Temat: Call Center oferta współpracy
Od 18 lat świadczymy usługi w zakresie Business Process Outsourcing w ramach Contact Center. Świadcząc nasze usługi wykorzystujemy wiele kanałów: telefon, chat, video, mail, MMS, SMS. Realizujemy zlecenia dla dużych firm i liderów rynku w branży ubezpieczeń, bankowości, telekomunikacji.Posiadamy duże, nowoczesne Call Center w Katowicach pracujące 6 dni w tygodniu w systemie dwuzmianowym. Działamy w oparciu o najnowocześniejsze technologie, m.in. Hermes Vocalcom.Realizujemy różnego rodzaju kampanie zarówno dla Klientów B2C jak i B2B: sprzedażowe, obsługowe, informacyjne oraz ankiety metodą CATI. Opracowujemy i wykorzystujemy nowe autorskie metody świadczenia usług, np. SATIS – stworzona przez naszych specjalistów metoda badania satysfakcji Klientów.
Specjalizujemy się w działaniach dla branży:
- Ubezpieczeń / usług finansowych (ING, AIG, Allianz, Generali)
- Energetyki (Tauron, Polski Koks)
- Farmacji / medycyny (Natura Voice)
Zainteresowanych współpracą prosimy wiadomość.