Paweł Sochaj

Paweł Sochaj Menedżer Zespołu
Sprzedaży a
jednocześnie Trener,
Coach i...

Temat: jakie call centre rekomendujecie jako najbardziej...

Wewnętrzne są moim zdaniem najefektywniejsze. Bo ludzie się angażują nawet pomimo niskich zarobków. Być może przez krótki ores, ale zawsze lepiej niż nie posiadający podejścia emocjonalnego pracownik CC. W wewnętrznym jest również nieustanny coaching i dbałość o jakość. W zewnętrznym - jak nie ma kontroli zlecającego - totalna zlewka.... Pomyślcie - macie za zadanie zareklamować kolegę, który produkuje rowery. Dostajecie za to kasę. Jak go zareklamujecie fajnie - wpadnie premia, ale nie zabiorą Wam Waszego wynagrodzenia, najwyżej przyjdzie inny klient i będzie inne zadanie - np - fabryka dźwigów portowych ;) - to pierwszy przypadek. Drugi - pracujecie w tej fabryce rowerów i jeśli sprawy źle sie potoczą - trudno szukacie innej pracy - dotyczy to Was personalnie. Który przypadek zwiększa Waszą motywację?
Poza tym pracując na jednym zakresie potrzeb klienta - macie szansę na zwielokrotnienie sposobów dotarcia do niego, bo jesteście ciągle w temacie. Pewnie, że są zagrożenia - bo to monotonia, etc. Ale efektywniejsza dla Firmy twierdzę, jest wewnętrzna struktura telemarketingowa. A do Niemiec, gdzie ludzie szanuja porządek to nam duzo brakuje i brakować będzie.
Popieram stwierdzenie, że CC gówno da.... No może gówienko....

konto usunięte

Temat: jakie call centre rekomendujecie jako najbardziej...

Paweł S.:
Popieram stwierdzenie, że CC gówno da.... No może gówienko....

tak był Pan motywowany (jako telemarketer), motywował (jako Assistant Managera ds. Telemarketingu) i motywuje nadal (jako trener)...?

gwoli ścisłości - większość akcji rozliczana jest w akcjach telemarketingowych za Success Fee i teoria o rowerach i dźwigach portowych ma się nijak do rzeczywistości.

zewnętrzne CC są UZALEŻNIONE od swych Klientów, co musi przekładać się na jakość prowadzonych projektów i zadowolenie wszystkich stron (i trzeba tu pogodzić wszystkie interesy, o których mają pojęcie pracujący w takich firmach i zleceniodawcy tychże usług).

nie będę się rozpisywał o wszystkich bolączkach i radościach pracy w telemarketingu, ale z przyjemnością przyjmę od Pana zlecenie na sprzedaż dźwigów portowych (myślę, że ustalimy zadowalającą dla obu stron cenę za taka usługę, bo produkt na rynku Outsourcingowych CC unikalny i spodziewam się, iż bardzo kosztowny - co może skutkować interesującą prowizją za sprzedaż...).

pozdrawiam!
Paweł Sochaj

Paweł Sochaj Menedżer Zespołu
Sprzedaży a
jednocześnie Trener,
Coach i...

Temat: jakie call centre rekomendujecie jako najbardziej...

Grzegorz B.:
Paweł S.:
Popieram stwierdzenie, że CC gówno da.... No może gówienko....

tak był Pan motywowany (jako telemarketer), motywował (jako Assistant Managera ds. Telemarketingu) i motywuje nadal (jako trener)...?

gwoli ścisłości - większość akcji rozliczana jest w akcjach telemarketingowych za Success Fee i teoria o rowerach i dźwigach portowych ma się nijak do rzeczywistości.

zewnętrzne CC są UZALEŻNIONE od swych Klientów, co musi przekładać się na jakość prowadzonych projektów i zadowolenie wszystkich stron (i trzeba tu pogodzić wszystkie interesy, o których mają pojęcie pracujący w takich firmach i zleceniodawcy tychże usług).

nie będę się rozpisywał o wszystkich bolączkach i radościach pracy w telemarketingu, ale z przyjemnością przyjmę od Pana zlecenie na sprzedaż dźwigów portowych (myślę, że ustalimy zadowalającą dla obu stron cenę za taka usługę, bo produkt na rynku Outsourcingowych CC unikalny i spodziewam się, iż bardzo kosztowny - co może skutkować interesującą prowizją za sprzedaż...).

pozdrawiam!

