Temat: Home office w branży
A dlaczego praca z domu nie może dotyczyć także innych profesji (np.: księgowość). Handlowiec ma siedzieć u klienta, a nie w biurze, więc pytanie o home office dla nich nie ma sensu. Oni (handlowcy) powinni mieć dostęp do maila, aplikacji biurowych itp. on the go, a nie koniecznie wracać do biura, żeby wprowadzić zamówienie.
Właśnie wyrzucenie z biura personelu wspierającego byłoby korzystne. I nie ma tu mowy o asystence prezesa czy magazynierze, ale każdy/każda z nas wie, że takich stanowisk w każdej firmie jest sporo.
Tu powstaje pytanie, jakie narzędzia należałoby dać takiemu pracownikowi home office, żeby cała firma działała bez problemów. Mówimy o personelu nietechnicznym, ponieważ admin IT zawsze sobie postawi zabawkę do zdalnego zarządzania, choćby po to, by poderwać asystentkę prezesa. :)
Agnieszka G.:
Witam
Zamierzamy zmierzyć się z tym tematem w firmie i stąd jestem ogromnie ciekawa Waszych doświadczeń w zakresie pracy z domu. Interesuje mnie szczególnie to, czy pracowaliście w domu w sposób efektywny dla firmy i komfortowy dla Was przy projektach rynkowych (sprzedaż projektowa, przetargi oraz przygotowywanie rozwiązań i wdrożeń dla klienta). A zatem rzecz tyczy presalesów i handlowców. Będę bardzo wdzięczna za podzielenie się wszelkimi doświadczeniami zarówno na forum, jak i na priv.
pozdrawiam
Agnieszka