Ewa B.

Ewa B. marketing, podróże

Temat: Akademia Trenera Call Center - Warszawa i Wrocław


Obrazek


Akademia Trenera Call Center to pierwsza w Polsce szkoła kadr zajmująca się rozwojem kompetencyjnym pracowników centrów telemarketingowych.

Uczestnikami Akademii Trenera Call Center są osoby zaangażowane w prowadzenie projektów telemarketingowych: trenerzy wewnętrzni, ale również liderzy, supervisorzy, kierownicy projektów, menedżerowie.

Akademia Trenera Call Center to przede wszystkim praktyczne warsztaty uwzględniające specyfikę pracy centrów telemarketingowych oraz ich potrzeby.

Wykorzystując wieloletnie doświadczenie w dziedzinie organizacji i rozwoju kadr w call center Akademia Telemarketingu opracowała unikalny program kształcenia specjalistów w zakresie przekazywania wiedzy, motywowania, prowadzenia zajęć warsztatowych, ale również rozwoju własnego.

Program Akademii Trenera Call Center obejmuje pięć sesji warsztatowych zakończonych egzaminem certyfikującym. Zajęcia odbywają się w weekendy (sobota i niedziela w godz. 9-17). Trening obejmuje 80 godzin zajęć. Dla zapewnienia wysokiej efektywności zajęć spotkania realizowane są w małych grupach (max 12 osób).

Program:

Sesja I
Rola Trenera Call Center - 8h
Komunikacja w procesie uczenia się - 8h

Sesja II
Analiza potrzeb szkoleniowych - 8h
Projektowanie szkoleń - 8h

Sesja III
Prowadzenie szkoleń metodą warsztatową - 16h

Sesja IV
Coaching i mentoring - 16h

Sesja V
Rekrutacja i selekcja - 8h
Warsztat podsumowujący / sesja certyfikująca - 8h

Celem ATCC jest wyposażenie uczestników w praktyczne umiejętności prowadzenia szkoleń grupowych oraz indywidualnych przy zastosowaniu aktywnych metod. Z tego też względu aż 80% zajęć będzie się odbywać w formule praktycznych warsztatów.

Absolwenci Akademii Trenera Call Center będą potrafili:
- przygotować i poprowadzić szkolenia produktowe i umiejętności miękkich
- przygotować materiały szkoleniowe
- prowadzić rozmowy oceniające
- opracowywać indywidualne programy rozwojowe telemarketerów
- prowadzić coachingi
- motywować pracowników do pracy i osiągania lepszych wyników

Podstawą pracy będzie nauka takich narzędzi, które można wykorzystać w praktyce zaraz po zakończeniu zajęć.

ATCC uwzględnia specyfikę pracy trenera w call center.

ATCC nie przygotowuje do zawodu trenera biznesu, prowadzenia treningów psychologicznych.

Koszt uczestnictwa w szkoleniu - 5.500 zł

Cena obejmuje:
- udział w szkoleniu - 80 godzin zajęć
- drukowane materiały szkoleniowe
- przerwy kawowe
- lunch
- dostęp do specjalnego internetowego serwisu
- egzamin, certyfikat

Kontakt:
tel. 061 622 71 81
infolinia 0801 080 250
http://AkademiaTelemarketingu.plEwa B. edytował(a) ten post dnia 17.04.09 o godzinie 12:15
Ewa B.

Ewa B. marketing, podróże

Temat: Akademia Trenera Call Center - Warszawa i Wrocław


Obrazek
zaprasza na następujące szkolenia:

20.04 - Wrocław - Telefoniczna obsługa klienta
23-24.04 - Warszawa - Coaching i mentoring - jak być doradcą i trenerem w procesie doskonalenia pracowników cc
27-28.04 - Kraków - Zarządzanie zespołem call center
5.05 - Katowice - Telesprzedaż, czyli klient w zasięgu słuchawki

http://www.akademiatelemarketingu.plEwa B. edytował(a) ten post dnia 17.04.09 o godzinie 12:13

Następna dyskusja:

Akademia Trenera i Coacha W...




Wyślij zaproszenie do