konto usunięte

Temat: jakie call centre rekomendujecie jako najbardziej...

Jarosław Z.:
Adam W.:
Jarosław Z.:
Call Center Poland http://ccp.pl
Contact Point - http://contactpoint.pl
Centrum Telemarketingowe - http://teleperformance.pl
Poslkie Cnetrum Telemarketingowe - http://pcm.pl

Najwieksze i najlepsze na rynku.

Witam Kolegę "Z Zawodu Jestem Dyrektorem".
Jak sądzę wiedzę zaczerpnął Pan z internetu.
A czy sprawdził to Pan na jakiśch własnych doświadczeniach ?
Skad sadzenia takie u Pana?

A bo nie wydaje mi się , aby miał Pan jakiekolwiek doświadczenia w tym względzie. Dlaczego?
Bo pisze Pan bzdury...
Jarosław Zuchora

Jarosław Zuchora Wedo Sp. z o.o.

Temat: jakie call centre rekomendujecie jako najbardziej...

Adam W.:
Jarosław Z.:
Adam W.:
Jarosław Z.:
Call Center Poland http://ccp.pl
Contact Point - http://contactpoint.pl
Centrum Telemarketingowe - http://teleperformance.pl
Poslkie Cnetrum Telemarketingowe - http://pcm.pl

Najwieksze i najlepsze na rynku.

Witam Kolegę "Z Zawodu Jestem Dyrektorem".
Jak sądzę wiedzę zaczerpnął Pan z internetu.
A czy sprawdził to Pan na jakiśch własnych doświadczeniach ?
Skad sadzenia takie u Pana?

A bo nie wydaje mi się , aby miał Pan jakiekolwiek doświadczenia w tym względzie. Dlaczego?
Bo pisze Pan bzdury...
Mam doswiadczenie. To ze Panu sie wydaje, to jest Pana wlasna sprawa :)

konto usunięte

Temat: jakie call centre rekomendujecie jako najbardziej...

Ciekawe...
ile projektów zlecił Pan tymże call centrom i jaki był tego skutek...Opłakany ? Jeśli cokolwiek Pan zlecał :))Adam Wilk edytował(a) ten post dnia 16.04.07 o godzinie 21:00

konto usunięte

Temat: jakie call centre rekomendujecie jako najbardziej...

Adamie, a ile Ty projektow zleciles? Uzbieralo sie np 300.000 rozmow wychodzacych na rok?
Tak czytam Twoje wypowiedzi i odnosze wrazenie, ze generalnie negujesz wiekszosc zwiazana z call centers
Szymon K.

Szymon K. Prezes zarządu,

Temat: jakie call centre rekomendujecie jako najbardziej...

Maciej M.:
Adamie, a ile Ty projektow zleciles? Uzbieralo sie np 300.000 rozmow wychodzacych na rok?
Tak czytam Twoje wypowiedzi i odnosze wrazenie, ze generalnie negujesz wiekszosc zwiazana z call centers


To nie jest żadna negacja, tylko facet co twardo stoi na ziemi. Ot co...
Mikołaj Zawadzki

Mikołaj Zawadzki Dyrektor Kreatywny,
Dom medialny

Temat: jakie call centre rekomendujecie jako najbardziej...

Hmmm, mocne słowa Padają ....

konto usunięte

Temat: jakie call centre rekomendujecie jako najbardziej...

Szymon K.:
>

To nie jest żadna negacja, tylko facet co twardo stoi na ziemi. Ot co...

OK. zgadzam sie. ale jak juz mamy rozmawiac o rekomendacjach dla CC to robmy to rzeczowo. Moze na zasadzie 3 plusy i 3 minusy danego CC.
Bo inaczej to ten watek bedzie tylko jakimis emocjonalnymi podejsciami

konto usunięte

Temat: jakie call centre rekomendujecie jako najbardziej...