Zdziwiłby się Pan jaką można "wyciągnąć" efektywność w wewnętrznych strukturach. Jako "motywator" porównywałem efektywność naszych struktur ze zleconymi pracami CC (kilku i to tych poruszonych w bieżącym wątku) na tej samej bazie danych. Po tych niemalże traumatycznych doświadczeniach nie będę już nigdy polecał zlecania prac telemarketingowych na zewnątrz. No chyba, że w celu badania rynku. Tam neutralna postawa telemarketerów może się przydać.
A jesli Pan nie rozumie przesłania tkwiącego w historii o dźwigach portowych, to może oznacza to, że nie potrafi Pan słuchać klienta, który jest dla telemarketingu wewnętrznego najważniejszy. Bo nie ten klient, który zleca pracę, tylko ten do którego kierujemy nasz telefon jest tym, który tak naprawdę za to płaci. Widzę, że "profesjonalnym" CC nadal dużo brakuje. Pozdrawiam Pana i życzę szerszego niż tylko CC-owego spojrzenia na otaczającą rzeczywistość. Bo do telemarketingu, widzę, Panu jeszcze trochę brakuje.

PS
Dźwigi idą teraz jak woda, więc raczej nikt Panu tego nie zleci. Ale widać tego też Pan nie wie.

konto usunięte

Temat: jakie call centre rekomendujecie jako najbardziej...

Paweł S.:
Grzegorz B.:
Paweł S.:
Popieram stwierdzenie, że CC gówno da.... No może gówienko....

tak był Pan motywowany (jako telemarketer), motywował (jako Assistant Managera ds. Telemarketingu) i motywuje nadal (jako trener)...?

Widzę, że "profesjonalnym" CC nadal dużo brakuje.
Pozdrawiam Pana i życzę szerszego niż tylko CC-owego spojrzenia na otaczającą rzeczywistość. Bo do telemarketingu, widzę, Panu jeszcze trochę brakuje.

PS
Dźwigi idą teraz jak woda, więc raczej nikt Panu tego nie zleci. Ale widać tego też Pan nie wie.

wypowiada się Pan o branży i o mnie bardzo ex cathedra (czego komentować nie będę). w jednym ma Pan jednak rację - akurat nie jestem specjalistą w branży dźwigów portowych...
pozdrawiam!
Paweł Sochaj

Paweł Sochaj Menedżer Zespołu
Sprzedaży a
jednocześnie Trener,
Coach i...

Temat: jakie call centre rekomendujecie jako najbardziej...


tak był Pan motywowany (jako telemarketer), motywował (jako Assistant Managera ds. Telemarketingu) i motywuje nadal (jako trener)...?

Pan natomiast zupełnie podchodzi do tematu zupełnie neutralnie :)
pozdrawiam
Jarosław Zuchora

Jarosław Zuchora Wedo Sp. z o.o.

Temat: jakie call centre rekomendujecie jako najbardziej...

Zgadzam się z twierdzeniem ze wewnętrzne CC są lepsze. Jednak nie każdą firmę na nie stać, to raz. Dwa, czasami się po prostu nie opłaca mieć wewnętrznego CC. Nikt nie będzie tworzył zespołu pod jedna akcje.

Zauważyłem ze trochę odbiegliśmy od tematu ;) Miało być o dobrych CC, a toczy się spór o to czy wewnętrzne lepsze od zewnętrznych.
Radek Ł.

Radek Ł. Marketing
internetowy,
e-commerce

Temat: jakie call centre rekomendujecie jako najbardziej...

A co powiecie o Arterii?

