Liliana Wieliczko

Liliana Wieliczko Dobry Doradca
Klienta, OPTA

Temat: "Przepis na sprzedaż" książka o sprzedaży jakiej jeszcze...

Gorąco polecam nową książkę:


Obrazek


Autor: Agnieszka Maziarz-Lipka
Wydawnictwo Onepress.pl Helion SA

Szczegółowe informacje o książce
Fragment książki (pdf)

Wypracuj własny styl sprzedaży i obsługi klienta

-- Sprawdź, jakie są Twoje mocne strony, a nad którymi cechami musisz popracować, wcielając się w rolę handlowca
-- Znajduj argumenty dopasowane do oczekiwań klienta
-- Twórz i prezentuj przekonujące oferty handlowe
-- Studium przypadku: schematy rozmów z klientami w różnych sytuacjach handlowych

Czy wiesz, że możesz sprawić, by to klient chciał z Tobą współpracować, by to jemu zależało na tym, żebyś go obsługiwał?
Myślisz, że to jedynie marzenia, bo rynek jest zbyt konkurencyjny? Zastanów się więc, z ilu swoich dostawców jesteś tak naprawdęzadowolony. Jak często wychodzisz z banku, restauracji czy sklepu z uczuciem, że byłeś świetnie obsłużony? Że nie tylko dokonałeś satysfakcjonującego zakupu, ale także kontakt ze sprzedawcą sprawił Ci przyjemność?

Naprawdę jest jeszcze wielkie pole do popisu!

W tym podręczniku znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak spowodować, by klienci więcej i chętniej od Ciebie kupowali. Pamiętaj jednak, że sama książka nie działa. Przepis na ciasto nie jest ciastem.
Ale mogę Ci coś obiecać - jeśli tylko konsekwentnie odrobisz zadanie, nie tylko przeczytasz, ale będziesz stosował kolejne przepisy, to sfinalizowanie transakcji będzie już tylko formalnością.

-- Znajduj klientów, którzy chcą z Tobą rozmawiać.
-- Sprzedawaj przez telefon.
-- Umawiaj się na spotkania z przyjemnością.
-- Aktywnie słuchaj klienta, by usłyszeć, co jest dla niego ważne.
-- Sprzedawaj za pomocą pytań.
-- Zwróć uwagę na to, że zastrzeżenie to jeszcze nie rozwiana wątpliwość.
-- Pamiętaj, że dobrze załatwiona reklamacja to sposób na zdobycie klienta na całe życie.
-- Bądź dobrze zorganizowany.
-- Lepiej poradź sobie z własnym stresem.

Jak to zrobić? Przeczytaj...

Pozdrawiam serdecznie :-)
LilkaLiliana Wieliczko edytował(a) ten post dnia 13.06.07 o godzinie 09:46

konto usunięte

Temat: "Przepis na sprzedaż" książka o sprzedaży jakiej jeszcze...

Ok, no i?
jakies przeslanie, USP czy cos?
Artur Rawicz

Artur Rawicz Fotografia i Muzyka

Temat: "Przepis na sprzedaż" książka o sprzedaży jakiej jeszcze...

a moze by tak zbudować listę książek dla branży call/contact center i telemarketingu? he?
Liliana Wieliczko

Liliana Wieliczko Dobry Doradca
Klienta, OPTA

Temat: "Przepis na sprzedaż" książka o sprzedaży jakiej jeszcze...

Maciej M.:
Ok, no i?
jakies przeslanie, USP czy cos?

Przesłanie? :-)
Może takie, że ja już przeczytałam tę książkę i bardzo mi się podoba. I jeśli ktoś ma ochotę rozwijać swoje umiejętności sprzedażowe to gorąco ją polecam.

Pozdrawiam serdecznie
Lilka

konto usunięte

Temat: "Przepis na sprzedaż" książka o sprzedaży jakiej jeszcze...

Liliana W.:
Maciej M.:
Ok, no i?
jakies przeslanie, USP czy cos?

