Karol
Przybylski
starszy inżynier
wsparcia
technicznego
Temat: Organizacja stanowiska telemarketera
Witam!Chciałbym w firmie u ojca otworzyć stanowisko call center, konkretnie chodzi o telemarketing. Nie byłoby to duże - na początek tylko 1 osoba. Nasza firma jest hurtownią papierniczą, czyli branża zaopatrzenia biur, sklepów (zwłaszcza papierniczych), biuro-serwis. Zatrudniamy ok. 20 osób.Praca polegałaby na umawianiu spotkań z przedstawicielem handlowym, który by następnie transakcje finalizował.
Czy mógłby ktoś dać jakieś wskazówki jak organizować takie stanowisko? Jakie kursy, najlepiej gdzieś w rejonie Poznań-Leszno?
No i przede wszystkim jaki sposób wynagrodzenia? Domyślam się, że premiowy a nie na z góry określonej stawce. Tyle, że właśnie jak? Od umówionego spotkania, wypracowanego zysku, sfinalizowanej transakcji?