systemów
IT, Comarch S.A

Temat: System Call Center - jaki polecacie?

No to masz pewne, że każdy z dostawców będzie polecał swój :-)
Maciej Korczak

Maciej Korczak Koordynator Projektu

Temat: System Call Center - jaki polecacie?

Spodziewałem się tego :D Ale jeżeli w tej autopromocji będą przedstawione ciekawe zastosowania to warto poznać "opinie".

Temat: System Call Center - jaki polecacie?

Witam, wypróbuj już teraz innowacyjny program Telekoala!
Telekoala to serwis, który umożliwia świadczenie e-usługi prowadzenia efektywnych i złożonych kampanii telemarketingowych. Służy do prowadzenia i optymalizacji działań telemarketingowych przedsiebiorstw w ramach własnej organizacji. zapraszamy do wyporóbowania!

DOTACJE NA INNOWACJE - INWESTUJEMY W WASZĄ PRZYSZŁOŚĆ
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO INNOWACYJNA GOSPODARKA
Bronisław Lomotowski

Bronisław Lomotowski Operator Cnc,
Platforma Wymiany
Treści Mobilnej Sp.
z o.o.

Temat: System Call Center - jaki polecacie?

Sprawdź sobie ofertę http://www.sprint.pl/ , mają sporo systemów w swojej ofercie, ja w moim call center korzystam z Verint.

Temat: System Call Center - jaki polecacie?

Ciekawe systemy znaleźć można tutaj - http://www.alfavox.pl/ . Jedną z lepszych i bardziej polecanych jest Alfa Contact Center.
Arkadiusz T.

Arkadiusz T. Manager Sprzedaży

Temat: System Call Center - jaki polecacie?

Zachęcam do zerknięcia na system DEBESIS
http://debesis.pl/system-call-center/
dobrze działa
i za rozsądne pieniądze

Temat: System Call Center - jaki polecacie?

Można też zlecić call center po prostu, też dobry sposób i często spore oszczędności :) na przykład firma https://ccig.pl/ się tym zajmuje, mają sporo wielkich klientów, znanych marek. Bardzo duże doświadczenie
Ania Marciszyn

Ania Marciszyn Contributing Editor,
Grupa Wirtualna
Polska

Temat: System Call Center - jaki polecacie?

Warto policzyć koszt zewnętrznego call center, wtedy problem wyboru systemu masz z głowy. Koszt call center inbound i outbound policzysz na kalkulatordlafirm.pl
Marek Szewczyk

Marek Szewczyk IT Specjalist, WASKO
S. A.

Temat: System Call Center - jaki polecacie?

Dla call center idealna jest centrala VoIP. Osobiście mogę polecić tą od Focus Telecom. W mojej poprzedniej firmie używano tego rozwiązania i muszę przyznać, że to był jeden z nielicznych plusów mojej eks już pracy :D

Zainteresowanym zostawiam linka: http://focustelecom.pl/
Adam Kuśmirek

Adam Kuśmirek President, Conpeek
Sp. z o.o.

Temat: System Call Center - jaki polecacie?

Zachęcam do zapoznania się z systemem Contact Center - Conpeek. Łatwy w obsłudze system do wielokanałowej komunikacji z klientem, pozwalający na zbudowanie przewagi biznesowej w epoce Internetu i Social Media. Jedna z ogromnych zalet tego systemu to elastyczne licencjonowanie pozwalające na dostarczenie zintegrowanej komunikacji w całej firmie, przy jednoczesnym zachowaniu rozsądnej ceny. Więcej na stronie https://www.conpeek.com

Następna dyskusja:

sprzedam system do dzowieni...




Wyślij zaproszenie do