Jest na giełdzie, to ją trochę wyróżnia.
Robert Wasiak

Robert Wasiak Dyrektor Działu
Telesprzedaży

Temat: jakie call centre rekomendujecie jako najbardziej...

A jeżeli chodzi o skutecznoś CC, to firmy które są pewne swojej jakości rozliczają się za efekt. Dziwi mnie opinia, że po wizitacji klienta zmieniają się wyniki. Przecież i klient i zlecenioodbiorca mają ten sam cel. Bo udana kampania telemarketingowa rodzi kolejną kampanioę z Tym samym klientem.


z doświadczenia:
jedna z często tu wymienianych firm - okładka profesjonalna, środek mniej - ponad 4 lata umowy. Jak jest rozliczanie za stanowisko, to dzień w dzień trzeba pilnować, czy w ogóle dzwonią. OK, jak już wiemy, że dzwonią, to jakość poniżej oczekiwań. Nieważny wynik, byleby licznik leciał. No nic - trzeba pilnować, podpowiadać. Czyli tworzy się dodatkowa komórka w firmie klienta odpowiedzialna za pilnowanie outsource`a. I to nie jedna, dwie osoby. Coraz więcej, bo targety rosną a provider się nie rozwija. Ponadto dodatkowe usługi - jak nagrywanie stanowisk, dodatkowo płatne, system motywacyjny to tylko od klienta. Raporty bardziej szczegółowe dodatkowo płatne. Opieka medyczna? Dla kilku osób - najlepszych. OK. Jasne - stawka za niska dawno wynegocjowana. Zmieniamy na success fee. I co? I dwa razy więcej za tą samą jakość. Dziękuję, to już koniec.
Identyczny scenariusz w drugim wynajmowanym cc. Te lata nauczyły, że folderek, stronka, obietnice, referencje może fajne, ale w środku tak wesoło nie jest.

Rada: tylko wewnętrzne call center jeżeli to coś poważnego (większego i długotrwałego). Można trochę zaoszczędzić stosując pewne rozwiązania, inwestycja się zwraca, warto więcej włozyć na poczatku w technologię, a i tak przecież podniesienie zadowolenia klientów bezcenne.
Arkadiusz Kasprowskich

Arkadiusz Kasprowskich Szwajcaria
Ubezpieczenia

Temat: jakie call centre rekomendujecie jako najbardziej...

Najlepszym call center jest osoba, ktora nie potrzebuje trzesacego sie nad nia poganiacza, tzw. trenera lub motywatora tylko jest dojrzala, dorosla, wie co robi, zna swoja wartosc, sama sobie wyznacza wysokosc zarobku i sama pracuje dla siebie.

Lepszego call center nie znajdziecie.

Arek Kasprowski
Zurich, 18.07.2007, 16:07, sroda
Weronika Stępniak

Weronika Stępniak Product Manager,
Medical Tribune
Polska

Temat: jakie call centre rekomendujecie jako najbardziej...

A czy ktoś korzystał z usług Premium telemarketing ?
Michał Stankiewicz

Michał Stankiewicz Key Account Manager,
ARTERIA S.A.

Temat: jakie call centre rekomendujecie jako najbardziej...

Jarosław Zuchora:
Call Center Poland http://ccp.pl
Contact Point - http://contactpoint.pl
Centrum Telemarketingowe - http://teleperformance.pl
Poslkie Cnetrum Telemarketingowe - http://pcm.pl

Najwieksze i najlepsze na rynku.

Największe nie oznacza najlepsze! Do wyżej wymienionego grona dołączyłbym Arteria S.A.
Piotr Głowacki

Piotr Głowacki Zarządzanie
sprzedażą | Sieci
sprzedaży |
Bezpośrednia, P...

Temat: jakie call centre rekomendujecie jako najbardziej...

