Temat: Poszukuję nowej centralki telefonicznej

Obecnie firma posługuje się rozwiązaniem, które nie jest satysfakcjonujące. Mimo wielu wysiłków centralka wiesza się bardzo często i ma kilka innych wad. Z tego powodu poszukuję nowej centralki telefonicznej. Specyfikacja poniżej. Proszę o konkretne odpowiedzi - wszystkie warunki musza być spełnione.

Funkcjonalności, jakie powinna posiadać nowa centralka:
- Integracja ze Skype - WARUNEK KONIECZNY
- do 30 stanowisk - obecnie około 10, ale docelowo 30
- kolejkowanie połączeń
- odgrywanie komunikatu na początku połączenia – z możliwością łatwego zmieniania treści
- IVR – możliwość wybrania przez klienta opcji połączenia poprzez wciśnięcie klawisza, np. for
English Press 1 itp.- z możliwością projektowania przez nas
- Monitorowanie na żywo – lista aktywnych/ zajetych Pracowników, przypisanie do
określonych kolejek, lista połączeń oczekujących, Ilość odebranych/ nieodebranych połączeń,
service level
- Przekazywanie, zawieszanie połączeń
- Statystyki połączeń
- możliwość połączenia z systemem pod kątem identyfikacji klienta po nr telefonu oraz
wybieranie numeru do klienta poprzez ESBO
- Nagrywanie rozmów
- Możliwość przypisania jednego Pracownika do kilku kolejek

Firmy zainteresowane przedstawieniem swojej oferty proszę o wysyłanie oferty dot. proponowanego rozwiązania na adres f.stachak@easysend.pl. Wszelkie referencje mile widziane. Ten post został edytowany przez Autora dnia 12.11.14 o godzinie 11:40