Adam W.:
Ciekawe...
ile projektów zlecił Pan tymże call centrom i jaki był tego skutek...Opłakany ? Jeśli cokolwiek Pan zlecał :))Adam Wilk edytował(a) ten post dnia 16.04.07 o godzinie 21:00

Pnaie Adamie, skoro rzuca pan tak mocne słowa to prosimy o jakieś konkrety, bo jak na razie dla mnie jest to czysta demagogia...

konto usunięte

Temat: jakie call centre rekomendujecie jako najbardziej...

Rafał B.:
Adam W.:
Ciekawe...
ile projektów zlecił Pan tymże call centrom i jaki był tego skutek...Opłakany ? Jeśli cokolwiek Pan zlecał :))Adam Wilk edytował(a) ten post dnia 16.04.07 o godzinie 21:00

Pnaie Adamie, skoro rzuca pan tak mocne słowa to prosimy o jakieś konkrety, bo jak na razie dla mnie jest to czysta demagogia...

Obsługiwałem w wielu call centrach wiele projektów.
Miałem okazję obserwować wyniki, jak i to co się działo przed wizytacją klienta, jak i po wizytacji.
Obserwowałem też prace call centre na zachodzie.
Różnica jest kolosalna. Na niekorzyść Polski.
Tu chodzi tylko o to, aby wykonać połączenie (płatne).
Niewiele więcej. I nie ma żadnej różnicy między CTM, CCP, PCM, CC...
Właśnie dlatego, że wiele widziałem i widziałem obsługę od środka - własnie dlatego mogę napisac to , co napisałem.
A siedziałem w tym interesie 8 lat.
Wilk

Temat: jakie call centre rekomendujecie jako najbardziej...

Adam W.:
Rafał B.:
Adam W.:
Ciekawe...
ile projektów zlecił Pan tymże call centrom i jaki był tego skutek...Opłakany ? Jeśli cokolwiek Pan zlecał :))Adam Wilk edytował(a) ten post dnia 16.04.07 o godzinie 21:00

Pnaie Adamie, skoro rzuca pan tak mocne słowa to prosimy o jakieś konkrety, bo jak na razie dla mnie jest to czysta demagogia...

Obsługiwałem w wielu call centrach wiele projektów.
Miałem okazję obserwować wyniki, jak i to co się działo przed wizytacją klienta, jak i po wizytacji.
Obserwowałem też prace call centre na zachodzie.
Różnica jest kolosalna. Na niekorzyść Polski.
Tu chodzi tylko o to, aby wykonać połączenie (płatne).
Niewiele więcej. I nie ma żadnej różnicy między CTM, CCP, PCM, CC...
Właśnie dlatego, że wiele widziałem i widziałem obsługę od środka - własnie dlatego mogę napisac to , co napisałem.
A siedziałem w tym interesie 8 lat.
Wilk

To fakt. Wystarczy spojrzeć na CC np w Niemczech żeby zobaczyć różnice...

konto usunięte

Temat: jakie call centre rekomendujecie jako najbardziej...

No właśnie.
U nas w Polsce zawód telemarketera to przejściowa dorywcza praca. Nic więcej. W niektórych kręgach - nawet źle widziana.
Na zachodzie - to zawód jak każdy inny.
Bo lepsza płaca.
A kto może zmienić warunki rynkowe ?
Tylko najwięksi potentaci o jakich pisze Pan Dyrektor z Zawodu Zuchora:
CTM, PCM, CCP, CC.
Ale tego nie robią. Bo wolą zarabiać więcej kasy i ciąć koszty.
Dlatego uważam , że Pan Z Zawodu jestem Dyrektorem pisze niestworzone pierdoły... bze żadnego namysłu.
Trzeba patrzeć szerzej...

Temat: jakie call centre rekomendujecie jako najbardziej...