Paweł S.:
Wewnętrzne są moim zdaniem najefektywniejsze. Bo ludzie się angażują nawet pomimo niskich zarobków. Być może przez krótki ores, ale zawsze lepiej niż nie posiadający podejścia emocjonalnego pracownik CC. W wewnętrznym jest również nieustanny coaching i dbałość o jakość. W zewnętrznym - jak nie ma kontroli zlecającego - totalna zlewka.... Pomyślcie - macie za zadanie zareklamować kolegę, który produkuje rowery. Dostajecie za to kasę. Jak go zareklamujecie fajnie - wpadnie premia, ale nie zabiorą Wam Waszego wynagrodzenia, najwyżej przyjdzie inny klient i będzie inne zadanie - np - fabryka dźwigów portowych ;) - to pierwszy przypadek. Drugi - pracujecie w tej fabryce rowerów i jeśli sprawy źle sie potoczą - trudno szukacie innej pracy - dotyczy to Was personalnie. Który przypadek zwiększa Waszą motywację?
Poza tym pracując na jednym zakresie potrzeb klienta - macie szansę na zwielokrotnienie sposobów dotarcia do niego, bo jesteście ciągle w temacie. Pewnie, że są zagrożenia - bo to monotonia, etc. Ale efektywniejsza dla Firmy twierdzę, jest wewnętrzna struktura telemarketingowa. A do Niemiec, gdzie ludzie szanuja porządek to nam duzo brakuje i brakować będzie.
Popieram stwierdzenie, że CC gówno da.... No może gówienko....

jako specjalista powinien Pan wiedzieć że jednych motywuje sukces, drugich porażka.
Artur O.

Artur O. SZUKAM PRACY w
sprzedaży ---> 100%
aktualne

Temat: jakie call centre rekomendujecie jako najbardziej...

Witam,

Polecam usługi CALL CENTER Communication Service Sp. Z o.o.

--Sprzedaż telefoniczna
--Umawianie spotkań handlowych (asystent Handlowca/ów)
--Badania satysfakcji klientów (np. ankiety)
--Promocja marki
--Infolinie
--Wirtualny sekretariat (by wszyscy klienci dzwoniący do firmy byli obsłużeni)

Dla nowych klientów firma proponuje krótkoterminową współpracę na zasadzie testu.

Ceny konkurencyjne, ustalane indywidualnie według potrzeb klienta.

Z powodzeniem prowadzi projekty dla firm z Całej Polski.
____________________________________________
Zapraszam do współpracy.
Pozdrawiam.
Artur Ostrowski
Account Manager

E-mail: artur.ostrowski@communication.com.pl
http://www.communication.com.pl/
Piotr J.

Piotr J. Account Manager

Temat: jakie call centre rekomendujecie jako najbardziej...

Witam,

Czasami nie ważne jest jakie Call Centre.

Zależy, kto to nadzoruje i w jaki sposób. Miałem okazje współpracować z czteramy CC i powiem, że stała współpraca daje efeky.

Do kontroli zewn CC wystarczy jedna osoba, dobrze zorganizowana i znająca produkt.

Współpracowałem z CCP, ASK Kontakt, Telbridge oraz Forp. Muszę powiedzieć, że wszystkie były na innym poziomie, jeżeli chodzi o produkt jaki sprzedawały dla mojej firmy. Po pewnym czasie poziom został wyrównany. Trzeba podjąć odpowiednie kroki, aby osiągnąć pełną efektywność przy wyrównanych kosztach. Oczywiście zawsze trzeba dbać o jakość.
Tomasz D.

Tomasz D. Logistyka dla
e-commerce i b2b

Temat: jakie call centre rekomendujecie jako najbardziej...

Proponuję coś szalonego - zatrudnić się jako konsultant do 'badanego' CC i zobaczyć, jak wygląda sprzedaż czy obsługa klienta od środka.

A tak na poważnie,to uważam, że kampania kampanii nie równa. Zespoły pracownicze też się zmieniają i chyba cała sztuka polega na tym, aby wybrać CC, takie, które ma ludzi,'dopasowanych' do sprzedawanego produktu. Jestem w tej branży relatywnie krótko więc moje przemyślenia mogą być nieco naiwne, ale chyba mało kto tak naprawdę 'dba' o telemarketerów. W końcu wszystko przecież zależy od osoby, która dzwoni z twoim produktem - banał, nieprawdaż?
Piotr J.

