Paweł
Sochaj
Menedżer Zespołu
Sprzedaży a
jednocześnie Trener,
Coach i...
Temat: jakie call centre rekomendujecie jako najbardziej...
Wewnętrzne są moim zdaniem najefektywniejsze. Bo ludzie się angażują nawet pomimo niskich zarobków. Być może przez krótki ores, ale zawsze lepiej niż nie posiadający podejścia emocjonalnego pracownik CC. W wewnętrznym jest również nieustanny coaching i dbałość o jakość. W zewnętrznym - jak nie ma kontroli zlecającego - totalna zlewka.... Pomyślcie - macie za zadanie zareklamować kolegę, który produkuje rowery. Dostajecie za to kasę. Jak go zareklamujecie fajnie - wpadnie premia, ale nie zabiorą Wam Waszego wynagrodzenia, najwyżej przyjdzie inny klient i będzie inne zadanie - np - fabryka dźwigów portowych ;) - to pierwszy przypadek. Drugi - pracujecie w tej fabryce rowerów i jeśli sprawy źle sie potoczą - trudno szukacie innej pracy - dotyczy to Was personalnie. Który przypadek zwiększa Waszą motywację?Poza tym pracując na jednym zakresie potrzeb klienta - macie szansę na zwielokrotnienie sposobów dotarcia do niego, bo jesteście ciągle w temacie. Pewnie, że są zagrożenia - bo to monotonia, etc. Ale efektywniejsza dla Firmy twierdzę, jest wewnętrzna struktura telemarketingowa. A do Niemiec, gdzie ludzie szanuja porządek to nam duzo brakuje i brakować będzie.
Popieram stwierdzenie, że CC gówno da.... No może gówienko....