Temat: Godziny pracy call center

Witam,
poszukuję osób do pracy w call center sprzedażowym, więc chciałabym poradzić się Was co jest atrakcyjniejsze dla pracowników takiego call center: praca zmianowa czy standardowe godziny pracy warszawskich biur 9-17?

Poza tym jak myślicie czy call center sprzedażowe w branży e-commerce ma sens? Czy jednak specyfika tej branży bardziej kreuje pracę mobilną czyli spotkania z Klientami?

Dzięki za wszystkie wskazówki!
Paweł Bartczak

Paweł Bartczak Looking forward to
new possibilities

Temat: Godziny pracy call center

Biorąc pod uwagę specyfikę branży oraz godziny pracy firm w Polsce, według mnie, zdecydowanie bardziej efektywnie będzie prowadzić projekt w stałych godzinach 9 - 17.
Dla pracownika, który ma być efektywny będzie liczyła się stabilność, chyba że specyfika projektu wymagała będzie np. kontaktu z Klientami w innych godzinach.

Branża Call Center ma ogromny potencjał przy odpowiednim wykorzystaniu, przez co branża e-commerce przy odpowiednim zarządzaniu może stwarzać większe zyski niż praca handlowców terenowych, zatem warto zagłębić się w ten temat.

Warto byłoby rozważyć kilka sposobów pozyskiwania Klienta :

1.Generowanie leadów dla handlowców terenowych z zimnej bazy.

2. Praca "Amerykańskiego" Account Managera, tj, kilka godzin pracy na dialerze/telefonie, następnie przesyłanie ofert drogą mailową.

3. Pracownik sam znajduje potencjalnych Klientów i nawiązuje kontakty.

Pozdrawiam.

Następna dyskusja:

Szukam dodatkowej pracy w c...




Wyślij zaproszenie do