Adam
Piłeczka
manager sprzedaży,
CC Sales
Temat: Jakie rozwiązania wdrożyć?
Drodzy forumowicze, chcę rozbudować dział handlowy w zakresie stworzenie małego telecentrum.W tym celu poszukuje odpowiedniego rozwiązania w chmurze.
Na początek: 5 telemarketerów, docelowo 10 telemarketerów. Możliwość dalszej rozbudowy.
Zależy mi na:
- odpowiednim rozwiązaniu w postaci prostego oprogramowania call center w chmurze oraz niskiej stawce voip za minutę połączenia (połączenia głównie stacjonarne i tylko w Polsce),
- połączenia wykonywanie za pomocą słuchawek podpiętych do komputera (sprzęt mam) oraz dostępu do Internetu,
- połączenia tylko wychodzące, brak przychodzących,
- nagrywanie połączeń przychodzących i ich przechowywanie przez ustalony okres,
- autodialer, który automatycznie zestawiał będzie połączenia tak aby telemarketer nie tracił czasu na wybieranie numeru czy klikanie w przyciski "połącz", itd,
- łatwy import i eksport baz danych,
- możliwość zamykania rozmów statusami i możliwość dalszej pracy na nich,
- kalendarz umówionych kolejnych spotkań z klientami i automatyczne łączenie,
- podgląd w trakcie rozmowy z klientem zainportowanych danych (imię nazwisko, adres klienta, itp.),
- praca na statusach konsultantów,
- możliwość analizy statystyk telemarketerów, monitoring pracy telemarketerów.
Poszukuję rozwiązania kompleksowego (oprogramowanie cc w chmurze plus
usługa voip/gsm).
To forum skupia ludzi doświadczonych w branży. Liczę na pomoc, podpowiedzi, sugestie z czego skorzystać?
Z góry dziękuje.