Przesłanie? :-)
Może takie, że ja już przeczytałam tę książkę i bardzo mi się podoba. I jeśli ktoś ma ochotę rozwijać swoje umiejętności sprzedażowe to gorąco ją polecam.

Pozdrawiam serdecznie
Lilka

eee slaba reklama ksiazki:)
Liliana Wieliczko

Liliana Wieliczko Dobry Doradca
Klienta, OPTA

Temat: "Przepis na sprzedaż" książka o sprzedaży jakiej jeszcze...

Maciej M.:
Liliana W.:
Maciej M.:
Ok, no i?
jakies przeslanie, USP czy cos?

Przesłanie? :-)
Może takie, że ja już przeczytałam tę książkę i bardzo mi się podoba. I jeśli ktoś ma ochotę rozwijać swoje umiejętności sprzedażowe to gorąco ją polecam.

Pozdrawiam serdecznie
Lilka

eee slaba reklama ksiazki:)

:) Najłatwiej jest krytykować... Nieco trudniej udzielić konstruktywnej krytyki.

Pozdrawiam
Lilka

konto usunięte

Temat: "Przepis na sprzedaż" książka o sprzedaży jakiej jeszcze...

Liliana W.:
Maciej M.:
Liliana W.:
Maciej M.:
Ok, no i?
jakies przeslanie, USP czy cos?

Przesłanie? :-)
Może takie, że ja już przeczytałam tę książkę i bardzo mi się podoba. I jeśli ktoś ma ochotę rozwijać swoje umiejętności sprzedażowe to gorąco ją polecam.

Pozdrawiam serdecznie
Lilka

eee slaba reklama ksiazki:)

:) Najłatwiej jest krytykować... Nieco trudniej udzielić konstruktywnej krytyki.

Pozdrawiam
Lilka

ja nie krytyjuje, tylko zastanawiam sie jakie sa 3 powody, unikalne, aby siegnac po ta ksiazke.
i zeby nie byly to powody uniwersalne w stylu - fajna, wspaniala, ciekawa, najlepsyza jaka czytalem (am) itp, ktore mozna przyporzadkowac dowolnemu produktowi:)

poza tym... warto zebys napisala o ksiazce, ktorej nie reklamuje firma w ktorej pracujesz. to pachnie spamem reklamowym, a nie wymiana informacji na forum:)Maciej Mardyłło edytował(a) ten post dnia 21.06.07 o godzinie 18:27
Liliana Wieliczko

Liliana Wieliczko Dobry Doradca
Klienta, OPTA

Temat: "Przepis na sprzedaż" książka o sprzedaży jakiej jeszcze...

Maciej M.:
Liliana W.:
Maciej M.:
Liliana W.:
Maciej M.:
Ok, no i?
jakies przeslanie, USP czy cos?

Przesłanie? :-)
Może takie, że ja już przeczytałam tę książkę i bardzo mi się podoba. I jeśli ktoś ma ochotę rozwijać swoje umiejętności sprzedażowe to gorąco ją polecam.

Pozdrawiam serdecznie
Lilka

eee slaba reklama ksiazki:)

:) Najłatwiej jest krytykować... Nieco trudniej udzielić konstruktywnej krytyki.

Pozdrawiam
Lilka

ja nie krytyjuje, tylko zastanawiam sie jakie sa 3 powody, unikalne, aby siegnac po ta ksiazke.
i zeby nie byly to powody uniwersalne w stylu - fajna, wspaniala, ciekawa, najlepsyza jaka czytalem (am) itp, ktore mozna przyporzadkowac dowolnemu produktowi:)

poza tym... warto zebys napisala o ksiazce, ktorej nie reklamuje firma w ktorej pracujesz. to pachnie spamem reklamowym, a nie wymiana informacji na forum:)

Ok. Teraz rozumiem o co chodzi... :)
Napiszę trochę o faktach:
1. Faktem jest, że autorem książki jest właściciel firmy, dla której pracuję.
2. Faktem jest, że grupa "Telemarketing" należy do kategorii "Reklama, marketing, wizerunek"
3. Faktem jest również, że na grupie "Telemarketing" można znaleźć także inne reklamy.