Piotr J. Account Manager

Temat: jakie call centre rekomendujecie jako najbardziej...

Arkadius Kasprowski:
Najlepszym call center jest osoba, ktora nie potrzebuje trzesacego sie nad nia poganiacza, tzw. trenera lub motywatora tylko jest dojrzala, dorosla, wie co robi, zna swoja wartosc, sama sobie wyznacza wysokosc zarobku i sama pracuje dla siebie.

Lepszego call center nie znajdziecie.

Arek Kasprowski
Zurich, 18.07.2007, 16:07, sroda

Święte słowa :-))))
Jak ja bym chciał słyszeć naturalne rozmowy. Nie takie skryptowe i nie wyuczone "prawda". Klepanie skryptów oraz stare zasady trenerskie. Czas to zmieć w CC.
Tomasz D.

Tomasz D. Logistyka dla
e-commerce i b2b

Temat: jakie call centre rekomendujecie jako najbardziej...

Piotrze, usłyszysz takie rozmowy, jak będziesz miał sprzedawców utożsamiających się z produktem, niespoglądających na prawy dolny róg monitora, którzy pracują, bo lubią, a nie, że muszą. Tylko jak to zrobić?
Piotr J.

Piotr J. Account Manager

Temat: jakie call centre rekomendujecie jako najbardziej...

Tomasz D.:
Piotrze, usłyszysz takie rozmowy, jak będziesz miał sprzedawców utożsamiających się z produktem, niespoglądających na prawy dolny róg monitora, którzy pracują, bo lubią, a nie, że muszą. Tylko jak to zrobić?

Miałem takich ludzi i takie CC ;-)
Dawid Bednarek

Dawid Bednarek Właściciel, VIZO
Reklama

Temat: jakie call centre rekomendujecie jako najbardziej...

Oj, najlepszym konsultantem jest ten, który nie patrzy na zegarek, który ma pojęcie o produkcie i, i, i,…….. ten, który jest najlepszym :-)

Dzwoniło do mnie już kilku konsultantów w Polsce i żaden nie potrafił mnie przekonać do żadnego zakupu. Często ludzie pracujący nie Meli pojęcia co sprzedają. Kiedyś z gościem rozmawiałem z 45 minut, udając bardzo zainteresowanego acz wahającego się klienta… gość chciał mi sprzedać coś co ja też sprzedaję, co sam tworzę. Wpuściłem go w maliny. Inny dzwonił i czytał z kartki, położyłem telefon na stole a on nie milknął przez kolejne kilkadziesiąt sekund.
Muszę, subiektywnie przyznać, że telemarketing nie stoi w Polsce na zbyt wysokim poziomie, przynajmniej Jasię z takim nie spotkałem.
Jeden jedyny raz dałem się namówić na całkiem niepotrzebny towar…kupiłem go przez telefon.

Było to podczas mojego pobytu w Niemczech. Nie wiem na jakich zasadach pracowała tam ta kobieta, bo to była ona, ale była tak przekonywująca, że nie dałem rady odmówić, a jestem człowiekiem bardzo asertywnym.

Wydaje mi się, że najlepszym CC będzie chyba takie, które pracuje na zasadzie prowizji. Czyż nie?

Znacie temat, więc proszę o pomoc. Mam usługę do sprzedania, jest najlepsza na rynku, jedyna taka…tylko jak ją sprzedać w tysiącach sztuk?
Beata  Witkowska-Wielan ek

Beata
Witkowska-Wielan
ek
Dyrektor
Zarządzający,
Dyplomowany Trener/,
Doradca Call ...

Temat: jakie call centre rekomendujecie jako najbardziej...

Najlepiej własne, lub takie które będzie traktowac Twoich klientów jak swoich. Polecam Voice Contact Center - nowe podejscie do standardow obslugi klienta.



Wyślij zaproszenie do