konto usunięte

Temat: 22-23.03 - SZKOLENIE OTWARTE - ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI...

Zapraszamy na dwudniowe szkolenie otwarte ZARZĄDZANIE PROJEKTEM CALL CENTER. Zadzwoń: 22 444 0 432!



Szkolenie dedykowane jest dla:

· Kadry zarządzającej w strukturach call center oraz contact center

· Managerów współpracujących z call center outsourcingowym

· Opiekunów projektów sprzedażowych

· Specjalistów chcących poszerzyć swoją dotychczasową wiedzę z zakresu zarządzania projektami call center


Szkolenie kierowane jest do managerów, którzy chcą:

• Skutecznie zarządzać zespołem oraz działalnością operacyjną call center

• Analizować oraz wykorzystywać rankingi, statystyki oraz raporty

• Efektywnie zarządzać czasem pracy konsultantów

• Rozpoznawać parametry krytyczne wpływające na wysoki poziom call center


W trakcie szkolenia zostaną poruszone następujące zagadnienia:

• Nadzorowanie działalności operacyjnej call center/ contact center

• Zarządzanie jakością w call center

• Koszty operacyjne i ocena efektywności w call center

• Zarządzanie projektem w ruchu przychodzącym i wychodzącym

• Parametry krytyczne w działalności call center

• Zarządzanie zespołem call center

• Zasady motywacji płacowej oraz pozapłacowej

• Systemy motywacyjne a efektywność pracy zespołu

• Narzędzia badania jakości rozmów telefonicznych – coaching i monitoring


Szkolenie odbędzie się w dniach 22-23 marca br. w siedzibie firmy przy ulicy Marynarskiej 11 w Warszawie.

Cena szkolenia:

• Jedna osoba - 600 zł za dzień szkoleniowy

• Dwie osoby lub wiecej z jednej firmy 500 zł /os.

• Liczba miejsc w projekcie ograniczona

Zapraszamy!

konto usunięte

Temat: 22-23.03 - SZKOLENIE OTWARTE - ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI...

Rafał B.:
Zapraszamy na dwudniowe szkolenie otwarte ZARZĄDZANIE PROJEKTEM CALL CENTER. Zadzwoń: 22 444 0 432!



Szkolenie dedykowane jest dla:

· Kadry zarządzającej w strukturach call center oraz contact center

· Managerów współpracujących z call center outsourcingowym

· Opiekunów projektów sprzedażowych

· Specjalistów chcących poszerzyć swoją dotychczasową wiedzę z zakresu zarządzania projektami call center

Szkolenie kierowane jest do managerów, którzy chcą:

• Skutecznie zarządzać zespołem oraz działalnością operacyjną call center

• Analizować oraz wykorzystywać rankingi, statystyki oraz raporty

• Efektywnie zarządzać czasem pracy konsultantów

• Rozpoznawać parametry krytyczne wpływające na wysoki poziom call center

W trakcie szkolenia zostaną poruszone następujące zagadnienia:

• Nadzorowanie działalności operacyjnej call center/ contact center

• Zarządzanie jakością w call center

• Koszty operacyjne i ocena efektywności w call center

• Zarządzanie projektem w ruchu przychodzącym i wychodzącym

• Parametry krytyczne w działalności call center

• Zarządzanie zespołem call center

• Zasady motywacji płacowej oraz pozapłacowej

• Systemy motywacyjne a efektywność pracy zespołu

• Narzędzia badania jakości rozmów telefonicznych – coaching i monitoring

Szkolenie odbędzie się w dniach 22-23 marca br. w siedzibie firmy przy ulicy Marynarskiej 11 w Warszawie.

Cena szkolenia:

• Jedna osoba - 600 zł za dzień szkoleniowy

• Dwie osoby lub wiecej z jednej firmy 500 zł /os.

• Liczba miejsc w projekcie ograniczona

Zapraszamy!

I co ???
Miałeś wzięcie ??



Wyślij zaproszenie do