![](https://static.goldenline.pl/user_photo_basic.jpg)
konto usunięte
Temat: 22-23.03 - SZKOLENIE OTWARTE - ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI...
Zapraszamy na dwudniowe szkolenie otwarte ZARZĄDZANIE PROJEKTEM CALL CENTER. Zadzwoń: 22 444 0 432!Szkolenie dedykowane jest dla:
· Kadry zarządzającej w strukturach call center oraz contact center
· Managerów współpracujących z call center outsourcingowym
· Opiekunów projektów sprzedażowych
· Specjalistów chcących poszerzyć swoją dotychczasową wiedzę z zakresu zarządzania projektami call center
Szkolenie kierowane jest do managerów, którzy chcą:
• Skutecznie zarządzać zespołem oraz działalnością operacyjną call center
• Analizować oraz wykorzystywać rankingi, statystyki oraz raporty
• Efektywnie zarządzać czasem pracy konsultantów
• Rozpoznawać parametry krytyczne wpływające na wysoki poziom call center
W trakcie szkolenia zostaną poruszone następujące zagadnienia:
• Nadzorowanie działalności operacyjnej call center/ contact center
• Zarządzanie jakością w call center
• Koszty operacyjne i ocena efektywności w call center
• Zarządzanie projektem w ruchu przychodzącym i wychodzącym
• Parametry krytyczne w działalności call center
• Zarządzanie zespołem call center
• Zasady motywacji płacowej oraz pozapłacowej
• Systemy motywacyjne a efektywność pracy zespołu
• Narzędzia badania jakości rozmów telefonicznych – coaching i monitoring
Szkolenie odbędzie się w dniach 22-23 marca br. w siedzibie firmy przy ulicy Marynarskiej 11 w Warszawie.
Cena szkolenia:
• Jedna osoba - 600 zł za dzień szkoleniowy
• Dwie osoby lub wiecej z jednej firmy 500 zł /os.
• Liczba miejsc w projekcie ograniczona
Zapraszamy!