Adam Dariusz
Świderski
Deputy Sales
Director, HBO POLSKA
Temat: jakość usług telemarketingowych...
od kilku lat zajmuję się m.in. telemarketingiem i jakoś nie zauważyłem, aby call centre'om zewnętrznym towarzyszyła zmiana jakościowa na plus....Pisząc już wprost - jakość usług jest bardzo niska - mam na myśli konkretnie telesprzedaż lub odwracanie rezygnacji.
W ciągu 2 ostatnich lat przetestowałem 10 call centre'ów (tych największych i średnich) i niestety doszedłem do wniosku, że call centre'om nie zależy specjalnie na jakości, tylko na ilości połączeń (na tym biją kasę - to rozumiem, ale bez przesady, trochę jakości dla przyzwoitości by się przydało).
W przypadku rozliczeń poprzez success fee również (co zadziwiające) zlewają sprawę.
A Wy jakie macie doświadczenia w tej kwestii ?
Adam Dariusz Świderski edytował(a) ten post dnia 14.03.07 o godzinie 21:44