Adam W.:
No właśnie.
U nas w Polsce zawód telemarketera to przejściowa dorywcza praca. Nic więcej. W niektórych kręgach - nawet źle widziana.
Na zachodzie - to zawód jak każdy inny.
Bo lepsza płaca.
A kto może zmienić warunki rynkowe ?
Tylko najwięksi potentaci o jakich pisze Pan Dyrektor z Zawodu Zuchora:
CTM, PCM, CCP, CC.
Ale tego nie robią. Bo wolą zarabiać więcej kasy i ciąć koszty.
Dlatego uważam , że Pan Z Zawodu jestem Dyrektorem pisze niestworzone pierdoły... bze żadnego namysłu.
Trzeba patrzeć szerzej...

BRAWO. Cała prawda o rynku w tym poście! :)

A dlaczego CC mają studnetów do 26r.... wiadomo że tak jest taniej... firmy skarżą sie na jakość działania CC i to też jest zrozumiałe, bo większość zdecydowana CC ma gdzieć telemarketerów - płacą najniższe stawki jakie się da (zresztą na stanowiskach operacyjnych płaci się jak najmniej ile tylko można i tak jest we wszytskich branżach), a co więcej bardziej opłaca się robić ciągłą rekrutację masową niż inwestować w pracownika...

Patrząć szerzej to myślę, że rynek w Polsce ma szanse - np.: w wielu krajach zachodnich klienci nie chcą słyszeć w słuchawce głosu człowieka z indii...

konto usunięte

Temat: jakie call centre rekomendujecie jako najbardziej...

..A tak... co Indii tak.
Jest tam największe m.in. call centre na świecie.
Dlaczego - bo jest taniej.
Ale to taki sam standard jak w przypadku filii fabryk samochodów itp.
Taki trochę model polski.

konto usunięte

Temat: jakie call centre rekomendujecie jako najbardziej...

Dla mnie takim fajnym modelem CC jest CC firmy Cisco.
Jak dla mnie przyklad do nasladowania.

Co do Polski. Nie sadzicie, ze to co sie dzieje w CC to jakby kula sniegowa podejscia pracodawcy, ktory opiera sie o kodeks pracy i wysokie koszty pracy:
- lepiej zatrudnic w firmie studenta na staz, aby dac mu czarna robote za psie lub zadne pieniadze
- lepiej zatrudnic studenta do CC, zeby koszty pracy byli niskie (tutaj sie zatrzymam - zleceniodawcy piluja aby koszt pozyskania klienta byl jak najnizszy, wiec negocjuja stawki na jak najmniejsze)
- nie bawimy sie w umowy o prace, bo nie daj boze jakas telemarketerka zajdzie w ciaze i mamy klopot.

Adam zwrocil uwage na rynek niemiecki. Ja na nim zaobserowalem, ze w CC potrafi panowac wrecz domowa atmosfera. Ludzie, niekiedy po 40-stce!!!, potrafia przyjsc do roboty ze swomi zwierzakami. Jezeli np cos zlego dzieje sie w akcji, to cala grupa porafi spedzic czas, na efektywnym zbadaniu co moze byc nie tak w ich pracy.
No i maja sensowne umowy.
W Polsce jest pare, niestety malych CC, ktore maja ludzi na umowy o prace. Ale to sa male zespoly, wiec grubsza akcja zleceniowa nie wchodzi w gre. Jezeli chodzi o wewnetrzne CC, to juz tutaj widac jak na dloni odzwierciedlenie kultury organizacyjnej firmy..

konto usunięte

Temat: jakie call centre rekomendujecie jako najbardziej...

A czy zauważył ktoś jak rynek i sytuacja konsultantów telefonicznych w Polsce się zmienia??
Cały czas idą zmiany na lepsze.

W niemczech rynek call center powstał dużo wcześniej i myślę, że my do zachodniego stylu CC musimy po prostu dojrzec.

Odnośnie umów to ludziom są naprawdę proponoweane różne formy zatrudnienia.
Jednak dla studentów umowa zlecenie jest najbardziej korzystną z umów.

Czy ktoś 2 lata temu pomyślałby, żę konsultant telefoniczny ma z pracy opiekę medyczną.
A teraz każde ogłoszenie rekrutacyjne się tym szczyci.

