Magdalena
Pielak
Menedżer Projektów,
Nowoczesna Firma
Temat: Spotkanie ekspertów i praktyków z obszaru telemarketingu...
Zapraszamy do udziału w VI edycji projektu SiłaTelemarketingu, który odbędzie się w dniach 27-28
września 2010! Projekt składa się z czterech kluczowych
elementów: badania, raportu, konferencji i warsztatów.
Siła Telemarketingu 2010 to miejsce wymiany doświadczeń co roku
gromadzące przedstawicieli działów call i contact center, gdzie:
•Przedstawiamy interesujące polskie i międzynarodowe trendy w
obszarze telemarketingu i najnowsze wyniki badań
•Prezentujemy aktualną wiedzę i zachęcamy do dyskusji oraz
wymiany doświadczeń pomiędzy ekspertami i praktykami z branży
•Poruszamy aktualne tematy i omawiamy innowacyjne case studies
Dlaczego warto wziąć udział?
Tegoroczna edycja konferencji Siła Telemarketingu daje możliwość
spotkania z ekspertami z takich firm i organizacji jak: Akademia
Telemarketingu, Communication One Consulting, Stowarzyszenie
Managerów Call Center, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego.
W ramach trzech bloków tematycznych: TRENDY, ROZWIĄZANIA,
LUDZIE, TECHNOLOGIE zaprezentowane zostaną wdrożenia
prezentowane przez reprezentantów firm: Bank Zachodni WBK, Europe
Calling, Netia, Polkomtel, Randstad czy UPC!
Zapraszamy do poznania
pełnego programu konferencji i warsztatów!
Uczestnicy jako pierwsi poznają wyniki badań i otrzymają
bezpłatnie Raport Siła Telemarketingu 2010 – praktyczne
narzędzie dla każdego decydenta związanego z branżą call i
contact center.
Szczegółowych informacji udzieli:
Błażej Pianowski
Nowoczesna Firma
Tel. 22 314 14 82
blazej.pianowski@nf.pl
Wejdź na
silatelemarketingu.nf.pl