konto usunięte
Rafał
J.
Customer Centrix
Excentric;) , CXPA,
Cofounder @
Customer...
Temat: Przydatność CRM
Lubię rozmawiać o konkretach. Jakie na przykład programy tego typu miałeś przyjemność oglądać w CC? Twoje pytanie jest dość ogólne, więc podrzuć konkretny przypadek, to wspólnie się zastanowimy i potwierdzimy, bądź zaprzeczymy Twojej hipotezie. Przydało by się w kilku słowach1. Co rozumiesz jako program CRM?
2. Jaka była rola tych rozwiązań, które widziałeś, w pracy CC, a jaka dla pozostałych obszarów firmy?
3. Jakie fakty wpłynęły na Twoją ocenę, że zbyt mocno rozbudowane?
4. Jakie fakty wpłynęły na Twoją ocenę, że nieczytelne? I co jest nieczytelne?
5. Jakie fakty wpłynęły na Twoją ocenę, że wolno chodzące? (to akurat może mieć większy związek z poprawnym zaprojektowaniem środowiska i architektury rozwiązania).
6. Zabierają czas telemarketera - które czynności u telemarketerów jakie widziałeś uznałbyś za nie dające wartości dodanej w skali firmy bądź perspektywy klienta? Jaki był przyjęty punkt odniesienia do tej oceny?
7. I jaka część z oglądanych przez Ciebie systemów (choć w %) jest Twoim zdaniem idealnie stworzona jako zjadacz czasu?
...a może nie do końca to klasyczne crm'y tylko np. systemy workflow, czy też może to dedykowane aplikacje CTI lub rozbudowany scripting?
Chętnie włączę się do wymiany poglądów - lecz prośba - konkretniej:)
pozdrawiam,
Rafał
Podobne tematy
Następna dyskusja: