Andrzej M. MayLily, CXO
Temat: Błędy w outbound'owych kampaniach telemarketingowych
Witam,natknąłem się ostatnio na publikację na TMCnet.com traktującą o częstych błędach popełnianych przy zlecaniu i przeprowadzaniu wychodzących kampanii telemarketingowych. Wymienione są m.in.:
1. Brak dobrze określonych celów.
2. Brak pełnego wykorzystania zebranych informacji.
3. Wybór CC bazując jedynie na cenie.
4. Brak kontroli jakości.
5. Poleganie jedynie na skrypcie...
i kilka innych. Wszystkie 10 błędów wraz z wyjaśnieniami zamieszczonych jest w ostatnim poście na blogu Avaya: http://www.avayablogcenter.pl/?p=577#more-577
Treść w dużej mierze oparta jest na poradach Marka Swansona z firmy Tele Resources Inc., który dzieli się swoimi wieloletnimi doświadczeniami związanymi z obsługą kampanii wychodzących.
Bardzo proszę o podawanie swoich rad odnośnie tego, co często jest zaniedbywane przy tego typu przedsięwzięciach. Nie ukrywam, że fajnie byłoby zrobić szerszą kompilację, z którą każdy mógłby się zapoznać.
Pozdrawiam