Michał Dubiel

Michał Dubiel Head of Sales

Temat: CALL CENTER DO WYNAJĘCIA

Mam do zaoferowania w pełni wyposażone Call Center w bardzo dogodnym punkcie komunikacyjnym w Warszawie.

System call center oparty jest na nowoczesnej platformie Asterisk iPBX, łączach SIP IAX E1 i przygotowany jest do obsługi akcji przychodzących i wychodzących, łącznie posiadamy 40 w pełni wyposażonych stanowisk telemarketingowych.

Opis funkcjonalności systemu:
·nagrywanie (rozmowy/ grupy rozmów w określonym przedziale czasowym)
·bieżący odsłuchu rozmów on-line (zaraz po zakończeniu rozmowy z dowolnego miejsca na ziemi)
·kolejkowanie rozmów wg klucza
·"parkowania połączeń" (dla połączeń oczekujących wysyłany jest komunikat o miejscu w kolejce)
·transferowanie rozmów do wybranego operatora, Działu czy nawet Oddziałów Klienta,
·identyfikację rozmówcy i selekcja połączeń

Opis funkcjonalności aplikacji Call Center:
·aplikacja na www dostępna on-line ułatwiająca komunikację pomiędzy operatorem, a osobą koordynującą projekt od strony Klienta
·aplikacja umożliwiająca kontrolę pracy operatora poprzez www

Opis funkcjonalności centrali telefonicznej:
·kolejkowanie rozmów,
·Automatic Call Distribution (obejmujący kilka modeli dystrybucji połączeń pomiędzy konsultantami, a nawet możliwość transferu połączeń do siedziby klienta),
·rozbudowany IVR,
·time switch,
·DISA,
·LCR,
·rejestrator połączeń,
·realtime call spy,
·system billingowy,
·parking połączeń
·możliwość integracji z syntezatorami mowy.

Lokalizacja - http://maps.google.pl/maps?f=q&source=s_q&hl=pl&geocod...

W celu uzyskania szczegółowych informacji i warunków proszę o kontakt pod numerem telefonu 794256764.