ad. 1. cokolwiek bym nie napisała o tej książce i tak uzna go Pan "spam reklamowy". Mogłabym poprosić kogoś znajomego, by założył konto na Goldenline i umieścił post o książce, tak by nie pachniało to "spamem reklamowym" ale czy byłoby to uczciwe rozwiązanie?
ad. 2. Pomyślałam, że do grupy "Telemarketing" należą osoby, które zajmują się zawodowo telemarketingiem i książka ta może ich zainteresować.
ad. 3. Moderator grupy nie usunął mojego postu, więc domniemam że nie naruszyłam zasad grupy. Czy zatem jest zabronione umieszczanie reklam/ogłoszeń/zaproszeń na forum "Telemarketing"? Przecież jeśli kogoś nie interesuje dany post nie musi go czytać... :)

I nie będę pisać, że książka jest godna uwagi z 3 następujących powodów... (bo fakt nr 1 oraz dlatego, że można pobrać fragment książki i samemu ocenić jej watrość merytoryczną) :)

pozdrawiam serdecznie
LilkaLiliana Wieliczko edytował(a) ten post dnia 21.06.07 o godzinie 20:58

konto usunięte

Temat: "Przepis na sprzedaż" książka o sprzedaży jakiej jeszcze...

Liliana W.:
Maciej M.:
Liliana W.:
Maciej M.:
Liliana W.:
Maciej M.:
Ok, no i?
jakies przeslanie, USP czy cos?

Przesłanie? :-)
Może takie, że ja już przeczytałam tę książkę i bardzo mi się podoba. I jeśli ktoś ma ochotę rozwijać swoje umiejętności sprzedażowe to gorąco ją polecam.

Pozdrawiam serdecznie
Lilka

eee slaba reklama ksiazki:)

:) Najłatwiej jest krytykować... Nieco trudniej udzielić konstruktywnej krytyki.

Pozdrawiam
Lilka

ja nie krytyjuje, tylko zastanawiam sie jakie sa 3 powody, unikalne, aby siegnac po ta ksiazke.
i zeby nie byly to powody uniwersalne w stylu - fajna, wspaniala, ciekawa, najlepsyza jaka czytalem (am) itp, ktore mozna przyporzadkowac dowolnemu produktowi:)

poza tym... warto zebys napisala o ksiazce, ktorej nie reklamuje firma w ktorej pracujesz. to pachnie spamem reklamowym, a nie wymiana informacji na forum:)

Ok. Teraz rozumiem o co chodzi... :)
Napiszę trochę o faktach:
1. Faktem jest, że autorem książki jest właściciel firmy, dla której pracuję.
2. Faktem jest, że grupa "Telemarketing" należy do kategorii "Reklama, marketing, wizerunek"
3. Faktem jest również, że na grupie "Telemarketing" można znaleźć także inne reklamy.

ad. 1. cokolwiek bym nie napisała o tej książce i tak uzna go Pan "spam reklamowy". Mogłabym poprosić kogoś znajomego, by założył konto na Goldenline i umieścił post o książce, tak by nie pachniało to "spamem reklamowym" ale czy byłoby to uczciwe rozwiązanie?
ad. 2. Pomyślałam, że do grupy "Telemarketing" należą osoby, które zajmują się zawodowo telemarketingiem i książka ta może ich zainteresować.
ad. 3. Moderator grupy nie usunął mojego postu, więc domniemam że nie naruszyłam zasad grupy. Czy zatem jest zabronione umieszczanie reklam/ogłoszeń/zaproszeń na forum "Telemarketing"? Przecież jeśli kogoś nie interesuje dany post nie musi go czytać... :)

I nie będę pisać, że książka jest godna uwagi z 3 następujących powodów... (bo fakt nr 1 oraz dlatego, że można pobrać fragment książki i samemu ocenić jej watrość merytoryczną) :)

pozdrawiam serdecznie
LilkaLiliana Wieliczko edytował(a) ten post dnia 21.06.07 o godzinie 20:58

jednak.. slaba reklama:)
a tak myslalem, ze na przyklad napiszesz, ze jest to jedyna ksiazka, ktora zawiera 121 przykladow akcji telemarketingowych z polskiego rynku.
albo, ze pokazuje 10 najwiekszych bledow, jakie popelniaja firmy przy tworzeniu akcji sprzedazowych przez telefon.
zabraklo tego miesa, ktore pozwoli chwycic od razu za telefon i zamowic ksiake:)
Liliana Wieliczko

Liliana Wieliczko Dobry Doradca
Klienta, OPTA

Temat: "Przepis na sprzedaż" książka o sprzedaży jakiej jeszcze...