A jeżeli chodzi o skutecznoś CC, to firmy które są pewne swojej jakości rozliczają się za efekt. Dziwi mnie opinia, że po wizitacji klienta zmieniają się wyniki. Przecież i klient i zlecenioodbiorca mają ten sam cel. Bo udana kampania telemarketingowa rodzi kolejną kampanioę z Tym samym klientem.
Jarosław Zuchora

Jarosław Zuchora Wedo Sp. z o.o.

Temat: jakie call centre rekomendujecie jako najbardziej...

Adam W.:
No właśnie.
U nas w Polsce zawód telemarketera to przejściowa dorywcza praca. Nic więcej. W niektórych kręgach - nawet źle widziana.
Na zachodzie - to zawód jak każdy inny.
Bo lepsza płaca.
A kto może zmienić warunki rynkowe ?
Tylko najwięksi potentaci o jakich pisze Pan Dyrektor z Zawodu
Zuchora:
CTM, PCM, CCP, CC.
Ale tego nie robią. Bo wolą zarabiać więcej kasy i ciąć koszty.
Dlatego uważam , że Pan Z Zawodu jestem Dyrektorem pisze niestworzone pierdoły... bze żadnego namysłu.
Trzeba patrzeć szerzej...
Wpelni sie zgadzam ze nasze cc maja jeszcze daleka droge do standardow zachodnich. Jednak pytanie autora nie dotyczylo roznic
miedzy polskimi cc a zachodnimi, tylko rekomendacji konkretnych cc w polsce. Skoro Pan dysponuje takim duzym doswiadczenim prosze cos
zarekomendowac. Bo jak narazie krowa ktora duzo ryczy malo mleka daje.Jarosław Zuchora edytował(a) ten post dnia 23.04.07 o godzinie 11:20

konto usunięte

Temat: jakie call centre rekomendujecie jako najbardziej...

polecam małe do 100 stanowisk skupione na wyprofilowanych akcjach call centra. Zachęcam do odiwedzenia lub kontaktu z DELTA CONTACT, (http://deltacontact.pl)
a) strategia firmy zakłada, że w jednej lokalizacji jest max. 150 stanowisk
b) wiele projektów jest wynagradzanych tylko za sukces - czyli za zamówienie, sprzedaż, aktywację ect
c) mają 30% kadry na etatach
d) buduja wyspecjalizowane usługi dla: instytucji fifnasowych, telefoni, mediów

pozdrawiam,
aneta

konto usunięte

Temat: jakie call centre rekomendujecie jako najbardziej...

A co myślicie o Mellonie ?

Temat: jakie call centre rekomendujecie jako najbardziej...

profesjonalny telemarketing ma GE Money Bank ale kiepsko płacą
Artur Rawicz

Artur Rawicz Fotografia i Muzyka

Temat: jakie call centre rekomendujecie jako najbardziej...

Naliczyłem na naszym, polskim rynku około 40 firm telemarketingowych. Znam przynajmniej połowę z nich. Pytanie postawione na początku dyskusji jest - powiedzmy - niepełne :).

Wszystko zleży, czego oczekjemy od CC. Jednoznacznego faworyta nie ma. Jeśli ktoś jest od wszystkiego, to jest do niczego ;).

Ostatnio wielkie wrażnie zrobiła na mnie pewna firma ze Śląska, konsekwentnie stosująca politykę "open book" wobec swoich klientów. Sprowadza się to do tego, że pokazuje klientowi wszystko(sic!), włącznie ze szczegółami dot. bieżących kosztów operacyjnych związanych z realizacją projektu. Jeśli mowa jest np: o tzw. projektach sprzedażwych - sama wychodzi z inicjatywą wynagrodzenia prowizyjnego - tylko za efekty swojej pracy. Które z mieniących się tytułem lidera (na jakiej podstawie?) zewnętrzne cc jest gotowe pójść tak daleko? :)))

Jednego lidera - to sobie mili Państwo wskazaliście już w kilku postach powyżej. W moim odczuciu to lider w PR i self-marketingu ;)



Wyślij zaproszenie do