Temat: Jak obejść nowe prawa konsumenckie?Mailing/Call Center
trudne zadanie ?
Nie możesz drogą telefoniczną pozyskiwać takowych zgód, ponieważ telefonując w tej sprawie wykorzystujesz telekomunikacyjne urządzenie końcowe do celu marketingu bezpośredniego.
Warszawa, dnia 24 czerwca 2014 r.
Poz. 827 USTAWA z dnia 30 maja 2014 r.
o prawach konsumenta,
Art. 48. W ustawie z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2014 r. poz. 243) w art. 172:
a) ust. 1 otrzymuje brzmienie:
„1. Zakazane jest używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego, chyba że abonent lub użytkownik końcowy uprzednio wyraził na to zgodę.”,
zgodę takową możesz pozyskiwać jedynie drogą pocztową, osobiście np. wypuszczając ankieterów w miasto lub tak skonstruować strone www, aby to odbiorcy znaleźli Twoją firmę i sami niezachęcani Twoją inicjatywą się zapisali.
Osobiście widziałam już łapankę na ulicy, pytali, czy oferty marketingowe ich interesują, rabaty... człowiek wypełniał zgodę i otrzymywał wizytwkę firmy, gdzie tę zgodę można wycofać.
Ludzie którzy potrzebują ofert promocyjnych sami znajdą w internecie twoją stronę. Daj się znaleźć.
Słyszałam w jakimś lokalnym radiu, żeby zrobić swoją stronę www wzbudzającą zaufanie.