Maciej M.:
Liliana W.:
Maciej M.:
Liliana W.:
Maciej M.:
Liliana W.:
Maciej M.:
Ok, no i?
jakies przeslanie, USP czy cos?

Przesłanie? :-)
Może takie, że ja już przeczytałam tę książkę i bardzo mi się podoba. I jeśli ktoś ma ochotę rozwijać swoje umiejętności sprzedażowe to gorąco ją polecam.

Pozdrawiam serdecznie
Lilka

eee slaba reklama ksiazki:)

:) Najłatwiej jest krytykować... Nieco trudniej udzielić konstruktywnej krytyki.

Pozdrawiam
Lilka

ja nie krytyjuje, tylko zastanawiam sie jakie sa 3 powody, unikalne, aby siegnac po ta ksiazke.
i zeby nie byly to powody uniwersalne w stylu - fajna, wspaniala, ciekawa, najlepsyza jaka czytalem (am) itp, ktore mozna przyporzadkowac dowolnemu produktowi:)

poza tym... warto zebys napisala o ksiazce, ktorej nie reklamuje firma w ktorej pracujesz. to pachnie spamem reklamowym, a nie wymiana informacji na forum:)

Ok. Teraz rozumiem o co chodzi... :)
Napiszę trochę o faktach:
1. Faktem jest, że autorem książki jest właściciel firmy, dla której pracuję.
2. Faktem jest, że grupa "Telemarketing" należy do kategorii "Reklama, marketing, wizerunek"
3. Faktem jest również, że na grupie "Telemarketing" można znaleźć także inne reklamy.

ad. 1. cokolwiek bym nie napisała o tej książce i tak uzna go Pan "spam reklamowy". Mogłabym poprosić kogoś znajomego, by założył konto na Goldenline i umieścił post o książce, tak by nie pachniało to "spamem reklamowym" ale czy byłoby to uczciwe rozwiązanie?
ad. 2. Pomyślałam, że do grupy "Telemarketing" należą osoby, które zajmują się zawodowo telemarketingiem i książka ta może ich zainteresować.
ad. 3. Moderator grupy nie usunął mojego postu, więc domniemam że nie naruszyłam zasad grupy. Czy zatem jest zabronione umieszczanie reklam/ogłoszeń/zaproszeń na forum "Telemarketing"? Przecież jeśli kogoś nie interesuje dany post nie musi go czytać... :)

I nie będę pisać, że książka jest godna uwagi z 3 następujących powodów... (bo fakt nr 1 oraz dlatego, że można pobrać fragment książki i samemu ocenić jej watrość merytoryczną) :)

pozdrawiam serdecznie
LilkaLiliana Wieliczko edytował(a) ten post dnia 21.06.07 o godzinie 20:58

jednak.. slaba reklama:)
a tak myslalem, ze na przyklad napiszesz, ze jest to jedyna ksiazka, ktora zawiera 121 przykladow akcji telemarketingowych z polskiego rynku.
albo, ze pokazuje 10 najwiekszych bledow, jakie popelniaja firmy przy tworzeniu akcji sprzedazowych przez telefon.
zabraklo tego miesa, ktore pozwoli chwycic od razu za telefon i zamowic ksiake:)

Mam wrażenie, że dałam się wkręcić :)

konto usunięte

Temat: "Przepis na sprzedaż" książka o sprzedaży jakiej jeszcze...

e tam. to tylko typowe watpliwosci potencjalnego klienta:)

Następna dyskusja:

Goldenline nie dla telemark...




Wyślij zaproszenie do